Przetargi.pl
Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie w sezonie zimowym 2009/2010r. na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW w Chełmie.

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, ul. Lwowska 24
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5603123 , fax. 082 5603123
  • Data zamieszczenia: 2009-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie
    ul. Lwowska 24 24
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 082 5603123, fax. 082 5603123
    REGON: 00016771100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie w sezonie zimowym 2009/2010r. na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW w Chełmie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie w sezonie zimowym 2009/2010r. na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW w Chełmie. CPV: 90.63.00.00-2 usługi usuwania oblodzeń 90.62.00.00-9 usługi odśnieżania 1. Na terenie działania Obwodu Drogowego w Chełmie -droga wojewódzka nr 812 odc. Łowcza-Chełm-Krasnystaw -droga wojewódzka nr 839 Cyców-Siedliszcze-Marynin-Rejowiec -droga wojewódzka nr 841 Cyców-Wierzbica-Staw -droga wojewódzkie nr 843 odc. Chełm-Kraśniczyn -droga wojewódzka nr 844 odc. Chełm-Białopole 2. Na terenie działania Obwodu Drogowego w Wysokiem -droga wojewódzka nr 829 odc. Łęczna-Biskupice -droga wojewódzka nr 837 odc. Piaski-Żółkiewka-Kol.Emska -droga wojewódzka nr 838 odc. Głębokie-Fajsławice -droga wojewódzka nr 842 odc. Wysokie-Krasnystaw -droga wojewódzka nr 846 odc. Małochwiej Duży - Stara Wieś(Kraśniczyn) 3. Zamówienie zostało podzielone na następujące zadania : Zadanie nr 1 zwalczanie śliskości i odśnieżanie - dr. woj. nr 812 odc. Łowcza-Chełm-Krasnystaw >solarka szt. 1 (solarka, nośnik i pług Wykonawcy), planowany zakres usługi: praca 450 godz. >piaskarka szt. 1 (piaskarka Zamawiającego, nośnik i pług Wykonawcy) planowany zakres usługi: praca 400 godz. >pług średni szt. 2 (nośniki i pługi Wykonawcy), planowany zakres usługi : praca 300 godz. Zadanie nr 2 zwalczanie śliskości i odśnieżanie -dr. woj. nr 843 odc. Chem-Kraśniczyn i dr. woj. nr 844 odc. Chełm-Białopole >piaskarka szt. 1 (piaskarka i pług Zamawiającego, nośnik Wykonawcy) planowany zakres usługi: praca 500 godz. , >pług średni szt. 1 (nośnik i pług Wykonawcy) planowany zakres usługi: praca 200 godz. Zadanie nr 3 zwalczanie śliskości i odśnieżanie -dr. woj. nr 839 Cyców-Siedliscze-Marynin-Rejowiec i dr. woj. nr 841 Cycow-Wierzbica-Staw >piaskarka szt. 1 (piaskarka i pług Zamawiającego, nośnik Wykonawcy) planowany zakres usługi: praca 500 godz. >pług średni szt. 1 (nośnik i pług Wykonawcy) planowany zakres usługi: praca 200 godz. Zadanie nr 4 odśnieżanie - drogi wojewódzkie na terenie Obwodu Drogowego w Chełmie >równiarka szt. 1 (Wykonawcy) planowany zakres usługi: praca 100 godz. Zadanie nr 5 odśnieżanie - drogi wojewódzkie na terenie działania Obwodu Drogowego w Chełmie >pług ciężki szt. 1 (nośnik i pług Wykonawcy) planowany zakres usługi: praca 100 godz. 2. Na terenie działania Obwodu Drogowego w Wysokiem Zadanie nr 6 zwalczanie śliskości i odśnieżanie -dr. woj. nr 829 odc. Łęczna-Biskupice i dr. woj. nr 838 Głębokie-Fajsławice >piaskarka szt. 1 (piaskarka Zamawiającego, nośnik i pług Wykonawcy) planowany zakres usługi: praca 500 godz. >pług średni szt. 1 (nośnik i pług Wykonawcy) planowany zakres usługi: praca 200 godz. Zadanie nr 7 zwalczanie śliskości i odśnieżanie -dr. woj. nr 837 odc. Piaski-Żółkiewka-Kol.Emska >piaskarka szt. 1 (piaskarka Zamawiającego, pług i nośnik Wykonawcy) planowany zakres usługi: praca 500 godz. >pług średni szt. 1 (pług Zamawiającego, nośnik Wykonawcy) planowany zakres usługi: praca 200 godz. Zadanie nr 8 zwalczanie śliskości i ośnieżanie -dr. woj. nr 842 odc. Wysokie-Krasnystaw, dr.woj. nr 846 odc. Małochwiej Duży-Stara Wieś (Kraśniczyn) >solarka szt. 1 (solarka,nośnik i pług Wykonawcy) planowany zakres usługi: praca 450 godz. >piaskarka szt. 1 (piaskarka Zamawiającego, pług i nośnik Wykonawcy) planowany zakres usługi: praca 350 godz. >pług średni szt. 1 (pług Zamawiającego, nośnik Wykonawcy) planowany zakres usługi: praca 200 godz. Zadanie nr 9 odśnieżanie drogi wojewódzkie na terenie działania Obwodu Drogowego w Wysokiem >równiarka szt. 1 (Wykonawcy) planowany zakres usługi: praca 100 godz. Zadanie nr 10 odśnieżanie drogi wojewódzkie na terenie działania Obwodu Drogowego w Wysokiem >pług ciężki szt. 1 (pług i nośnik Wykonawcy) Planowany zakres usługi: praca 100 godz. 4. Podane wyżej ilości godzin pracy sprzętu są maksymalne. 5. Zamawiający nie przewiduje dyżuru sprzętu. 6. Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg będą świadczone w zależności od występujących warunków atmosferycznych. Usługi będą polegać na: a) Odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni dróg według standardów zimowego utrzymania dróg ustalonych przez Zamawiającego, b) Utrzymaniu w gotowości sprzętu i maszyn przewidzianych do realizacji niniejszej umowy wraz z ich obsługą, c) Zapewnieniu przez Wykonawcę we własnym zakresie obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług, d) Wykonaniu na własny koszt konserwacji sprzętu będącego własnością Zamawiającego jeżeli współpracował przy realizacji zamówienia (oczyszczenie z rdzy, malowanie) i zwrot do RDW w Chełmie w terminie do 15 czerwca 2010 r. e) Materiały do zwalczania śliskości zabezpiecza i udostępnia Wykonawcy Zamawiający. Załadunek materiałów odbywać się będzie sprzętem Wykonawcy i na jego koszt. 7. Zamówienie będzie realizowane zgodnie ze specyfikacją techniczną warunków usług związanych z pracą pługów, piaskarek i sprzętu do zimowego utrzymania dróg. 8. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Wartość zamówienia: 726 116,50 zł netto. (W tym zadanie nr 1 - 178 191,50 zł; zadanie nr 2 - 81 102,50 zł; zadanie nr 3 - 81 102,50 zł; zadanie nr 4 - 12 851,00 zł; zadanie nr 5 - 18 679,00 zł; zadanie nr 6 - 81 102,50 zł; zadanie nr 7 - 81 102,50 zł; zadanie nr 8 - 160 455,00 zł; zadanie nr 9 - 12 851,00 zł; zadanie nr 10 - 18 679,00 zł)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne dokumenty lub oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. 2. Ponadto Wykonawca musi spełniać następujące wymagania: 1) Dysponować osobą/osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia (uprawnienia do kierowania pojazdami oraz uprawnienia maszynisty) przewidzianymi do realizacji zamówienia. W przypadku, gdy osoba przewidziana do realizacji zamówienia nie jest pracownikiem Wykonawcy, do oferty należy dołączyć stosowne zobowiązanie do współpracy przy wykonywaniu zamówienia. 2) Dysponować jednostkami sprzętowymi oraz transportowymi niezbędnymi do wykonywania zamówienia w ilości zgodnej z zapisami SIWZ (pkt.III). W przypadku, gdy sprzęt przewidziany do realizacji zamówienia będzie dzierżawiony, wynajęty itp. do oferty należy dołączyć stosowne zobowiązanie do współpracy przy wykonywaniu zamówienia. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w następujący sposób spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia ważności oferty i spełnienia warunków podmiotowych, Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: 1) Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osoby podpisujące ofertę, w przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osoby, które nie są wymienione w odpisie albo zaświadczeniu. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór - zał. C). 3) Wykaz sprzętu i osób (wzór - zał. D-1 do D-10) dla każdego zadania oddzielnie. 2. Ponadto Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: 1) Ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT) (wzór - zał. A) wraz z załączonym kosztorysem ofertowym (wzór - zał. B-1 do B-10)dla każdego zadania oddzielnie. 2) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów prze osobę/osoby, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu prze4z osobę/osoby podpisujące ofertę. Dokumenty należy sporządzić zgodnie ze wzorami dołączonymi do SIWZ i w sposób wymieniony w pkt. XI.2, a dokumenty wymienione w pkt. 1 na prawach oryginału lub kopii potwierdzonej /za zgodność z oryginałem/ przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione w pkt. XI.2.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach