Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Grodziskiego w 2016 roku

Zarząd Powiatu Grodziskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 62-065 Grodzisk Wielkopolski, ul. Żwirki i Wigury 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4452500, 4452553 , fax. 061 4452555
  • Data zamieszczenia: 2015-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Grodziskiego
    ul. Żwirki i Wigury 1 1
    62-065 Grodzisk Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4452500, 4452553, fax. 061 4452555
    REGON: 63127688300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pgw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Grodziskiego w 2016 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu grodziskiego w 2016 roku obejmujące odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej, podzielone na cztery części tj. odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej na: a) drogach powiatowych na terenie Gminy Granowo i Kamieniec - część 1, b) drogach powiatowych na terenie Gminy Wielichowo i Rakoniewice - część 2, c) drogach powiatowych na terenie Gminy Grodzisk Wielkopolski część 3, oraz d) odśnieżanie dróg powiatowych sprzętem specjalistycznym na terenie Powiatu Grodziskiego część 4. Jeden wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. 2) Zakres usługi odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej: a) odśnieżanie zgodnie z wytycznymi określanymi przez Zamawiającego według aktualnych potrzeb, b) usuwanie śliskości zimowej zgodnie ze wytycznymi określanymi przez Zamawiającego według aktualnych potrzeb. 3) Zakres usługi odśnieżanie sprzętem specjalistycznym: a) usuwanie i rozpychanie zasp śnieżnych, których nie można usunąć sprzętem podstawowym, b) poszerzanie odśnieżanych odcinków dróg, c) usuwanie naboju śnieżnego, czyli nieusuniętej zlodowaciałej lub ubitej warstwy śniegu o znacznej grubości, powstałego po intensywnych opadach śniegu. 4) Z uwagi na charakter usług jako powtarzających się okresowo zakres zamówienia określono ilościowo wg kilometrów i roboczo-godzin (w zależności od sprzętu) na podstawie danych z poprzednich lat. Podana ilość jest najwyższą wartością prognozowaną, uzależnioną od bieżących potrzeb oraz warunków atmosferycznych w danym roku i nie stanowi wiążącego zobowiązania dla Zamawiającego. Zapłata na rzecz Wykonawcy dokonana będzie przez Zamawiającego wyłącznie za faktycznie zlecone i wykonane usługi. 5) Zamawiający wymaga, aby reakcja Wykonawcy od zgłoszenia konieczności wyjazdu do rozpoczęcia prac w wymaganej lokalizacji nie była dłuższa niż 2,0 godz. Reakcja Wykonawcy na zgłoszenie Dyżurnego z Wydziału Dróg Powiatowych Starostwa Powiatowego dotyczące sprzętu pomocniczego (ciężkiego) musi być niezwłoczna i również nie może przekroczyć 2,0 godz. (od zgłoszenia do rozpoczęcia prac w wyznaczonej lokalizacji).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Część 1: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). Część 2: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). Część 3: 1 000,00 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100). Część 4: 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pgw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach