Przetargi.pl
Dostawa mleka i produktów mleczarskich dla Domu Pomocy Społecznej w Marszałkach w okresie 1.01.2010r. do 31.12.2010r.

Dom Pomocy Społecznej w Marszałkach ogłasza przetarg

  • Adres: 63-520 Grabów n/Prosną, Marszałki 15
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-62 732-07-00 , fax. 0-62 732-07-02
  • Data zamieszczenia: 2009-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Marszałkach
    Marszałki 15 15
    63-520 Grabów n/Prosną, woj. wielkopolskie
    tel. 0-62 732-07-00, fax. 0-62 732-07-02
    REGON: 00030686800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsmarszalki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mleka i produktów mleczarskich dla Domu Pomocy Społecznej w Marszałkach w okresie 1.01.2010r. do 31.12.2010r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa mleka i produktów mleczarskich dla potrzeb Zamawiającego w okresie od 1.01.2010r. do 31.12.2010r. (sukcesywnie). Przedmiot zamówienia (asortyment, ilość) określa szczegółowo załącznik nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy. Ilości poszczególnych produktów określone w formularzu ofertowym mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie w okresie trwania umowy, z tego tytułu Dostawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Poszczególne dostawy realizowane będą sukcesywnie, stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego, na podstawie telefonicznych zamówień składanych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. Warunki sprzedaży i dostawy przedmiotu zamówienia: - Dostawca jest zobowiązany dostarczać przedmiot zamówienia własnym transportem i na własny koszt do siedziby Zamawiającego oraz zapewnić bezpłatny rozładunek dostarczonych produktów w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. - Dostawy przedmiotu zamówienia będą odbywać się sukcesywnie na podstawie telefonicznych zamówień składanych przez uprawnionych przedstawicieli Zamawiającego. - Dostawca jest zobowiązany dostarczyć towar bez zbędnej zwłoki nie później niż w ciągu 48 godzin od chwili złożenia zamówienia przez uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego. - Dowóz produktów w dniu dostawy powinien nastąpić w godzinach 7.30 - 10.00. - wszystkie dostarczane produkty powinny być produktami I gatunku. 3.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 155110003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 3)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 4)złożą oświadczenia i dokumenty wymagane niniejszą SIWZ. 2.Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez wykonawce zgodnie z SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie , iż w/w warunki wykonawca spełnił. 3.Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału wykonawcy w postępowaniu, potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności oraz potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 winien przedstawić dokumenty na zasadach określonych w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605). 3) Pozostałe dokumenty, które muszą być zawarte w złożonej ofercie: a) wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, b) oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 2 do SIWZ, c) zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 3 do SIWZ, d) pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą (np. w przypadku wykonawców składającą ofertę wspólną). Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. 2. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do podpisania oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsmarszalki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach