Przetargi.pl
Usuwanie i przechowywanie na parkingu strzeżonym pojazdów w trybie art. 130a ustawy Pra-wo o ruchu drogowym na terenie Powiatu Grodziskiego

Powiat Grodziski ogłasza przetarg

  • Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, Kościuszki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48(22)7241833 , fax. +48(22)7243049
  • Data zamieszczenia: 2019-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Grodziski
    Kościuszki 30
    05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. +48(22)7241833, fax. +48(22)7243049
    REGON: 01326910800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-grodziski.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie i przechowywanie na parkingu strzeżonym pojazdów w trybie art. 130a ustawy Pra-wo o ruchu drogowym na terenie Powiatu Grodziskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczona całodobowo przez 7 dni w tygodniu, polegająca na holowaniu i parkowaniu pojazdów usuniętych na podstawie art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym. Holowanie CPV – 50118110-9 Do holowania pojazdów winien być wykorzystywany sprzęt specjalistyczny przeznaczony do tego rodzaju zadań typu holownik w liczbie zapewniającej możliwość sprawnego i ciągłego odholowania pojazdu z każdego miejsca na terenie Powiatu Grodziskiego w możliwie najszybszym czasie. Parkowanie CPV – 98351100-9 Parkowanie pojazdów winno odbywać się na parkingu strzeżonym, odpowiednio ogrodzonym, oświetlonym i monitorowanym. Pojazdy uszkodzone winny być zabezpieczone w sposób nie zagrażający środowisku, a jednocześnie tak, by ich stan nie ulegał znaczne-mu pogorszeniu poprzez parkowanie. Parking winien posiadać odpowiednią liczbę miejsc, która pozwoli na swobodne przechowywanie powierzonej liczby pojazdów. 2) Wykonawca zobowiązuje się do przewiezienia/e z parkingu strzeżonego prowadzonego przez dotychczasowego wykonawcę oraz przechowywania/e na tym parkingu pojazdów usuniętych z drogi przed dniem zawarcia niniejszej umowy co do których właściwy sąd nie wydał jeszcze postanowienia o przepadku na rzecz Powiatu. Na dzień ogłoszenia przetargu – 20 pojazdów z zastrzeżeniem, że ich liczba może ulec zmianie. W zakres usługi wchodzi: • Dojazd do miejsca zdarzenia, • Wyciągnięcie pojazdu spoza drogi o ile jest to konieczne w celu usunięcia pojazdu z miejsca zdarzenia, • Załadunek, rozładunek oraz inne czynności związane z umieszczeniem pojazdu np. na lawecie, • Uprzątnięcie miejsca zdarzenia z rozrzuconych części samochodu (o ile występują), • Holowanie, przewóz pojazdu na odpowiadający występującym w tym zakresie normom strzeżony parking wykonawcy usługi, • Zabezpieczenie pojazdu od chwili przekazania pojazdu, • Przechowywanie pojazdu na parkingu strzeżonym wykonawcy. Do usuwania pojazdów winien być wykorzystywany sprzęt specjalistyczny przeznaczony do tego rodzaju zadań typu holownik – laweta w liczbie zapewniającej możliwość sprawnego i ciągłego odholowywania pojazdu z każdego miejsca na terenie Powiatu Grodziskiego w możliwie najszybszym czasie. UWAGA: Z uwagi na zakres terytorialny Powiatu Grodziskiego, za dojazd do miejsca zdarzenia i powrót do bazy rozumie się dojazd z bazy Wykonawcy albo od granic administracyjnych Powiatu Grodziskiego jeżeli baza Wykonawcy znajduje się poza granicami administracyjnymi Powiatu Grodziskiego do miejsca zdarzenia, oraz powrót po wykonaniu usługi do bazy Wykonawcy albo do granic administracyjnych Powiatu Grodziskiego jeżeli baza (parking) Wykonawcy znajduje się poza granicami administracyjnymi Powiatu Grodziskiego. Zamawiający dopuszcza możliwość zatrudnienia podwykonawcy do świadczenia usług w zakresie przechowywania pojazdów na strzeżonym parkingu lub w zakresie holowania. 3) Podstawą usunięcia pojazdu jest dyspozycja usunięcia pojazdu z drogi wydana przez funkcjonariusza organu, o którym mowa w art. 130a ust. 4 ustawy Prawo ruchu drogowym. Dyspozycja ta powinna w sposób wyraźny wskazywać podstawę prawną usunięcia pojazdu. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 usta-wy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50118110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: Wykonawcy winni wykazać, iż posiada-ją aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 58 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna składać się z: 1) Formularza ofertowego zgodnego z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ, 3) Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (zwane dalej Oświadczeniem) stanowiącego wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu –zgodnego z treścią Załącznika nr 2 i 3, 4)zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy) (jeżeli dotyczy), 5) pełnomocnictwa(jeżeli dotyczy), 6) dokumentów, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach