Przetargi.pl
Usługi związane ze stałym całodobowym dozorem i ochroną mienia i osób, zabezpieczeniem, monitoringiem wraz z konserwacją systemów ochrony budynku administracyjno-handlowego przy ul. Hetmańskiej 38 w Bydgoszczy

Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-039 Bydgoszcz, ul. Hetmańska 38
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3493773 , fax. 052 3493797
  • Data zamieszczenia: 2009-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Bydgoszczy
    ul. Hetmańska 38 38
    85-039 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3493773, fax. 052 3493797
    REGON: 01034470800632
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi związane ze stałym całodobowym dozorem i ochroną mienia i osób, zabezpieczeniem, monitoringiem wraz z konserwacją systemów ochrony budynku administracyjno-handlowego przy ul. Hetmańskiej 38 w Bydgoszczy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje usługi związane ze stałym całodobowym dozorem i ochroną mienia i osób, zabezpieczeniem, monitoringiem wraz z konserwacją systemów ochrony budynku administracyjno-handlowego przy ul. Hetmańskiej 38 w Bydgoszczy. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: Budynek 7-piętrowy (podpiwniczony) z wejściem głównym i awaryjnym w Bydgoszczy przy ul. Hetmańskiej 38: - poszerzony parter z płaskim dachem, - zamykane podwórze, - zespół garażowy na podwórzu, - pomieszczenie gospodarcze. Zabezpieczenia: - dwie centrale: - centrala CA 6 - obsługująca II piętro i garaże, w skład której wchodzi 26 czujek i instalacja NAPAD -(linia 24h); - centrala CA 6 - obsługująca I piętro i czujki zewnętrzne., w skład której wchodzi 25 czujek; - czujki szt. 25 (zewnętrzne - typ PARADOX, czujki wewnętrzne - DSC); - system monitoringu wizyjnego; - jedno z pomieszczeń wyposażone jest w instalację alarmową SSWiN, podpiętą do centrali alarmowej CA%, posiadającą pasywny czujnik ruchu, czujnik otwarcia drzwi oraz optyczny czujnik dymu; - rejestrator AUTECH 4CH MPEG-4 DVR; - kamery - 4 sztuki; - monitor monochromatyczny; - zmierzchówki - sztuk 4; - punkty świetlne - 6; - mechanizm zamykania i otwierania bramy, furtki i drzwi wejściowych. Zamawiający przewiduje w czasie realizacji zadania rozbudowę systemu monitoringu o około 10 kamer oraz ekrany monitorujące. Zakres dozoru obejmuje: - całodobowe dozorowanie i ochronę mienia i osób we wszystkie dni tygodnia, niedziele, święta oraz dni ustawowo wolne, - całodobową ochronę i zabezpieczenie mienia i osób przed wejściem na teren osób nieupoważnionych, - całodobowy dozór i ochrona mienia i osób przed atakami sabotażu, kradzieżą, rabunkiem, dewastacją, - całodobową ochronę i zabezpieczenie osób i mienia przed działaniem w jego obrębie osób zakłócających porządek publiczny, - kontrolę w godzinach nocnych (od 22.00-6.00) zamknięcia i nienaruszenia zabezpieczeń lokali i pomieszczeń z wejściami zewnętrznymi (sklepy, restauracje), - kontrolę i monitoring osób wchodzących i wychodzących z obiektu wraz z prowadzeniem właściwego rejestru, - ochronę elektroniczną obiektu, związaną ze stałym monitoringiem sygnałów alarmowych telefonicznych, radiowych i wizualnych oraz podejmowaniem interwencji przez grupę patrolową, - utrzymywanie systemu alarmowego i monitoringu w stanie poprawnego funkcjonowania, konserwacja i naprawa systemu ochrony wraz z oświetleniem zewnętrznym stanowiącym jego część, - wykonywanie innych zadań doraźnych związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa, porządku i ochrony
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 4.000,00 zł Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu, sposób przekazania: na konto Zamawiającego - BGŻ Bydgoszcz nr: 92 2030 0045 1110 0000 0047 4040 - lub w jednej z poniżej podanych form: 1) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2) w gwarancjach bankowych, 3) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zmianami) Sposób przekazania: do siedziby Zamawiającego pokój 115 przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział tylko ci Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy tj.: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. A ponadto spełniają warunki dodatkowe: a. wykonali w ostatnich 3 latach co najmniej 3 usługi związane z całodobową fizyczną ochroną i dozorem obiektów administracji rządowej, samorządowej lub obiektów wielofunkcyjnych (biurowo-handlowych) oraz osób wraz z elektronicznym monitoringiem, b. posiadają uprawnienia (koncesję) do wykonywania usługi określonej w zamówieniu, c. dysponują zespołem osób, z uwzględnieniem osób do patrolu interwencyjnego i konserwatorów, gwarantującym całodobowy dozór i ochronę osób i mienia, z zastrzeżeniem, że: - osoby zatrudnione bezpośrednio w dozorze i ochronie oraz jej obsłudze (patrol interwenyjny, dyspozytornia) powinny być pracownikami zatrudnionymi na etacie u wykonawcy (min. 15 osób) i osoby te powinny być sprawdzone przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami i wewnętrznymi procedurami bezpieczeństwa, - pracownicy patrolu interwencyjnego (min 6 osób) powinni posiadać licencję pracowników ochrony fizycznej I stopnia, - pracownicy nadzoru ( min 2 osoby) powinni posiadać licencję pracownika ochrony II stopnia. Zamawiający zastrzega, że zadanie główne polegające na dozorze i ochronie mienia i osób nie może być wykonywane przez podwykonawców. Dopuszcza się udział podwykonawców jedynie w pozostałym zakresie tj. utrzymaniu podstawowego systemu alarmowego w stanie poprawnego funkcjonowania oraz konserwacji systemu ochrony, W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom w dniu podpisania umowy należy przedstawić umowę wykonawcy z podwykonawcami, zawierającą klauzulę nt. cesji wierzytelności na podwykonawcę która zostanie uruchomiona przez Zamawiającego w przypadku nie wywiązywania się Wykonawcy z płatności wobec podwykonawcy. d. posiadają patrol interwencyjny (min. 3 oznakowane logo Wykonawcy samochody osobowe), e. posiadają bezprzewodowe środki łączności, f. posiadają konserwatora urządzeń monitoringu radiowego i wizualnego, g. wykonawca posiada wyposażenie do nadawania i odbioru sygnału alarmowego drogą radiową i telefoniczną oraz obrazu z kamer obiektu ochranianego łączem internetowym h. posiadają na terenie miasta Bydgoszczy lokal, stanowiący centralę monitoringu oraz punkt dyspozytorski z bazą transportową. 3. Ocena spełniania tych warunków oparta będzie na zasadzie: spełnia/nie spełnia. 4. W przypadku kiedy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, zastosowanie ma art. 23 ust. 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oznacza to, że każdy z Wykonawców powinien samodzielnie spełniać warunek określony w art. 22.1.4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Pozostałe warunki Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą spełniać łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 3 do SIWZ; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku oferty wspólnej, każdy z wykonawców załącza niniejszy dokument); 3. dokumenty stwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; 4. koncesja na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; 5. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku oferty wspólnej, każdy z wykonawców załącza niniejszy dokument); 6. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku oferty wspólnej, każdy z wykonawców załącza niniejszy dokument); 7. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku oferty wspólnej, każdy z wykonawców załącza niniejszy dokument); 8. wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (faktury, referencje) - zał. nr 4 do SIWZ; 9. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, (wykaz ten powinien potwierdzać jednocześnie za-trudnianie min. 15 osób, w tym 6 pracowników patrolu interwencyjnego, 2 osoby nadzorujące) z zaznaczeniem pełnionych przez poszczególnych pracowników funkcji oraz zawierać informację nt. osoby wyznaczonej do konserwacji urządzeń monitoringu radiowego oraz osób do patrolu interwencyjnego - zał. nr 5 do SIWZ; W przypadku osób wykonujących zadania wymagające licencji, do oferty należy załączyć kopie posiadanych przez danych pracowników uprawnień; 10. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 9, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - zał. nr 5a do SIWZ; 11. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 12. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i sprzętu, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (samochody, środki łączności, centrala monitoringu itp.) - zał. nr 6 do SIWZ; 13. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i sprzętu, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 12, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował - zał. nr 6a do SIWZ; i dodatkowo: 14. pisemną informację o dysponowaniu lokalem (lokalami) na terenie miasta Bydgoszczy, stanowiącym centralę monitoringu oraz punkt dyspozytorski wraz z bazą transportową Wykonawcy z podaniem danych teleadresowych wraz z oświadczeniem, że wskazany lokal jest własnością Wykonawcy lub jest wynajmowany przez Wykonawcę dla celów określonych w niniejszej informacji. Powyższe dokumenty i oświadczenia należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, zgodnie z § 4. 1. Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. .(Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach