Przetargi.pl
Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag

Gmina Stanin ogłasza przetarg

  • Adres: 21-422 Stanin, Stanin
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. +48257981118 , fax. +48257981104
  • Data zamieszczenia: 2020-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stanin
    Stanin 62
    21-422 Stanin, woj. lubelskie
    tel. +48257981118, fax. +48257981104
    REGON: 71158250000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stanin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 4.1. Przedmiotem zamówienia jest usunięcie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag pochodzących z działalności rolniczej na terenie gminy Stanin. Zadanie realizowane jest w ramach programu usuwania folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej i finansowane będzie ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Odpady pochodzące z działalności rolniczej będą dostarczane przez właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Stanin do jednego miejsca odbioru tj. do PSZOKU w Niedźwiadce. Miejsce odbioru odpadów należy, na czas odbioru odpadów, wyposażyć w legalizowaną wagę najazdową. Wykonawca będzie przyjmował powyższe odpady wyłącznie od właścicieli nieruchomości, którzy złożyli do Urzędu Gminy Stanin wymagany wniosek o udział w programie pn. „Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej” i będą uprawnieni zgodnie z obowiązującymi przepisami do otrzymania pomocy de minimis. Jeżeli w wyniku dokonania ważenia masa odpadów będzie większa Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać zgodę Zamawiającego na przyjęcie większej masy odpadów. a. dokonanie ważenia na legalizowanej wadze najazdowej pojazdu dostarczającego odpady wraz z ładunkiem i po jego opróżnieniu celem ustalenia masy odbieranych odpadów folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag; b. załadunek (odpowiednio zapakowanych) odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag oraz uporządkowanie miejsca wykonywania usługi z w/w odpadów oraz powstałych zanieczyszczeń; c. transport odebranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag do miejsca ich odzysku lub unieszkodliwienia odpowiednimi środkami do transportu odpadów; d. rozładunek i przekazanie odpadów do odzysku lub unieszkodliwienia. Oferta winna zawierać koszty transportu, unieszkodliwienia oraz prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów. Kody odpadów przewidzianych do odbioru: 02 01 04 i 15 01 02. Szacunkowa ilość odpadów przewidziana do odbioru - 389 Mg, w tym: - przewidziana do unieszkodliwiania lub poddana odzyskowi – 389 Mg; Powyższe ilości należy traktować orientacyjnie, pomocniczo. Wartości te w okresie realizacji zamówienia mogą ulec zmianie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90533000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów wydane przez właściwy organ zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. (T.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 797 ze zm.) chyba, że Wykonawca posiada wpis do rejestru zgodnie z przepisem art. 233 ustawy o odpadach. W tym przypadku Zamawiający dokona sprawdzenia w powyższym rejestrze czy Wykonawca został do niego wpisany.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach