Przetargi.pl
Usuwanie pojazdów oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych na podstawie art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r., poz. 1260 z późniejszymi zmianami)

Powiat Ostrołęcki ogłasza przetarg

  • Adres: 07-410 Ostrołęka, pl. gen. J. Bema
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 764 28 15, , fax. 29 764 32 81
  • Data zamieszczenia: 2018-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Ostrołęcki
    pl. gen. J. Bema 5
    07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie
    tel. 29 764 28 15, , fax. 29 764 32 81
    REGON: 55066883500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatostrolecki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie pojazdów oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych na podstawie art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r., poz. 1260 z późniejszymi zmianami)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usuwanie pojazdów oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych, na podstawie art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1260 z późn. zm.) w okresie 01.09.2018 r. – 31.08.2021 r. Szacunkowa wielkość zamówienia – ok. 455 szt. pojazdów, w tym: 1. rower lub motorower ok. 10 szt.; 2. motocykl ok. 10 szt.; 3. pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t ok. 400 szt.; 4. pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t do 7,5 t ok. 10 szt.; 5. pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5 t do 16 t ok. 10 szt.; 6. pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 t ok. 10 szt.; 7. pojazd przewożący materiały niebezpieczne ok. 5 szt.; W związku z tym że zamawiający nie ma wpływu na ilość wystawionych dyspozycji, wielkość zamówienia może ulec zmianie. Zamawiający w ramach zaproponowanej ceny zastrzega sobie prawo do zmiany wielkości poszczególnych składników zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie: -udostępnić całodobowy numer telefonu dla potrzeb wezwania pojazdów holujących przez uprawnione służby -wykonać każdą dyspozycję usunięcia pojazdu z drogi wydaną przez uprawniony organ w trybie art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym; -zapewnić przybycie na miejsce zdarzenia w maksymalnym czasie do 90 minut; -prowadzić całodobowy parking strzeżony, na którym umieszczane będą pojazdy usunięte z drogi; -prowadzić ewidencję pojazdów w stosunku do których podjęto czynności w postaci usunięcia , przechowywania na parkingu strzeżonym , bądź odstąpienia od usunięcia -przedstawiać w Wydziale Komunikacji Starostwa Powiatowego w Ostrołęce do dnia 5 każdego miesiąca, wykaz pojazdów usuniętych z terenu powiatu ostrołęckiego w miesiącu poprzednim, w podziale na tryb usunięcia, datę usunięcia, markę pojazdu i numer rejestracyjny; -sporządzać i przedstawiać doraźne wykazy dotyczące przedmiotu zamówienia wedle potrzeb zamawiającego -umieszczać usunięte pojazdy na najbliższym parkingu/ach strzeżonych; -usunąć pojazd z drogi i przekazać go na parking strzeżony po otrzymaniu dyspozycji usunięcia pojazdu od uprawnionych podmiotów. Na polecenie podmiotu, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu, w przypadku ustania przyczyny jego usunięcia, wykonawca odstąpi od usunięcia pojazdu; -uporządkować miejsce, na którym znajdował się przeznaczony do usunięcia pojazd, bez pobierania z tego tytułu dodatkowych opłat; -świadczyć usługi pojazdami przystosowanymi do usuwania pojazdów; -naliczać opłaty zgodnie z obowiązującą uchwałą Rady Powiatu w Ostrołęce „w sprawie wysokości opłat za usunięcie pojazdu z drogi i jego parkowanie na parkingu strzeżonym oraz wysokości kosztów w przypadku odstąpienia od wykonania dyspozycji usunięcia pojazdu” i przekazywać je osobom uprawnionym do ich uregulowania -dokonywać zwrotu zatrzymanych pojazdów: a/ po uzyskaniu zezwolenia na odbiór pojazdu od wydającego dyspozycję jego usunięcia b/ po uiszczeniu opłat na rzecz Powiatu Ostrołęckiego, za usunięcie i parkowanie pojazdu na parkingu strzeżonym. -przechowywać pojazd nieodebrany z parkingu przez jego właściciela, do dnia zakończenia postępowania związanego z jego przejęciem na rzecz Powiatu i jego sprzedażą bądź kasacją Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: - polegających na dozorze parkowanych pojazdów, -kierowcy posiadający świadectwo kwalifikacji zawodowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50118110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane przepisami prawa uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej jeżeli wykonawca wykaże, że posiada: a) zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego lub licencję przewoźnika drogowego – zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 2 grudnia 2013 r. o transporcie drogowym (j.t. Dz.U.2016 poz. 1907).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt 7.1. ppkt 3 SIWZ powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu - zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu wstępnym - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o ile jest to wiadome, podać firmy podwykonawców. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, przedstawia zobowiązanie tych podmiotów (wraz z ofertą) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – zgodnie ze wzorem zobowiązania stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ (oryginał); 4. Wykonawca, który posiada parking spełniający warunki techniczne przewidziane dla parkingów na które są usuwane pojazdy przewożące materiały niebezpieczne, w celu potwierdzenia składa dokument z Państwowej Straży Pożarnej potwierdzający spełnianie przez parking warunków technicznych przewidzianych dla parkingów na które są usuwane pojazdy przewożące materiały niebezpieczne (wraz z ofertą); 5. Pełnomocnictwo osoby podpisującej ofertę w imieniu wykonawcy lub wykonawców składających ofertę wspólnie; 6. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 7. W celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca, którego ofertę wybrano, jako najkorzystniejszą przed podpisaniem umowy składa: 1) aktualne dokumenty potwierdzające umocowanie osób podpisujących umowę, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty; 2) pełnomocnictwo, jeżeli umowę podpisuje pełnomocnik, o ile pełnomocnictwo nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty; 3) umowę regulującą współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta tych Wykonawców zostanie wybrana. Umowa taka winna określać strony umowy, cel działania, sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich, solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi), sposób rozliczenia między stronami umowy należności otrzymanych od Zamawiającego z tytułu wynagrodzenia wykonawcy, wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania umowy, solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 8. Wykonawca w terminie do 5 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu oświadczenia, Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na postawie umowy o pracę osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach