Przetargi.pl
Usuwanie pojazdów i prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych z dróg powiatu pruszkowskiego na podstawie art. 130a ustawy - Prawo o ruchu drogowym oraz demontaż pojazdów, dla których sąd orzekł przepadek na rzecz powiatu

Powiat Pruszkowski ogłasza przetarg

  • Adres: 05-800 Pruszków, ul. Drzymały
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7381400 , fax. 22 7289247
  • Data zamieszczenia: 2020-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pruszkowski
    ul. Drzymały 30
    05-800 Pruszków, woj. mazowieckie
    tel. 22 7381400, fax. 22 7289247
    REGON: 01326714400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiat.pruszkow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie pojazdów i prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych z dróg powiatu pruszkowskiego na podstawie art. 130a ustawy - Prawo o ruchu drogowym oraz demontaż pojazdów, dla których sąd orzekł przepadek na rzecz powiatu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usuwanie (holowanie) pojazdów z dróg powiatu pruszkowskiego na podstawie art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 22 czerwca 2011 r. w sprawie usuwania pojazdów, których używanie może zagrażać bezpieczeństwu lub porządkowi ruchu drogowego albo utrudniających prowadzenie akcji ratowniczej, prowadzenie parkingu strzeżonego dla ww. pojazdów oraz demontaż pojazdów, dla których sąd orzekł przepadek na rzecz powiatu. Usługa usuwania jest prowadzona w ruchu ciągłym, tj. 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Usuwanie pojazdów z drogi w przypadkach określonych w art. 130a ust. 1 i 2 ustawy - Prawo o ruchu drogowym oraz przyjęcie ich na parking odbywa się na podstawie dyspozycji usunięcia pojazdu, którą wydaje policjant, strażnik gminny (miejski) lub osoba prowadząca akcję ratowniczą. Zakres podstawowych czynności usługi usuwania, przechowywania i likwidacji pojazdów obejmuje: 1) przyjęcie powiadomienia od uprawnionego podmiotu do wydawania dyspozycji usunięcia pojazdu; 2) dojazd do miejsca zdarzenia; 3) zabezpieczenie pojazdu od chwili wydania dyspozycji usunięcia przez uprawnione podmioty; 4) usunięcie pojazdu z drogi; 5) załadunek i rozładunek pojazdu; 6) uprzątnięcie miejsca zdarzenia (jeśli jest taka potrzeba); 7) umieszczenie pojazdu na parkingu; 8) wykonanie i przechowywanie w formie elektronicznej dokumentacji fotograficznej pojazdu przyjmowanego na parking; 9) umożliwienie osobom uprawnionym wstępu na teren parkingu w celu dokonania oględzin pojazdu lub przeprowadzenia czynności kontrolnych; 10) przechowywanie pojazdu na parkingu; 11) wydanie pojazdu osobie uprawnionej; 12) odbiór i demontaż pojazdu, dla którego sąd orzekł przepadek na rzecz powiatu. Do usuwania pojazdów powinien być wykorzystywany sprzęt specjalistyczny w liczbie zapewniającej możliwość sprawnego wykonywania usługi w możliwie najkrótszym czasie. Parking strzeżony powinien być zlokalizowany na terenie powiatu pruszkowskiego lub na terenie powiatów sąsiednich, jednak nie dalej niż 15 km od granicy powiatu pruszkowskiego, ogrodzony, oświetlony i dozorowany. Powinien również posiadać odpowiednią liczbę miejsc, która pozwoli na swobodne przechowywanie wszystkich dotychczas usuniętych pojazdów. Obecnie na parkingach (przy ul. Ołówkowej w Pruszkowie oraz w Jawczycach) znajduje się około 95 pojazdów nieodebranych przez właścicieli, które będą musiały być przetransportowane na parking wskazany w ofercie. Pojazdy usunięte z drogi powinny być przechowywane wyłącznie na parkingu wskazanym w ofercie, w taki sposób, aby ich stan nie uległ pogorszeniu. Pojazdy uszkodzone powinny być zabezpieczone w taki sposób, aby nie zagrażały środowisku. Wykonawca powinien prowadzić stację demontażu pojazdów wycofanych z eksploatacji lub punkt zbierania pojazdów. Szczegółowe warunki przechowywania pojazdów oraz obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50118110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę WADIUM o wartości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert na okres odpowiadający okresowi związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że: a) posiada zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2016 r. poz. 1907, z późn. zm.) lub inny odpowiadający mu dokument, który został wydany na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a który uprawnia do wykonywania transportu drogowego rzeczy, b) posiada wpis do rejestru gospodarujących odpadami, o którym mowa w art. 49 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach z zakresu ustawy z dnia 20 stycznia 2005 r. o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji (Dz.U. z 2019 r. poz. 1610 oraz z 2020 r. poz. 284) – art. 50 ust. 1 pkt 2 lit. b, c. (prowadzenie stacji demontażu pojazdów lub punktu zbierania pojazdów).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta jest ważna, jeżeli zawiera następujące oświadczenia i dokumenty: 1) formularz oferty – /zał. nr 1/; 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – /zał. nr 2/; 3) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – /zał. nr 3/; 4) stosowne pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru – załącznik Wykonawcy. 5) zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp), (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach