Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni ogłasza przetarg
- Adres: 81-364 Gdynia, 10 Lutego 24
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 761 20 00
- Data zamieszczenia: 2023-03-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni
10 Lutego 24
81-364 Gdynia, woj. pomorskie
tel. 58 761 20 00
REGON: 191675557 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usuwanie odp. niebezp.: cz.1 - odp. niebezp. o kodzie 17 06 05* - mat. bud. zaw. azbest (np. eternitu), cz.2 - odp. niebezp., z wył. odp. o kodzie 17 06 05* oraz odp. stwarzających zagr. sanit-epid. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi obejmującej usuwanie odpadów niebezpiecznych:Część 1 – odpadów niebezpiecznych o kodzie 17 06 05* - materiałów budowlanych zawierających azbest (np. eternitu),oraz sporządzanie bieżącej dokumentacji z przeprowadzanej zbiórki odpadów, zgodnie z wzorem meldunku do opisu przedmiotu zamówienia, który stanowi:załącznik nr A1 do SWZ – dla części 1,2. Podstawowy zakres usługi obejmuje:a) ręczne lub mechaniczne uprzątnięcie odpadów niebezpiecznych o kodzie 17 06 05* (materiały budowlane zawierające azbest, np. eternit) z miejsc wskazanych przez Zamawiającego,b) załadunek zebranych odpadów na środek transportu, ich transport i przekazanie uprawnionym podmiotom, posiadającym niezbędne zezwolenia w tym zakresie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,c) zamiecenie lub zagrabienie terenu, jeśli jego stan po usunięciu odpadów będzie tego wymagać.3. Wykonawca zrealizuje usługę związaną z usuwaniem odpadów objętych przedmiotem zamówienia:a) z pasa drogowego głównych ciągów komunikacyjnych, skwerów i placów – w czasie określonym w ofercie - od zgłoszenia przez Zamawiającego (czas T wskazany w ofercie, w zaokrągleniu do pełnych godzin, tj. do 4 godz., do 6 godz., do 8 godz., do 12 godz., do 24 godz.; maksymalny czas T nie może przekroczyć 24 godzin), z uwzględnieniem możliwości wystąpienia potrzeby realizacji prac w godzinach 06:00-22:00 oraz w dni ustawowo wolne od pracy (soboty, niedziele, święta),b) z pozostałych terenów gminnych – w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, jednak nie dłuższym niż 14 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego.4. Przewidywana przez Zamawiającego, szacunkowa ilość odpadów do usunięcia w ramach realizacji zamówienia została wskazana w Formularzu cenowym - część 1, stanowiącym Załącznik nr 1a. Wartość tą należy traktować wyłącznie orientacyjnie.5. Rzeczywista ilość usuniętych przez Wykonawcę odpadów będzie zależeć od faktycznych potrzeb Zamawiającego.Przedmiot zamówienia nie obejmuje usuwania odpadów powstałych w wyniku zdarzeń drogowych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki realizacji oraz obowiązki Wykonawcy określają załączniki do SWZ:dla części 1.:a) Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – Załącznik nr A do SWZb) Meldunek z realizacji usługi – Załącznik nr A1 do SWZc) Formularz cenowy – część 1 – załącznik nr 1a do SWZd) Wzór umowy – załącznik nr 7 – część 11. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi obejmującej usuwanie odpadów niebezpiecznych:Część 2 – odpadów niebezpiecznych, z wyłączeniem odpadów o kodzie17 06 05*, oraz odpadów stwarzających zagrożenie sanitarno-epidemiologiczne:16 03 80 produkty spożywcze przeterminowane lub nieprzydatne do spożycia,odpady medyczne:18 01 01 - urządzenia chirurgiczne i zabiegowe oraz ich resztki (z wyłączeniem 18 01 03)18 01 03* - inne odpady, które zawierają żywa drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowane pieluchomajtki, podpaski, podkłady), z wyłączeniem 18 01 80 i 18 01 8218 01 04 - inne odpady niż wymienione w 18 01 03 (np. opatrunki z materiału lub gipsu, pościel, ubrania jednorazowe, pieluchy)20 01 23* urządzenia zawierające freony (np. lodówki)20 01 35* zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki (np. telewizory, komputery)xx xx xx* inne odpady niebezpieczneoraz sporządzanie bieżącej dokumentacji z przeprowadzanej zbiórki odpadów, zgodnie z wzorem meldunku do opisu przedmiotu zamówienia, który stanowi:załącznik nr B1 do SWZ – dla części 2.2. Podstawowy zakres usługi obejmuje:a) ręczne lub mechaniczne uprzątnięcie wyżej wymienionych odpadów niebezpiecznych z miejsc wskazanych przez Zamawiającego,b) załadunek zebranych odpadów na środek transportu, ich transport i przekazanie uprawnionym podmiotom, posiadającym niezbędne zezwolenia w tym zakresie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,c) zamiecenie lub zagrabienie terenu, jeśli jego stan po usunięciu odpadów będzie tego wymagać.3. Wykonawca zrealizuje usługę związaną z usuwaniem odpadów objętych przedmiotem zamówienia:a) z pasa drogowego głównych ciągów komunikacyjnych, skwerów i placów – w czasie określonym w ofercie - od zgłoszenia przez Zamawiającego (czas T wskazany w ofercie, w zaokrągleniu do pełnych godzin, tj. do 4 godz., do 6 godz., do 8 godz., do 12 godz., do 24 godz.; maksymalny czas T nie może przekroczyć 24 godzin), z uwzględnieniem możliwości wystąpienia potrzeby realizacji prac w godzinach 06:00-22:00 oraz w dni ustawowo wolne od pracy (soboty, niedziele, święta),b) z pozostałych terenów gminnych – w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, jednak nie dłuższym niż 48 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego.4. Przewidywana przez Zamawiającego, szacunkowa ilość odpadów do usunięcia w ramach realizacji zamówienia została wskazana w Formularzu cenowym – część 2, stanowiącym Załącznik nr 1b. Wartość tą należy traktować wyłącznie orientacyjnie.5. Rzeczywista ilość usuniętych przez Wykonawcę odpadów będzie zależeć od faktycznych potrzeb Zamawiającego.Przedmiot zamówienia nie obejmuje usuwania odpadów powstałych w wyniku zdarzeń drogowych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki realizacji oraz obowiązki Wykonawcy określają załączniki do SWZ:dla części 2.:a) Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – Załącznik nr B do SWZb) Meldunek z realizacji usługi – Załącznik nr B1 do SWZc) Formularz cenowy – część 2 – załącznik nr 1b do SWZd) Wzór umowy – załącznik nr 7 – część 2 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów od Spółki Komunalnej Żukowo Sp. z o.o.
Dodano: 2024-03-12 - ŚWIADCZENIE USŁUG ODBIORU, TRANSPORTU I UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW MEDYCZNYCH
Dodano: 2024-02-16 - Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych ze Szpitala Miejskiego w Miastku Sp. z o.o.
Dodano: 2024-02-04 - Odbiór, wywóz i utylizacja zebranych selektywnie odpadów z Cmentarza Komunalnego w Kwidzynie
Dodano: 2023-12-27 - Usługa odbioru i transportu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz niezamieszkałych na terenie Gminy Wicko w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
Dodano: 2023-12-12 - Utworzenie i prowadzenie PSZOK-u na terenie wiejskim w granicach Gminy Kartuzy.
Dodano: 2023-12-06 - Utworzenie, utrzymanie i obsługa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w granicach administracyjnych miasta Bytów
Dodano: 2023-11-30 - Odbiór i zagospodarowanie, w procesie odzysku, odpadu o kodzie 19 05 03 – kompost nieodpowiadający wymaganiom
Dodano: 2023-11-14 - Utworzenie, utrzymanie i obsługa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w granicach administracyjnych miasta Bytów
Dodano: 2023-10-27 - Odbiór i odzysk odpadów o kodzie 16 01 03 (Zużyte opony), pochodzących z Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o. o.
Dodano: 2023-04-24