Przetargi.pl
Usuga wycinki drzew, samosiewów, karczowania, frezowania, usuwania wiatrołomów, złomów, pielegnacji drzew, oczyszczenia terenu z traw i chwastów oraz nasadzeń drzew i krzewów na terenie administrowanym przez 31 WOG

31 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Konstantynowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 26 1442098 , fax. 26 1442101
  • Data zamieszczenia: 2020-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Konstantynowska 85
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 26 1442098, fax. 26 1442101
    REGON: 10106725600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.31wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Obrona

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuga wycinki drzew, samosiewów, karczowania, frezowania, usuwania wiatrołomów, złomów, pielegnacji drzew, oczyszczenia terenu z traw i chwastów oraz nasadzeń drzew i krzewów na terenie administrowanym przez 31 WOG
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa wycinki drzew, samosiewów, karczowania, frezowania, usuwania wiatrołomów, złomów, pielęgnacji drzew, oczyszczania terenu z traw i chwastów oraz nasadzeń drzew i krzewów na terenie administrowanym przez 31 WOG. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w ramach niżej wymienionych zadań. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na dane zadanie. W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający będzie rozpatrywał każde zadanie oddzielnie. ZADANIE NR 1: Oczyszczenie powierzchni z samosiewów, wysokich traw, karczowanie, wycinka drzew, frezowanie, usunięcie wywrotów i złomów, pielęgnacja na terenie kompleksów wojskowych wraz z uporządkowaniem terenu w Kutnie i Leźnicy Wielkiej (gm. Parzęczew). Sposób wyceny przedmiotu zamówienia: Przed przystąpieniem do złożenia oferty wskazane jest przeprowadzenie wizji lokalnej, w celu właściwego określenia wartości prac przez Wykonawcę. Wszelkie koszty związane z dokonaniem wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej dla zadania nr 1 dnia 07.10.2020 r. godz 08:00 (kontakt: Grupa Zabezpieczenia Kutno, tel. 261 430 139 lub 261 430 141) godz. 11:00 (kontakt: Grupa Obsługi Infrastruktury w Leźnicy Wielkiej, tel. 261 168 710, 261 168 745). Wizja możliwa tylko w wyznaczonym czasie. W celu wejścia na teren wojskowy wymagany dowód osobisty. Należy stawić się najpóźniej na 5 minut przed przeprowadzeniem wizji na biurze przepustek. W trakcie wizji nie przewiduje się złożenia pytań. Wszelkie zapytania do przedmiotu zamówienia kierowane są do Zamawiającego: faksem-nr: 261-442-101/ e-mailem: 31wog.zamowienia@wp.mil.pl. Zamawiający nie przewiduje dodatkowych terminów na przeprowadzenie wizji lokalnej. Z przeprowadzonej wizji zostanie sporządzona notatka, której wzór przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ. Wartość realizacji przedmiotu zamówienia będzie obejmowała wszystkie koszty wykonania przedmiotu usługi łącznie z kosztami osobowymi Wykonawcy, kosztami dojazdu warunkami gwarancji itp. Wycena realizacji zamówienia uwzględniać będzie przewidywaną do uzyskania wartość drewna (dot. poz. 1 w Kutnie oraz poz.1-5 w Leźnicy Wielkiej). Faktyczna wartość realizacji zamówienia będzie pomniejszona przez Zamawiającego o wartość uzyskanego z wycinki drewna określonego na podstawie załączonego przez Wykonawcę szacunku brakarskiego po wycince.tj: Zamawiający wystawi fakturę VAT za wartość drewna określoną w szacunku brakarskim. Zamawiający zastrzega sobie prawo potrącenia równowartości wystawionej przez siebie faktury z wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu realizacji Umowy. Szacunek brakarski będący podstawą określenia właściwej ilości i wartości drewna uzyskanego z wycinki zostanie określony na podstawie odpowiedniej kwalifikacji brakarskiej i obowiązujących cen rynkowych. Szacunek brakarski zostanie wykonany na koszt Wykonawcy przez uprawnioną, niezależną osobę – brakarza z kwalifikacjami minimum III stopnia kursu brakarskiego. Wykonawca dostarczy wraz z szacunkiem brakarskim zaświadczenie o wymaganych kwalifikacjach brakarza. Szczegółowe wymagania zawarto w projekcie Umowy stanowiącej Załącznik nr 2 do SIWZ, w § 2 Obowiązki Wykonawcy. Szczegółowy opis dla zadania nr 1 zawiera załącznik nr 1 do umowy dla zadania nr 1 oraz SIWZ rozdział III. ZADANIE NR 2: Oczyszczenie powierzchni z samosiewów, karczowanie, wycinka drzew z frezowaniem uporządkowanie terenu i zagospodarowanie urobku na terenie kompleksu wojskowego w Regnach (gm. Koluszki), Łodzi i Tomaszowie Mazowieckim. Sposób wyceny przedmiotu zamówienia: Przed przystąpieniem do złożenia oferty wskazane jest przeprowadzenie wizji lokalnej, w celu właściwego określenia wartości prac przez Wykonawcę. Wszelkie koszty związane z dokonaniem wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej dla zadania nr 2 w Łodzi przy ul. 6-go Sierpnia 92 i ul. św. Jerzego dnia 07.10.2020 r. godz. 8:00 (kontakt: Sekcja Obsługi Infrastruktury tel. 261 444 072; 261 444 421) (uwaga: należy się wstawić przy ul. 6-go Sierpnia 92) W Regnach dnia 07.10.2020 r. godz. 11:00 (kontakt: Sekcja Obsługi Infrastruktury tel. 261 442 853; 261 442 852). W Tomaszowie Mazowieckim dnia 07.10.2020 r. godz. 13:30 (kontakt: Sekcja Obsługi Infrastruktury tel. 261 167 435; 261 167 436) Wizja możliwa tylko w wyznaczonym czasie. W celu wejścia na teren wojskowy wymagany dowód osobisty. Należy stawić się najpóźniej na 5 minut przed przeprowadzeniem wizji na biurze przepustek. W trakcie wizji nie przewiduje się złożenia pytań. Wszelkie zapytania do przedmiotu zamówienia kierowane są do Zamawiającego: faksem-nr: 261-442-101/ e-mailem: 31wog.zamowienia@wp.mil.pl. Zamawiający nie przewiduje dodatkowych terminów na przeprowadzenie wizji lokalnej. Z przeprowadzonej wizji zostanie sporządzona notatka, której wzór przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ. Wartość realizacji przedmiotu zamówienia będzie obejmowała wszystkie koszty wykonania przedmiotu usługi łącznie z kosztami osobowymi Wykonawcy, kosztami dojazdu warunkami gwarancji itp. Wycena realizacji zamówienia uwzględniać będzie przewidywaną do uzyskania wartość drewna. Faktyczna wartość realizacji zamówienia będzie pomniejszona przez Zamawiającego o wartość uzyskanego z wycinki drewna określonego na podstawie załączonego przez Wykonawcę szacunku brakarskiego po wycince. tj: Zamawiający wystawi fakturę VAT za wartość drewna określoną w szacunku brakarskim. Zamawiający zastrzega sobie prawo potrącenia równowartości wystawionej przez siebie faktury z wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu realizacji Umowy. Szacunek brakarski będący podstawą określenia właściwej ilości i wartości drewna uzyskanego z wycinki zostanie określony na podstawie odpowiedniej kwalifikacji brakarskiej i obowiązujących cen rynkowych. Szacunek brakarski zostanie wykonany na koszt Wykonawcy przez uprawnioną, niezależną osobę – brakarza z kwalifikacjami minimum III stopnia kursu brakarskiego. Wykonawca dostarczy wraz z szacunkiem brakarskim zaświadczenie o wymaganych kwalifikacjach brakarza. Szczegółowe wymagania zawarto w projekcie Umowy stanowiącej Załącznik nr 2 do SIWZ, w § 2 Obowiązki Wykonawcy. Szczegółowy opis dla zadania nr 2 zawiera załącznik nr 1 do umowy dla zadania nr 2 oraz SIWZ rozdział III. ZADANIE NR 3: Usługa nasadzeń drzew i krzewów na terenie kompleksów wojskowych w Tomaszowie Mazowieckim, Nowym Glinnku (gm. Lubochnia), Zgierzu i Łodzi. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Usługa dostawy i nasadzeń 79 szt. sadzonek drzew i krzewów na terenie administrowanych kompleksów wojskowych w: Tomaszowie Mazowieckim, ul. Piłsudskiego 72- 36 szt. drzew i krzewów Nowym Glinniku (gmina Lubochnia) – 10 szt. drzew Zgierzu ul. Konstantynowska 85 – 10 szt. drzew Łodzi, ul. 6-go Sierpnia 92 - 10 szt. drzew Łodzi ul. 1-go Maja 90 – 2 szt. drzew Łodzi, ul. Św. Jerzego 7A – 11 szt. drzew zgodnie z wykazem gatunkowym i jakościowym określonym w załączniku nr 1 do wzoru umowy; Zakres usługi obejmuje: - wymianę ziemi w przypadku drzew liściastych, a w przypadku roślin kwasolubnych torfu w ilości ok. 80 l z dodatkiem agrożelu (w stężeniu określonym przez producenta); - obsypanie miejsca nasadzenia korą (rozdrobnioną w ilości 50 l oraz niemieloną w ilości 25 l); - opalikowanie nasadzonych drzew - 3 szt. palików na każde drzewo; wysokość palików dostosowana do wysokości drzewa, paliki powinny być trwałe, część podziemna palika zaimpregnowana. - zabezpieczenie dodatkowo siatką sadzonek drzew w Nowym Glinniku w celu ochrony przed żerowaniem dzikiej zwierzyny; - oznakowanie (etykieta – trwała odporna na działanie czynników zew.) umożliwiająca identyfikację gatunku i datę nasadzenia; MATERIAŁ NASADZENIOWY musi spełniać warunki określone w załączniku nr 1 do projektu umowy, ponadto musi być zdrowy, bez śladów uszkodzeń mechanicznych, bez śladów żerowania szkodników, nie może być odwodniony, nie może posiadać uszkodzonych pąków szczytowych, forma pędu musi być odpowiednia dla danego gatunku, bryła korzeniowa musi być prawidłowo rozwinięta, zakryta, nieuszkodzona i nieprzesuszona. Materiał nasadzeniowy będzie odpowiadał zaleceniom jakościowymi określonymi w publikacji Związku Szkółkarzy Polskich pn. „Zalecenia jakościowe dla ozdobnego materiału szkółkarskiego”, Warszawa 2011. Drzewa i krzewy muszą być nasadzone zgodnie z wymaganiami sztuki ogrodniczej. Na nasadzenia wymagany jest 36 - miesięczny okres gwarancji zachowania żywotności. Jeżeli w okresie 36 miesięcy od wykonania usługi drzewa stracą żywotność lub nie będą rokowały szans przeżycia, to Wykonawca zobowiązany jest do uzupełnienia nasadzeń we własnym zakresie, na własny koszt. Zamawiający ma prawo uczestniczenia w charakterze obserwatora w trakcie prac stanowiących przedmiot umowy. Szczegółowe wymagania zawarto w projekcie Umowy stanowiącej Załącznik nr 3 do SIWZ, w § 2 Obowiązki Wykonawcy. Szczegółowy opis zakresu usług dla każdego zadania znajduje się w SIWZ, rozdział III pkt 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77211400-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach