Przetargi.pl
Usuwanie nieczystości stałych i płynnych z terenu Gminy Żabia Wola

Urząd Gminy Żabia Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 96-321 Żabia Wola, ul. Główna 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8578199 , fax. 046 8578181
  • Data zamieszczenia: 2012-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Żabia Wola
    ul. Główna 3 3
    96-321 Żabia Wola, woj. mazowieckie
    tel. 046 8578199, fax. 046 8578181
    REGON: 00054825800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie nieczystości stałych i płynnych z terenu Gminy Żabia Wola
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usuwanie nieczystości płynnych z budynków komunalnych i socjalnych znajdujących się na terenie gminy Żabia Wola w ilości 1100 m ? rocznie Usuwanie nieczystości stałych polegające na opróżnianiu pojemników KP-7 (własność zamawiającego) z odpadami stałymi ustawionymi przy budynkach komunalnych Gminy Żabia Woli w ilości 90 kontenerów rocznie, oraz utrzymanie kontenerów w należytym stanie technicznym i sanitarnym. Utrzymywaniu w czystości i należytym stanie technicznym i sanitarnym trzydziestu czterech przystanków autobusowych (wiat i zatok) zlokalizowanych na terenie gminy Żabia Wola Zakres usług polega na : sprzątaniu raz w tygodniu - w poniedziałek utrzymywaniu w nienagannym stanie koszy na śmieci (opróżnianiu koszy, mocowaniu do uchwytów, uzupełnianiu brakujących elementów, ) oczyszczaniu z odpadów, zamiataniu przystanków i zatok autobusowych, usuwaniu śniegu, wykaszaniu trawy z przylegającego terenu w promieniu 2 m likwidacji uszkodzeń wiat i napisów, uzupełnianie brakujących elementów malowaniu wszystkich wiat 1 raz w roku wg potrzeb zgłoszonych przez Zamawiającego Sprzątaniu 5 dzikich wysypisk śmieci wg potrzeb zgłoszonych przez Zamawiającego Znakowaniu miejsc stałego zaśmiecania tablicami informacyjnymi (typu zakaz wyrzucania śmieci) 4 razy w roku wg potrzeb zgłoszonych przez zamawiającego Dostawa 3 sztuk koszy przystankowych wraz z montażem Uprzątnięcie odpadów i nieczystości luzem, pozostałych podczas ładowania, bądź powstałych w wyniku opóźnionego wywozu, Odstawienie pojemników opróżnionych na miejscu lokalizacji Zamawiający przewiduje możliwość:zmniejszenia bądź zwiększenia zakresu usług, o czym powiadomi niezwłocznie Wykonawcę, najpóźniej na 3 dni przed planowaną zmianą, zmiany lokalizacji świadczenia usług np. w przypadku remontu. O zmianie tej Zamawiający zobowiązany jest powiadomić pisemnie Wykonawcę z 7-dniowym wyprzedzeniem Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia ustala się jako iloczyn wykonanych jednostek rzeczowych i stawek oferowanych. W ofercie należy podać ceny jednostkowe za usługę. Cena jednostkowa zawiera: również cenę zapewnienia i pracy sprzętu potrzebnego do jego transportu i realizacji zamówienia. Zamawiający nie przewiduje waloryzacji cen jednostkowych oferowanych przez Wykonawcę przez cały okres trwania umowy. Szczegółowe zasady rozliczania za wykonanie przedmiotu zamówienia określone zostaną w umowie zawartej z wybranym Oferentem. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. Wykonawca może żądać podwyższenia umówionego wynagrodzenia, jeżeli w toku realizacji zajdzie konieczność przeprowadzenia prac dodatkowych nieobjętych zamówieniem podstawowym. Wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, jeżeli prace dodatkowe zostały wykonane bez uzyskania pisemnej uprzedniej zgody zamawiającego. Wymagania stawiane wykonawcy Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość zgodną z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem zamówienia. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z przedstawicielem Wykonawcy. Inne wymagania określone we wzorze umowy oraz wynikające z przepisów prawa. Wymagania dotyczące gwarancji. Reklamacje dotyczące stwierdzonych usterek i wad załatwiane będą z należytą starannością w terminie 3 dni od dnia zgłoszenia Termin wykonania zamówienia Termin realizacji zadania: rozpoczęcie przedmiotu zamówienia - od daty zawarcia umowy zakończenie wykonywania przedmiotu zamówienia - 31.12.2012r
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustala się w kwocie 2.000,00 złotych 1.Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank: Bank Spółdzielczy w Nadarzynie oddział Żabia Wola Nr rachunku: 79 8017 1012 0000 0648 2001 0005 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Usuwanie nieczystości stałych i płynnych z terenu Gminy Żabia Wola 2.Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3.Wadium może być wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, które należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 4.Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy P.z.p. 5.Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1)nazwa i adres Zamawiającego; 2)określenie przedmiotu zamówienia; 3)nazwę i adres Wykonawcy. 6.Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 31 stycznia 2012r. 7.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 8.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 9.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 10.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż odwołanie zostało ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do wnoszenia. 11.Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w sytuacji, jak w pkt. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12.W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 13.Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach: 1)jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, 2)jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie złożył wymagane oświadczenia lub dokumenty, ale z treści ich nie wynika, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, 3)jeżeli wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 4)jeżeli wykonawca był zobowiązany i nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy, 5)jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 14. Zamawiający nie zatrzyma wadium, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie złożył wymagane oświadczenia lub dokumenty, ale z treści ich nie wynika, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, pod warunkiem że udowodni, że złożenie innych dokumentów nie jest możliwe i nie wynika to z przyczyn leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zabiawola.akcessnet.net , www.zabiawola.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach