Przetargi.pl
Usuwanie azbestu z terenu Gminy i Miasta Odolanów w roku 2020 r.

Gmina i Miasto Odolanów ogłasza przetarg

  • Adres: 63-430 Odolanów, Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 733 15 81 , fax. 62 733 38 92
  • Data zamieszczenia: 2020-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Odolanów
    Rynek 11
    63-430 Odolanów, woj. wielkopolskie
    tel. 62 733 15 81, fax. 62 733 38 92
    REGON: 25085512700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.odolanow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie azbestu z terenu Gminy i Miasta Odolanów w roku 2020 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: - wykonanie prac związanych z demontażem wyrobów zawierających azbest z budynków zlokalizowanych na terenie Gminy i Miasta Odolanów. - usuwanie (odbiór) odpadów zawierających azbest zlokalizowanych na terenie Gminy i Miasta Odolanów wraz z transportem i przekazaniem odpadów przedsiębiorcy prowadzącemu składowisko odpadów niebezpiecznych posiadające odpowiednie zezwolenie na ich unieszkodliwianie. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: 1.Rozbiórka (demontaż) wyrobów zawierających azbest. 2.Zabezpieczenie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami: ułożenie na paletach, zabezpieczenie folią, przygotowanie do transportu. 3.Transport odebranych odpadów zawierających azbest specjalistycznym sprzętem zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 19 sierpnia 2011 roku o przewozie towarów niebezpiecznych (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1123 ze zm.) w sposób uniemożliwiający zanieczyszczenie dróg i terenów użyteczności publicznej. Transport odpadów winien być prowadzony zgodnie z zasadami ruchu drogowego, z zachowaniem przepisów obowiązujących w tym zakresie. 4.Przekazanie odpadów zawierających azbest do miejsca unieszkodliwienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1403 ze zm.) na odpowiednio do tego celu przeznaczone składowisko, posiadające zezwolenie na przyjmowanie tego typu odpadów (w ofercie należy wskazać miejsce unieszkodliwienia odpadów). 5. Wszelkie inne roboty, które są niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji zadania w zakresie opisanym w pkt. 2-5 (bez demontażu). Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z unieszkodliwieniem odpadów zawierających azbest przez przedsiębiorcę prowadzącego składowisko odpadów niebezpiecznych. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także za zniszczenie własności prywatnej i osób prawnych swoim działaniem lub niedopatrzeniem, związanym z realizacją niniejszego zamówienia. Szacunkowa ilość wyrobów zawierających azbest przewidzianych do realizacji w ramach niniejszego zamówienia wynosi do 200 Mg. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilości zdemontowanych i usuwanych wyrobów zawierających azbest, w zależności od stawki jednostkowej za 1 kg, ilości zgłoszeń oraz posiadanych przez Zamawiającego środków finansowych na realizację przedmiotu zamówienia. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie na nieruchomościach położonych w Gminie i Mieście Odolanów zgodnie z wnioskami składanymi na bieżąco przez zainteresowane osoby. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania 80 % zakresu przedmiotu zamówienia. Wykonawca ponosi wszelkie koszty robót przygotowawczych - zabezpieczenie placu robót, ustawienie obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, zabezpieczenie istniejących obiektów przed uszkodzeniem. Ponadto wykonawca we własnym zakresie zapewni dostawę energii elektrycznej oraz innych mediów niezbędnych do właściwej realizacji zamówienia, jak również uporządkowanie miejsc po usunięciu odpadów. Wykonawca musi podjąć niezbędne środki, aby wszelkie roboty z jakimi będzie miał do czynienia nie powodowały zakłóceń w funkcjonowaniu istniejących obiektów lub sąsiadujących z placem robót. Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia i doprowadzenia do stanu pierwotnego wszelkich urządzeń oraz terenów objętych w ramach realizowanego zamówienia, w przypadku szkody z winy wykonawcy. Wszelkie roboty muszą być prowadzone zgodnie z obowiązującą sztuką budowlaną oraz powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia rozpoczęcia i zakończenia prac właściwemu organowi nadzoru budowlanego, właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy oraz państwowemu inspektorowi sanitarnemu w terminie co najmniej 7 dni przed planowanym rozpoczęciem prac. Po zakończeniu prac wykonawca u każdego wnioskodawcy z każdej nieruchomości sporządzi oświadczenie, że zlecone prace wykonane zostały z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych, a cały teren robót prawidłowo został oczyszczony z azbestu. Ponadto przy udziale przedstawiciela gminy wspólnie sporządzi protokół odbioru, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby przedsiębiorca prowadzący składowisko odpadów niebezpiecznych, na które będą transportowane i unieszkodliwiane odpady zgromadzone w ramach niniejszego zamówienia dysponowało taką ilością miejsca zapewniającą odebranie wyrobów zawierających azbest w ilości 200 Mg. W przypadku zmiany składowiska odpadów niebezpiecznych, które jest zadeklarowane przez wykonawcę w formularzu ofertowym, wykonawca musi niezwłocznie poinformować zamawiającego o zmianie składowiska odpadów niebezpiecznych odbierającego azbest, podając jego dokładną nazwę i adres. Do obowiązków wykonawcy należy również sporządzenie tabelarycznego rozliczenia wykonanych prac dołączonego każdorazowo do wystawionej faktury zawierającego: nazwę gminy, imię i nazwisko wnioskodawcy, adres nieruchomości, z której jest usuwany azbest, ilość w kg zdemontowanego i unieszkodliwionego azbestu (w przypadku demontażu), ilość w kg unieszkodliwionego azbestu (w przypadku usunięcia) oraz cena wywozu, której suma określona będzie na fakturze. Powyższe rozliczenie musi zawierać sumę wartości wykonanych prac w PLN w odniesieniu do demontażu, transportu i unieszkodliwienia oraz usunięcia, transportu i unieszkodliwienia wyrobów zawierających azbest. Rozliczenie za wykonaną usługę odbędzie się na podstawie rachunków lub faktur, ww. protokołów odbioru podpisanych przez wykonawcę, podmiot biorący udział w programie (właściciela nieruchomości), przedstawiciela gminy, karty przekazania odpadów na składowisko. Kartę przekazania odpadów na składowisko wystawia wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90650000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2 400.00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku jeżeli Wykonawca posiada wpis do Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami w zakresie transportu odpadów niebezpiecznych zawierających azbest i wytwarzania odpadów zawierających azbest.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach