Urząd Gminy Konarzyny ogłasza przetarg
- Adres: 89-607 Konarzyny, ul. Szkolna 7
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 059 8331011, 8331008 , fax. 059 8331011
- Data zamieszczenia: 2012-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Konarzyny
ul. Szkolna 7 7
89-607 Konarzyny, woj. pomorskie
tel. 059 8331011, 8331008, fax. 059 8331011
REGON: 00054243900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.konarzyny.pl, www.konarzyny.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi związane z zimowym utrzymaniem ulic i dróg gminnych oraz powiatowych na terenie Gminy Konarzyny w okresie zima 2013 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje dwie części: 1.zimowe utrzymanie ulic dróg gminnych oraz powiatowych na terenie gminy Konarzyny; 2. zimowe utrzymanie chodników, ścieżki rowerowej i parkingów oraz zatok autobusowych przy drogach gminnych i powiatowych na terenie Gminy Konarzyny. Wykaz dróg i ulic stanowi załącznik nr 1 do opisu przedmiotu. Wielkość zamówienia uzależniona jest od warunków atmosferycznych w sezonie zimowym. Zakres zamówienia obejmuje: -odśnieżanie ulic i dróg lub chodników oraz parkingów, zatok autobusowych przy zastosowaniu odpowiedniego sprzętu, -usuwanie śliskowści zimowej przy zastosowaniu odpowiednich (właściwych) środków chemicznych i uszorstniających dostosowanych do warunków pogodowych ( mieszanka solno - piaskowa wyłącznie dla część I - Wykonawca uwzględnia koszt materiału w cenie zimowego utrzymania dróg). Mieszanka piaskowo- solna nie dotyczy części II. - załadunek i wywóz śniegu w sytuacjach wyjątkowych przy zastosowaniu sprzętu nieuszkadzającego nawierzchni i elementów pasa drogowego ( np. przy zastosowaniu listew ogumionych)- wyłącznie na polecenie Zamawiającego; -prowadzenie stałych obserwacji warunków atmosferycznych i informowania Zamawiajacego o potrzebie podjęcia działań dla utrzymania zimowego dróg i ulic lub chodników i parkingów; -przystąpienie do prowadzenia akcji zimowej niezwłocznie po ustaniu opadów śniegu lub w ich trakcie, w przypadku występowania ciągłych opadów, zawiei i zamieci śnieżnych, zagrażających bezpieczeństwu ruchu z powodu powstania zatorów drogowych - po zgłoszeniu tego faktu przedstawicielowi Zamawiającego i uzyskaniu jego akceptacji, -rozpoczęcie świadczenia usług niezwłocznie, nie później jednak niż w czasie 1 godziny od otrzymania od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego wezwania telefonicznego, ustnego, -bezwzględne respektowanie poleceń przedstawicieli Zamawiającego odpowiedzialnych za bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie odśnieżania i posypywania; -samodzielne, natychmiastowe rozpoczęcie świadczenia usług związanych z utrzymaniem przejezdności dróg w godzinach nocnych, w przypadkach zaistnienia intensywnych opadów śniegu. -usuwanie śniegu z ulic, dróg, chodników, parkingów - odpowiednio dla zadania, przez zgarnianie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości. Zgarnięty śnieg nie może uniemożliwiać lub utrudniać ruchu pojazdów szczególnie na skrzyżowaniach, wjazdach, zjazdach, przystankach autobusowych, miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych; -ręczne odgarnianie pokrywy śnieżnej w miejscach niedostępnych dla pługów doczyszczanie ręczne błota pośniegowego i zmarzliny przykrawężnikowej części jezdni w strefie przejść dla pieszych; -wyrażenie gotowości do pracy 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu umożliwiając kontrakt telefoniczny w celu zapewnienia dyspozycyjności; -wyznaczenie osób pełniących dyżury w dni wolne od pracy i święta, odpowiedzialnych za przystąpienie do akcji zimowej w przypadku wystąpienia opadów śniegu; -wyposażenie operatora zatrudnionego przy zimowym utrzymaniu dróg w telefon komórkowy umożliwiający bezpośredni kontakt z przedstawicielem Zamawiającego za prowadzenie akcji zimowej; -używanie sprzętu w pełni sprawnego technicznie, w przypadku awarii sprzętu Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia sprzętu zastępczego; -w czasie wykonania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg przestrzeganie przepisów BHP, oraz przepisów wynikających z Kodeksu Ruchu Drogowego. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie usług, zapewnienie bezpieczeństwa oraz metody organizacyjno-techniczne; -informowanie na bieżąco Zamawiającego o zakresie wykonywanych prac w danym dniu najpóźniej do godz. 8:00 dnia następnego. Kontrolowanie oczyszczania terenów odbywać się będzie na bieżąco przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego.Termin realizacji zamówienia: Zamówienie będzie realizowane w okresie od 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.konarzyny.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych, chodników, placów oraz chodników przy drogach powiatowych w sezonie 2016-2017
Dodano: 2016-07-26 - Usługi sprzętowo-transportowe przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie 2016/2017
Dodano: 2016-07-22 - Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w sezonie zimowym 2016/2017.
Dodano: 2016-04-20 - Wywóz śniegu z terenu Gminy Miasta Gdyni.
Dodano: 2016-01-26 - Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Szemud w sezonie zimowym 2016/2017
Dodano: 2016-01-18 - Wywóz śniegu z terenu Gminy Miasta Gdyni
Dodano: 2016-01-14 - Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Szemud w sezonie zimowym 2016/2017
Dodano: 2015-12-30 - usługę usuwania sopli z okapów budynków gminnych oraz odśnieżania dachów i usuwania sopli z okapów budynków Skarbu Państwa administrowanych przez GZNK SZB w 2016 r.
Dodano: 2015-12-24 - sygn. akt 60/B/PC/2015 Odśnieżanie ścieżek oraz śluz rowerowych na terenie Miasta Gdańska
Dodano: 2015-12-16 - Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Szemud w sezonie zimowym 2015/2017
Dodano: 2015-12-10