Przetargi.pl
MLEKO, TŁUSZCZE, SERY I PRODUKTY MLECZARSKIE (Nr rejestru Ż/09/16)

Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-545 Poznań, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8310142, 8310242 , fax. 61 8310107
  • Data zamieszczenia: 2016-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
    ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147
    61-545 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8310142, 8310242, fax. 61 8310107
    REGON: 00028885700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.orsk.ump.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MLEKO, TŁUSZCZE, SERY I PRODUKTY MLECZARSKIE (Nr rejestru Ż/09/16)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa mleka, tłuszczów, serów i produktów mleczarskich określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ, w którym podano szacunkową ilość produktów. 1. Zamawiający wymaga aby: 1) Realizacja zamówienia 1 dzień od złożenia zamówienia w godzinach: mleko do 6.00 - dostawy również w soboty, pozostałe artykuły od 7.00 do 13.00 w dni robocze (poniedziałek - piątek). 2) Dostawa na koszt i ryzyko dostawcy; 3) Przyjęcie towaru na podstawie dokumentu WZ, faktura wystawiana zbiorczo jeden raz po zakończonym tygodniu oraz dodatkowo na koniec miesiąca, płatna w terminie 60 dni liczonego od momentu dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. 4) Opakowania zwrotne wymieniane przy kolejnej dostawie, Wykonawca nie będzie obciążał Zamawiającego kosztami nieodebranych przez Niego opakowań zwrotnych. Pakiet nr 1: Mleko świeże, bez obcych zapachów, słodkie, towar zgodny z Polskimi Normami. Na opakowaniach etykieta z nazwą produktu, producentem, masą netto, zawartością tłuszczu, datą przydatności do spożycia. Dostawy mleka do godz. 6.00 od poniedziałku do soboty włącznie, Opakowania zwrotne wymieniane przy kolejnej dostawie, Wykonawca nie będzie obciążał Zamawiającego kosztami nieodebranych przez Niego opakowań zwrotnych. Pakiet nr 2: Towar zgodny z Polskimi Normami, nie zbrylony. Na opakowaniach etykieta z nazwą produktu, producentem, masą netto, datą przydatności do spożycia.. Dostawa w dni robocze w godz. 7.00-13.00. Pakiet nr 3: Towar zgodny z Polskimi Normami. Na opakowaniach etykieta z nazwą produktu, producentem, masą netto, zawartością tłuszczu, datą przydatności do spożycia. Opakowanie nie uszkodzone. Dostawa w dni robocze w godz. 7.00-13.00. Pakiet nr 4: Towar zgodny z Polskimi Normami, dobrej jakości, bez oznak zepsucia, pleśni, ser żółty nadający się do krojenia krajalnicą. .Na opakowaniach etykieta z nazwą produktu, producentem, masą netto, zawartością tłuszczu, datą przydatności do spożycia. Dostawa w dni robocze w godz. 7.00-13.00. Pakiet nr 5, 6, 7, 8, 9, 10: Towar zgodny z Polskimi Normami. Na opakowaniach etykieta z nazwą produktu, producentem, masą netto, datą przydatności do spożycia, dostawa w dni robocze w godz. 7.00-13.00. Pakiet nr 11: Towar zgodny z Polskimi Normami. Na opakowaniach etykieta z nazwą produktu, producentem, masą netto, datą przydatności do spożycia, opakowania bez oznak uszkodzenia, dostawa w dni robocze w godz. 7.00-13.00 Pakiet nr 12, 13, 14: Towar zgodny z Polskimi Normami, bez obcych zapachów i oznak jełczenia. Na opakowaniach etykieta z nazwą produktu, producentem, masą netto, datą przydatności do spożycia, dostawa w dni robocze w godz. 7.00-13.00
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 155110003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.orsk.ump.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach