Przetargi.pl
Wymiana oświetlenia ulicznego ze sterowaniem logicznym wraz z skablowaniem sieci wysokiego i średniego napięcia.

GMINA MIASTO TOMASZÓW MAZOWIECKI ogłasza przetarg

  • Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, POW 10/16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447242311 , fax. 447244359
  • Data zamieszczenia: 2023-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA MIASTO TOMASZÓW MAZOWIECKI
    POW 10/16
    97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
    tel. 447242311, fax. 447244359
    REGON: 590648310
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tomaszow.miasta.pl/public/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana oświetlenia ulicznego ze sterowaniem logicznym wraz z skablowaniem sieci wysokiego i średniego napięcia.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 zamówienia Wymiana oświetlenia ulicznego ze sterowaniem logicznym:1) Przedmiotem zamówienia publicznego jest: Dostawa wraz z rozmieszczeniem i instalacją lamp dla zadania pn. „Wymiana oświetlenia ulicznego ze sterowaniem logicznym.2) Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:a) wykonanie projektu wykonawczego oraz uzgodnienie z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego – PGE Dystrybucja SA Rejon Tomaszów Mazowiecki, przed rozpoczęciem instalacji oraz zawarcie umowy z OSD o współpracy przy modernizacji oświetlenia drogowego i ulicznego,b) demontaż 5 540 szt. istniejących opraw,c) dostawa opraw oświetleniowych ulicznych LED, zgodnych ze złożoną ofertą, w miejsce prowadzenia prac instalacyjnych w ilości 5 540 szt., posiadających funkcjonalność zmiennego profilu mocy oraz grupowej zmiany profilu mocy i monitorowania stanu opraw. Poziom zaprogramowania zasilacza cyklu 24 h dostarczanej oprawy winien uwzględniać zarówno wymogi normy oświetlenia ulic PN-EN 13201:2016 lub równoważnego systemu odniesienia jak również wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r., w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. nr 93/2007, poz.623, z późn. zm.),d) instalację dostarczonych opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgnikach i słupach zgodnie z "Opisem wymagań dotyczących wydajności i funkcjonalności Modernizacji oświetlenia ulicznego w Gminie Mieście Tomaszów Mazowiecki” (tabele), w ilości 5 540 szt.,e) montaż wysięgników oświetleniowych na liniach napowietrznych w ilości 3 483 szt.f) montaż przewodów zasilających (oprawa - zabezpieczenie) o długości ok. 4 m na komplet dla słupów linii napowietrznej i ok. 12 m na komplet dla słupów linii kablowej,g) montaż zabezpieczeń dla wszystkich opraw: wkładka topikowa 4A,h) montaż bezpieczników napowietrznych – 3 483 szt. i izolowanych złącz kablowych – 2 057 kpl,i) wymianę zacisków prądowych AL/Cu dla wszystkich opraw na liniach napowietrznych (3 483 szt.). Przy złączu na linii nieizolowanej zastosować zacisk przystosowany do montażu na liniach nieizolowanych, przy złączu na linii izolowanej zacisk przystosowany do montażu na linii izolowanej,j) dostawę i instalację 149 szt. szafek oświetleniowych wyposażonych w zegary sterujące, zabezpieczenie przeciwprzepięciowe B+C, układ "soft start" oraz z wyniesienie układów pomiarowych poza obszar stacji transformatorowych wraz z wykonaniem wymaganych projektów,k) Wyniesienie 8 szt. szafek oświetleniowych poza obszar stacji transformatorowych wraz z wymaganą dokumentacją,l) dostawę i instalację 149 szt. układów kompensacji mocy biernej,ł) wyposażenie i uruchomienie systemu sterowania oświetleniem, m)wykonanie pomiarów skuteczności ochrony przeciw porażeniowej,n) wykonanie pomiarów rezystancji uziemienia i izolacji przewodów i kabli,o) wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia dla wskazanych przez Zamawiającego pięciu odcinków modernizowanego oświetlenia, p) wykonanie pomiarów mocy zainstalowanej oraz cosφ dla wszystkich zmodernizowanych obwodów oświetlenia,r) sprawdzenie ciągłości żył kabli zasilających,s) wykonanie projektów czasowej organizacji ruchu wraz z jej wprowadzeniem, jeśli są wymagane,t) wykonanie dokumentacji powykonawczej.Część 2 Skablowanie sieci wysokiego i średniego napięcia:- Opracowanie dokumentacji projektowej na postawie warunków usunięcia kolizji wydanych przez OSD PGE Dystrybucja S.A. Oddział Łódź i w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy.- Realizacja robót budowlanych polegających na skablowaniu sieci wysokiego napięcia.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki zawarte w części IV SWZ (dla każdej części z osobna). UWAGA DLA WYKONAWCÓW:Zamawiający informuje, iż zamówienie dotyczy zaprojektowania i skablowania linii wysokiego napięcia w zakresie trasy GPZ Tomaszów 1 – Wistom na odcinku od GPZ Tomaszów 1 do słupa nr 8 długości ok. 1,2 km. Wykonawcy nie wyceniają robót związanych z zaprojektowaniem i skablowaniem linii GPZ Tomaszów 1 – Rolland – Tomaszów 2 na odcinku od GPZ Tomaszów 1 do słupa nr 6 długości ok. 1,2km, które nie są objęte przedmiotem niniejszego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31520000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości wskazanej poniżej:Część 1 zamówieniaWymiana oświetlenia ulicznego ze sterowaniem logicznym – 90 000,00 zł (dziewięćdziesiąt tysięcy złotych złotych).Część 2Skablowanie sieci wysokiego i średniego napięcia – 100 000,00 zł (sto tysięcy złotych).2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego (58 1050 1461 1000 0023 6464 4415 Bank ING Bank Śląski). Na przelewie zaleca się umieścić informację identyfikującą postępowanie np. jego nazwę tj. wadium na:Część 1 zamówieniaWymiana oświetlenia ulicznego ze sterowaniem logicznym – 90 000,00 zł (dziewięćdziesiąt tysięcy złotych).4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2–4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, podpisane podpisem kwalifikowanym przez wystawcę dokumentu.6. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem następujących przypadków:1) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;2) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.7. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;2) którego oferta została odrzucona;3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.8. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w ust. 7, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX pzp.9. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.10. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.Z UWAGI NA OGRANICZONĄ LICZBĘ ZNAKÓW - WSZELKIE INFORMACJE W ZAKRESIE WADIUM OKRESLA ROZDZIAŁ 29 SWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej.DLA CZĘŚCI 1 ZAMÓWIENIA:DLA CZĘŚCI 1 ZAMÓWIENIA:1) Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, lub w okresie prowadzenia działalności, o ile jest krótszy, wykonał co najmniej 1 zamówienie polegające na wymianie ulicznych opraw lub lamp oświetleniowych w ilości min. 1500 opraw lub lamp.2) Wykonawca winien wykazać, że dysponuje osobami, które uczestniczyć będą w realizacji zamówienia tj.a) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia SEP do 1 KV w kategorii E, albo odpowiadające ważne uprawnienia (kwalifikacje) w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych.b) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia SEP do 1 KV w kategorii D, albo odpowiadające ważne uprawnienia (kwalifikacje) w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych.c) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia SEP do 1 kV w kategorii E, albo odpowiadające ważne uprawnienia (kwalifikacje) w zakresie eksploatacji dozoru sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego oraz w zakresie kontrolno – pomiarowym dla sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego,d) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia SEP do 1 kV w kategorii D, albo odpowiadające ważne uprawnienia (kwalifikacje) w zakresie dozoru sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego oraz w zakresie kontrolno – pomiarowym dla sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego.Zamawiający dopuszcza łączenie w/w uprawnień przez jedną osobę np. posiadanie przez jedną osobę uprawnień kat. D i E.e) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności elektrycznej i elektroenergetycznej z min. 3 letnim doświadczeniem zawodowym liczonym od dnia uzyskania uprawnień lub odpowiadającymi im uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.Osoby wskazane muszą przynależeć do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Doświadczenie zawodowe będzie liczone od dnia uzyskania uprawnień.Zgodnie z zapisami Ustawy z dnia 9 maja 2014 r. „o ułatwieniu dostępu do wykonywania niektórych zawodów regulowanych” (Dz. U. 2014/768 ) dopuszcza się uprawnienia równoważne, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i obejmujące wymagany powyżej zakres.DLA CZĘŚCI 2 ZAMÓWIENIA:DLA CZĘŚCI 2 ZAMÓWIENIA:1) Wykonawca winien wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert lub w okresie prowadzenia działalności, o ile jest krótszy, wykonał co najmniej 2 usługi polegające opracowaniu dokumentacji projektowej w zakresie linii kablowych wysokiego napięcia o napięciu min 110 kV o długości min. 800 mb każda,2) Wykonawca winien wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert lub w okresie prowadzenia działalności, o ile jest krótszy, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające wykonaniu linii kablowych wysokiego napięcia, o napięciu min. 110 kV o długości min. 800 mb każda,3) Wykonawca winien wykazać, że dysponuje osobami, które uczestniczyć będą w realizacji zamówienia tj.a) co najmniej 1 osobą, posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i posiada minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe, która wykonała minimum 2 projekty linii kablowych wysokiego napięcia o napięciu min. 110 kV.b) co najmniej 1 osobą, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i posiada minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe, która kierowała minimum 2 robotami budowlanymi w zakresie linii kablowych wysokiego napięcia o napięciu min. 110 kVOsoby wskazane do realizacji zamówienia muszą przynależeć do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Doświadczenie zawodowe będzie liczone od dnia uzyskania uprawnień.Zgodnie z zapisami Ustawy z dnia 9 maja 2014 r. „o ułatwieniu dostępu do wykonywania niektórych zawodów regulowanych” (Dz. U. 2014/768 ) dopuszcza się uprawnienia równoważne, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i obejmujące wymagany powyżej zakres.W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zgodnie z rozdz. 14 ust. 20 pkt 4 SWZ - zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-03

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach