Przetargi.pl
Ustawienie i serwis przenośnych kabin sanitarnych na terenie m. st. Warszawy

Zarząd Oczyszczania Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 00-508 Warszawa, Al. Jerozolimskie
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48222770470 , fax. +48226282674
  • Data zamieszczenia: 2020-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Oczyszczania Miasta
    Al. Jerozolimskie 11/19
    00-508 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48222770470, fax. +48226282674
    REGON: 01035234600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zom.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ustawienie i serwis przenośnych kabin sanitarnych na terenie m. st. Warszawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: a) dostarczenie i ustawienie przenośnych kabin sanitarnych niewymagających podłączenia do sieci kanalizacyjnej, b) doraźne ustawienie kabin sanitarnych, c) prowadzenie codziennej obsługi kabin serwisowanych cyklicznie oraz kabin ustawionych na zlecenie doraźne. d) dodatkowe serwisowanie kabin sanitarnych. Zamówienie podzielone jest na 2 części, z których każda stanowi odrębne zadanie: Część I /rejon I/- Dzielnice: Praga Północ, Praga Południe, Wawer, Rembertów, Bemowo, Bielany, Żoliborz, Część II /rejon II/- Dzielnice: Mokotów, Ochota, Włochy, Ursus, Wola, Śródmieście, Do realizacji prac polegających na serwisowaniu kabin sanitarnych tj. m.in. kierowania pojazdem przystosowanym do wykonywania serwisu i transportu kabin, wykonywania serwisów kabin, ustawiania kabin na zlecenia cykliczne i doraźne oraz wykonywania drobnych napraw kabin na miejscu ustawienia, Wykonawca zatrudni pracowników w oparciu o umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy tj. (Dz.U. z 2019 r., poz. 1040 z późń.zm.). Szczegółowe warunki związane z zatrudnieniem pracowników w oparciu o umowę o pracę określa załącznik nr 3 do umowy. W przypadku, gdy czynności o których mowa powyżej, zostaną powierzone do wykonania podwykonawcy, wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy odpowiednio pracowników podwykonawcy. Warunki realizacji oraz standardy jakościowe wykonania umowy stanowi załącznik nr 2 do wzoru umowy. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienia na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Część I - 5.000,00 zł Część II - 5.000,00 zł Razem 10.000,00 zł W przypadku składania oferty na większą liczbę części zamówienia – suma wadium dla tych części.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych wydane na podstawie art. 7 ust. 1 pkt. 2) ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2019 r. poz. 2010 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2a oraz 2b do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów: 1) Zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych wydanego na podstawie art. 7 ust. 1 pkt. 2) ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 2010 z późn. zm.). Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, prześle zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 3 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2) wypełniony „Kosztorys” o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1/I – 1/II do SIWZ (w zależności od części na jakie składana jest oferta); 3) oświadczenia własne wykonawcy o treści zgodnej z załącznikiem nr 2a i 2b do SIWZ; 4) oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 2 niniejszej SIWZ (o ile dotyczy); 5) potwierdzenie wniesienia wadium; 6) pełnomocnictwo do udziału w aukcji elektronicznej – w przypadku, gdy takie upoważnienie nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty. 7) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach