Przetargi.pl
Dostawa 340 sztuk opraw oświetleniowych ( oświetlenia ulicznego) w technologii LED dla Gminy Opoczno.

Gmina Opoczno ogłasza przetarg

  • Adres: 26-300 Opoczno, Staromiejska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44/ 78 60 137 , , fax. 44/ 78 60 111
  • Data zamieszczenia: 2020-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Opoczno
    Staromiejska 6
    26-300 Opoczno, woj. łódzkie
    tel. 44/ 78 60 137 , , fax. 44/ 78 60 111
    REGON: 59064837900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.opoczno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa 340 sztuk opraw oświetleniowych ( oświetlenia ulicznego) w technologii LED dla Gminy Opoczno.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Przedmiotem umowy jest dostawa 340 sztuk opraw oświetleniowych (oświetlenia ulicznego) w technologii LED dla Gminy Opoczno (w tym 240 szt. opraw o mocy maksymalnej – 50 W i 100 szt. opraw o mocy maksymalnej – 60 W) - fabrycznie nowych i wolnych od wad fizycznych oraz obciążeń prawami osób trzecich, kompletnych, posiadających parametry opisane poniżej, w ust.3. Pod pojęciem „fabrycznie nowy” Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu. 2. Wymagane parametry opraw oświetleniowych: a) 240 szt. opraw o mocy maksymalnej – 50 W, • Strumień świetlny opraw minimum – 5000 Im, • Typ optyki – do dróg miejskich i gminnych, • Klasa ochronności – II kl., • Klasa szczelności IP 65, • Barwa – biała, • Oprawy muszą mieć możliwość montażu na wysięgniku i na trzpieniu słupa o średnicy 48 – 60 mm, • Oprawy winny być wyposażone w regulacje nachylenia, aby po zamontowaniu można było regulować kąt nachylenia oprawy. Zamawiający dopuszcza wyposażenie w uchwyt regulowany (dodanie do oprawy), Ponadto: • Oprawy winny posiadać deklaracje zgodności CE (deklaracje właściwości użytkowych producenta, produkt oznakowany znakiem CE); • Oprawy winny posiadać certyfikację na znak ENEC. b) 100 szt. opraw o mocy maksymalnej – 60 W, • Strumień świetlny opraw minimum – 7200 Im, • Typ optyki – do dróg miejskich i gminnych, • Klasa ochronności – II kl., • Klasa szczelności IP 65, • Barwa – biała, • Oprawy muszą mieć możliwość montażu na wysięgniku i na trzpieniu słupa o średnicy 48 – 60 mm, • Oprawy winny być wyposażone w regulacje nachylenia, aby po zamontowaniu można było regulować kąt nachylenia oprawy. Zamawiający dopuszcza wyposażenie w uchwyt regulowany (dodanie do oprawy). Ponadto: • Oprawy winny posiadać deklaracje zgodności CE (deklaracje właściwości użytkowych producenta, produkt oznakowany znakiem CE); • Oprawy winny posiadać certyfikację na znak ENEC. 3. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu przedmiotu zamówienia na warunkach ustalonych w umowie, którą określa załączniki nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31520000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy zobowiązani są wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty oraz oświadczenia: a) Aktualne na dzień składania oświadczenie wstępne - (załącznik nr 2 do SIWZ), b) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony zgodnie z treścią i formą zawartą we wzorze - (załącznik nr 1 do SIWZ). Z treści formularza ofertowego powinno wynikać, że oferta składana jest w imieniu Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W miejsce „nazwa wykonawcy/wykonawców, adres..” należy wpisać nazwę Wykonawcy lub Wykonawców i dane umożliwiające ich identyfikację. c) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). d) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. e) Oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie, których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje). 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wzór oświadczenia stanowi - (załącznik nr 4 do SIWZ). Ponadto: Wykonawca w dniu podpisania umowy winien przedłożyć Zamawiającemu dokumenty zgodnie z rod. XV pkt 4 siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach