Przetargi.pl
Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych

Powiatowy Zarząd Dróg w Chodzieży z siedzibą w Milczu ogłasza przetarg

  • Adres: 64-800 Chodzież, Milcz 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2827181
  • Data zamieszczenia: 2009-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Chodzieży z siedzibą w Milczu
    Milcz 4 4
    64-800 Chodzież, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2827181
    REGON: 57079825500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdchodziez.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w okresie od 01 stycznia 2010 r. do 31 grudnia 2010 r. wg podziału na zadania: Zadanie nr 1 obejmuje: Usuwanie śliskości zimowej (gołoledzi) przez posypywanie piaskiem z solą drogową oraz odśnieżanie jezdni dróg powiatowych przy wykorzystaniu sprzętu tj. piaskarki i pługa lekkiego oraz mieszaniny piasku z solą Zamawiającego. Szczegółowy wykaz odcinków dróg wraz z mapą zamieszczono w SST (zał. nr 6). Zadanie nr 2 obejmuje: Usuwanie śliskości zimowej (gołoledzi) przez posypywanie piaskiem z solą drogową oraz odśnieżanie jezdni dróg powiatowych przy wykorzystaniu sprzętu tj. piaskarki i pługa lekkiego oraz mieszaniny piasku z solą Zamawiającego. Szczegółowy wykaz odcinków dróg wraz z mapą zamieszczono w SST (zał. nr 6). Zadanie nr 3 obejmuje: Usuwanie śliskości zimowej (gołoledzi) przez posypywanie piaskiem z solą drogową lub nawilżona solą drogową oraz odśnieżanie jezdni dróg powiatowych przy wykorzystaniu sprzętów i środków zwalczających śliskość należących do Wykonawcy. Szczegółowy wykaz odcinków dróg wraz z mapą zamieszczono w SST (zał. nr 6). Zadanie nr 4 obejmuje: Przygotowanie mieszaniny piasku z solą drogową, załadunek mieszaniny na piaskarki oraz odśnieżanie i usuwanie śliskości zimowej przez posypanie piaskiem z solą drogową przy wykorzystaniu sprzętu Wykonawcy. (mieszanina piasku z solą Zamawiającego). W sytuacjach awaryjnych, których nie można przewidzieć w chwili przygotowania przetargu nieograniczonego np. konieczność szybkiej interwencji np. awaria sprzętu z danego zadania w trakcie wykonywania usługi lub innych, w celu utrzymania dróg w danym standardzie zgodnym z Planem zimowego utrzymania dróg powiatowych, Zamawiający zastrzega sobie możliwość skierowania sprzętu na drogę inną niż wymieniona w danym zadaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania o których mowa w ust. 1 ppkt. 2) i 3) niniejszego rozdziału SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podst.art.24 ust.1 i 2 ustawy. 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie dokumentów, oświadczeń przy zastosowaniu kryterium spełnia, lub nie spełnia . Oferta spełniająca warunki otrzyma ocenę spełnia natomiast oferta nie spełniająca warunków otrzyma ocenę nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaję się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności o którym mowa w art.22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. -Prawo Zamówień Publicznych zwanej dalej ustawą zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę następujące dokumenty: 1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art.22 ust.1 - według załącznika nr 4 do SWIZ, 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. W celu potwierdzenia, opisanego przez zamawiającego warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 2.1. Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdu i sprzętu, jakim dysponuje Wykonawca. 3. Formularz OFERTA sporządzona zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWIZ 4. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii. Dokumenty w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczone przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 5. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom - o ile dotyczy 6. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości co do prawidłowości danych zawartych w złożonych przez oferenta kserokopiach wymaganych dokumentów, braku ich czytelności zamawiający może żądać okazania oryginału lub notarialnie potwierdzonych kopii tych dokumentów. 7. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożą dokumentów o których mowa w art.25 ust.1, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art.25 ust.1 zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego. (art.26 ust.3 PZP.) 8. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego Umowa regulująca współpracę podmiotów składających wspólnie ofertę powinna zawierać m. in.: a) określenie celu gospodarczego; b) oświadczenia podmiotów o przyjęciu odpowiedzialności solidarnej; c) wskazanie podmiotu, któremu powierza się prowadzenie spraw i reprezentację na zewnątrz (lidera); d) oznaczenie czasu trwania umowy; wymaga się, aby czas trwania umowy był nie krótszy niż okres realizacji zamówienia oraz okres gwarancji i rękojmi; 9. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia /konsorcjum/ dokumenty wymienione w roz. IV pkt. 1 ppkt. 1.1 i 1.2. składa każdy z Wykonawców oddzielnie, z tym, że oświadczenie wymienione w pkt 1. ppkt 1.1) podpisują wszyscy w swoim imieniu, a kserokopie dokumentu wymienionego w pkt 1. ppkt 1.2.), podpisuje za wszystkich za zgodność z oryginałem Wykonawca - Pełnomocnik (Lider Konsorcjum). Dokumenty wskazane w pkt. 2 i 3 niniejszego rozdziału mogą zostać złożone przez jednego z Wykonawców albo wspólnie. 10. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form jakich te dokumenty mogą być składane, składa odpowiedni dokument lub, dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 3) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 11. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1oraz w § 1 ust.1 pkt.4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r., (Dz. U. 2006, Nr 87, poz. 605) w sprawie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania składa odpowiedni dokument lub, dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdchodziez.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach