Przetargi.pl
Usuwanie padłych zwierząt z terenów stanowiących własność Gminy Miasta Radomia oraz ich utylizacja

Zakład Usług Komunalnych w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Sucha
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 483 310 273 , fax. 483 310 274
  • Data zamieszczenia: 2019-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych w Radomiu
    ul. Sucha 15
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 483 310 273, fax. 483 310 274
    REGON: 14125686500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zuk.radom.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie padłych zwierząt z terenów stanowiących własność Gminy Miasta Radomia oraz ich utylizacja
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usuwanie padłych zwierząt z terenów Gminy Miasta Radom oraz ich utylizacja w okresie od 01.01.2020-31.12.2020. 1. Zadanie usuwania padłych zwierząt z pasów drogowych i innych terenów będących własnością Gminy Miasta Radomia oraz ich utylizacja polegająca na podejmowaniu działań po otrzymaniu telefonicznego zgłoszenia od Zamawiającego. 2. Szacunkowa ilość zdarzeń - 500 w tym ( 450 interwencji usunięcia, transportu i utylizacji zwierzęcia oraz 50 interwencji bez zdarzenia ). Podane ilości zdarzeń są szacunkowo określone na podstawie aktualnego stanu wiedzy Zamawiającego dotyczącego rocznego wykazu zebranych zwierząt stanowiący przedmiot zamówienia. Określona powyżej ilość zdarzeń jest szacunkowa dlatego Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia zdarzeń w stosunku do szacunkowej ilości określonej w postępowaniu przetargowym. Zwiększenie może nastąpić tylko na podstawie art. 67 ust 1 pkt6 ustawy PZP. 3. Standard realizacji zadania zakłada dwa rodzaje czynności: a) zbieranie i usuwanie padłych zwierząt, ptaków oraz ich resztek poubojowych z pasów drogowych i innych terenów będących własnością Gminy Miasta Radomia oraz przekazanie do unieszkodliwienia do zakładu posiadającego zezwolenie na odbiór i unieszkodliwianie; b) udanie się przez Wykonawcę na miejsce wskazane przez Zamawiającego i nieodebranie zwłok lub ich części z uwagi na ich fizyczny brak w miejscu wskazanym w zgłoszeniu. Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia interwencji w ciągu 2 godzin od chwili telefonicznego powiadomienia Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ tj. Zakres rzeczowy i warunki realizacji wykonanej usługi przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 b ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: Wykonawcy, którzy: a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności i czynności: a) aktualną decyzję właściwego organu zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów; b) aktualną decyzję właściwego powiatowego lekarza weterynarii zatwierdzającą prowadzoną działalność nadzorowaną polegającą na zbieraniu i transporcie materiałów kat. 1 nadającą numer identyfikacji weterynaryjnej oraz dopuszczającą środki transportu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:1) oświadczenia, o których mowa w pkt 8 SIWZ 2) Wypełniony i podpisany formularz oferty- Zał. nr 4 do SIWZ; 3) formularz kalkulacji ceny oferty- wg wzoru stanowiacego załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach