Przetargi.pl
Usuwanie odp. niebezp.: cz.1 - odp. niebezp. o kodzie 17 06 05* - mat. bud. zaw. azbest (np. eternitu), cz.2 - odp. niebezp., z wył. odp. o kodzie 17 06 05* oraz odp. stwarzających zagr. sanit-epid.

Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-364 Gdynia, 10 Lutego 24
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 761 20 00
  • Data zamieszczenia: 2023-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni
    10 Lutego 24
    81-364 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 58 761 20 00
    REGON: 191675557
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie odp. niebezp.: cz.1 - odp. niebezp. o kodzie 17 06 05* - mat. bud. zaw. azbest (np. eternitu), cz.2 - odp. niebezp., z wył. odp. o kodzie 17 06 05* oraz odp. stwarzających zagr. sanit-epid.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi obejmującej usuwanie odpadów niebezpiecznych:Część 1 – odpadów niebezpiecznych o kodzie 17 06 05* - materiałów budowlanych zawierających azbest (np. eternitu),oraz sporządzanie bieżącej dokumentacji z przeprowadzanej zbiórki odpadów, zgodnie z wzorem meldunku do opisu przedmiotu zamówienia, który stanowi:załącznik nr A1 do SWZ – dla części 1,2. Podstawowy zakres usługi obejmuje:a) ręczne lub mechaniczne uprzątnięcie odpadów niebezpiecznych o kodzie 17 06 05* (materiały budowlane zawierające azbest, np. eternit) z miejsc wskazanych przez Zamawiającego,b) załadunek zebranych odpadów na środek transportu, ich transport i przekazanie uprawnionym podmiotom, posiadającym niezbędne zezwolenia w tym zakresie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,c) zamiecenie lub zagrabienie terenu, jeśli jego stan po usunięciu odpadów będzie tego wymagać.3. Wykonawca zrealizuje usługę związaną z usuwaniem odpadów objętych przedmiotem zamówienia:a) z pasa drogowego głównych ciągów komunikacyjnych, skwerów i placów – w czasie określonym w ofercie - od zgłoszenia przez Zamawiającego (czas T wskazany w ofercie, w zaokrągleniu do pełnych godzin, tj. do 4 godz., do 6 godz., do 8 godz., do 12 godz., do 24 godz.; maksymalny czas T nie może przekroczyć 24 godzin), z uwzględnieniem możliwości wystąpienia potrzeby realizacji prac w godzinach 06:00-22:00 oraz w dni ustawowo wolne od pracy (soboty, niedziele, święta),b) z pozostałych terenów gminnych – w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, jednak nie dłuższym niż 14 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego.4. Przewidywana przez Zamawiającego, szacunkowa ilość odpadów do usunięcia w ramach realizacji zamówienia została wskazana w Formularzu cenowym - część 1, stanowiącym Załącznik nr 1a. Wartość tą należy traktować wyłącznie orientacyjnie.5. Rzeczywista ilość usuniętych przez Wykonawcę odpadów będzie zależeć od faktycznych potrzeb Zamawiającego.Przedmiot zamówienia nie obejmuje usuwania odpadów powstałych w wyniku zdarzeń drogowych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki realizacji oraz obowiązki Wykonawcy określają załączniki do SWZ:dla części 1.:a) Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – Załącznik nr A do SWZb) Meldunek z realizacji usługi – Załącznik nr A1 do SWZc) Formularz cenowy – część 1 – załącznik nr 1a do SWZd) Wzór umowy – załącznik nr 7 – część 11. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi obejmującej usuwanie odpadów niebezpiecznych:Część 2 – odpadów niebezpiecznych, z wyłączeniem odpadów o kodzie17 06 05*, oraz odpadów stwarzających zagrożenie sanitarno-epidemiologiczne:16 03 80 produkty spożywcze przeterminowane lub nieprzydatne do spożycia,odpady medyczne:18 01 01 - urządzenia chirurgiczne i zabiegowe oraz ich resztki (z wyłączeniem 18 01 03)18 01 03* - inne odpady, które zawierają żywa drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowane pieluchomajtki, podpaski, podkłady), z wyłączeniem 18 01 80 i 18 01 8218 01 04 - inne odpady niż wymienione w 18 01 03 (np. opatrunki z materiału lub gipsu, pościel, ubrania jednorazowe, pieluchy)20 01 23* urządzenia zawierające freony (np. lodówki)20 01 35* zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki (np. telewizory, komputery)xx xx xx* inne odpady niebezpieczneoraz sporządzanie bieżącej dokumentacji z przeprowadzanej zbiórki odpadów, zgodnie z wzorem meldunku do opisu przedmiotu zamówienia, który stanowi:załącznik nr B1 do SWZ – dla części 2.2. Podstawowy zakres usługi obejmuje:a) ręczne lub mechaniczne uprzątnięcie wyżej wymienionych odpadów niebezpiecznych z miejsc wskazanych przez Zamawiającego,b) załadunek zebranych odpadów na środek transportu, ich transport i przekazanie uprawnionym podmiotom, posiadającym niezbędne zezwolenia w tym zakresie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,c) zamiecenie lub zagrabienie terenu, jeśli jego stan po usunięciu odpadów będzie tego wymagać.3. Wykonawca zrealizuje usługę związaną z usuwaniem odpadów objętych przedmiotem zamówienia:a) z pasa drogowego głównych ciągów komunikacyjnych, skwerów i placów – w czasie określonym w ofercie - od zgłoszenia przez Zamawiającego (czas T wskazany w ofercie, w zaokrągleniu do pełnych godzin, tj. do 4 godz., do 6 godz., do 8 godz., do 12 godz., do 24 godz.; maksymalny czas T nie może przekroczyć 24 godzin), z uwzględnieniem możliwości wystąpienia potrzeby realizacji prac w godzinach 06:00-22:00 oraz w dni ustawowo wolne od pracy (soboty, niedziele, święta),b) z pozostałych terenów gminnych – w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, jednak nie dłuższym niż 48 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego.4. Przewidywana przez Zamawiającego, szacunkowa ilość odpadów do usunięcia w ramach realizacji zamówienia została wskazana w Formularzu cenowym – część 2, stanowiącym Załącznik nr 1b. Wartość tą należy traktować wyłącznie orientacyjnie.5. Rzeczywista ilość usuniętych przez Wykonawcę odpadów będzie zależeć od faktycznych potrzeb Zamawiającego.Przedmiot zamówienia nie obejmuje usuwania odpadów powstałych w wyniku zdarzeń drogowych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki realizacji oraz obowiązki Wykonawcy określają załączniki do SWZ:dla części 2.:a) Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – Załącznik nr B do SWZb) Meldunek z realizacji usługi – Załącznik nr B1 do SWZc) Formularz cenowy – część 2 – załącznik nr 1b do SWZd) Wzór umowy – załącznik nr 7 – część 2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach