Przetargi.pl
usługi związane z prowadzeniem akcji zimowej na ulicach i chodnikach miasta Białogard w sezonie 2009-2010

Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogardu ogłasza przetarg

  • Adres: 78-200 Białogard, ul. 1-go Maja 18
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3122310 , fax. 094 3122919
  • Data zamieszczenia: 2009-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogardu
    ul. 1-go Maja 18 18
    78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3122310, fax. 094 3122919
    REGON: 33092045200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialogard.info
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługi związane z prowadzeniem akcji zimowej na ulicach i chodnikach miasta Białogard w sezonie 2009-2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia są usługi związane z prowadzeniem akcji zimowej na ulicach i chodnikach miasta Białogard w sezonie 2009-1010. 2) Dopuszcza się składanie ofert częściowych z których pierwsza cześć zamówienia obejmuje prowadzenie akcji zimowej na chodnikach miasta Białogard, natomiast druga część prowadzenie akcji zimowej na ulicach miasta Białogard. 3) Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: A) cześć 1 - chodniki (CPV: 90620000-9, 90630000-2) a) ikwidacja gołoledzi oraz odśnieżanie chodników i parkingów, b) wywóz zwałów śniegu nagromadzonego w trakcie akcji, c) wywóz nagromadzonych materiałów uszorstniających (piasku pozostałego po posypywani chodników i parkingów) po okresie trwania akcji zimowej, d) w przypadku braku opadów śnieżnych bieżące utrzymanie czystości na terenie miasta obejmujące w szczególności (CPV: 90610000-6): - zamiatanie ulic wzdłuż krawężników na szerokości 75 cm w stronę osi jezdni (w razie wystąpienia konieczności usuwanie zanieczyszczeń z całej szerokości jezdni), - zamiatanie chodników i parkingów oraz usuwanie odpadów z terenów zieleni miejskiej leżącej w pasach drogowych, - opróżnianie, dezynfekcja (raz w miesiącu) i konserwacja koszy na śmieci, - wywóz zwłok zwierzęcych z obszaru miasta Białogard. Wykaz chodników i parkingów podlegających odśnieżaniu zamieszczono w załączniku A, natomiast terenów podlegających oczyszczaniu (w przypadku braku opadów śnieżnych) zamieszczono w załączniku B B) część 2 - ulice (CPV: 90620000-9, 90630000-2) a) likwidacja gołoledzi i odśnieżanie ulic, b) odśnieżanie i posypywanie skrzyżowań i przejść dla pieszych (skrzyżowania powinny być odśnieżane zarówno przy krawędzi ulicy jak i na środku skrzyżowania), c) wywóz zwałów śniegu nagromadzonego w trakcie akcji. Wykaz ulic podlegających odśnieżaniu zamieszczono w załączniku C. 4) Odśnieżanie ulic i chodników powinno odbywać się w taki sposób aby przejścia dla pieszych nie były zasypane zaspami śnieżnymi, umożliwiając swobodne przechodzenie pieszych przez ulice. 5) Wymagany ilościowy skład mieszanki solno-piaskowej musi zawierać 25% soli, natomiast zużycie mieszanki w ilości 100 g na 1 m 2. 6) Sprzątanie terenów ujętych w załączniku B odbywać się będzie tylko w przypadku braku śniegu na ulicach i chodnikach oraz po uprzednim ustaleniu czynności z Zamawiającym. 7) W ofercie dotyczącej odśnieżania chodników i parkingów należy uwzględnić wygrabienie liści wiosenne i jesienne oraz sprzątanie odchodów zwierzęcych z trawników leżących w pasie drogowym wraz z zebraniem i wywozem na kompostownik lub wysypisko śmieci. 8) Zwłoki zwierzęce należy wywozić do Zakładu Struga S.A. Punkt Pozyskiwania i Przeładunku Surowców Utylizacyjnych w Karlinie, ul. Kołobrzeska 13, okazując Zamawiającemu potwierdzenie ich utylizacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 i art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.); b) nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, c) wykażą że posiadają odpowiedni sprzęt do wykonania niniejszych zamówień (wymagana forma własności sprzętu: własność lub dzierżawa), tj.: - w przypadku składania oferty dotyczącej odśnieżania ulic: min. 3 ciągniki lub inne pojazdy z przyczepami, min. 3 pługi, min. 3 piaskarki; - w przypadku składania oferty dotyczącej odśnieżania chodników: min. 2 ciągniki lub inne pojazdy z przyczepami, min. 2 pługi, min. 2 piaskarki, min 6 wózków na piasek, zmiotki i odpady, min. 6 łopat do śniegu, pozostały sprzęt typu miotły, skuwaki do lodu, łopaty itp. - w przypadku składania ofert przez jednego Wykonawcę na dwie części zamówienia (odśnieżanie chodników i ulic) należy posiadać wymagany sprzęt w ilości łącznej tj.: 5 ciągników lub innych pojazdów z przyczepami, min. 5 pługów, min. 5 piaskarek, min 6 wózków na piasek, zmiotki i odpady, min. 6 łopat do śniegu, pozostały sprzęt typu miotły, skuwaki do lodu, łopaty itp. d) zatrudniają co najmniej 7 pracowników (na umowę o pracę, zlecenie lub o dzieło) w przypadku odśnieżania chodników i 5 pracowników w przypadku odśnieżania ulic. W przypadku składania ofert przez jednego Wykonawcę na dwie części zamówienia (odśnieżanie chodników i ulic) należy zatrudniać co najmniej 12 pracowników. e) spełniają wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SWIZ). f) wykażą się doświadczeniem w wykonaniu porównywalnych usług, g) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, h) wykażą się polisą o wartości nie mniejszej niż 50 tys. zł lub innym dokumentem ubezpieczenia potwierdzającym, że Wykonawca i ewentualny podwykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (jeżeli ubezpieczenie nie obejmuje całego okresu objętego zamówieniem Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć do Zamawiającego najpóźniej 7 dni przed wygaśnięciem poprzedniej polisy, kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem nowej polisy ubezpieczeniowej przedłużającej okres ubezpieczenia z zachowaniem ciągłości ubezpieczenia), i) gwarantują dyspozycyjność w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, terminowość oraz jakość wykonania usługi, j) dysponują łącznością (telefon, telefon komórkowy, fax) o każdej porze dnia i nocy, k) posiadają zezwolenie wydane przez Burmistrza Miasta Białogard na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości ważne na czas trwania zamówienia lub umowę z odbiorcą posiadającym takie zezwolenie (w przypadku składania oferty dot. odśnieżania chodników). 2 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 3 Zamawiający na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest wypełnić formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a lub/i 1b do SIWZ oraz załączyć następujące dokumenty, które stanowić będą załączniki do oferty wg następującej kolejności: 1) świadczenie, że wykonawca zgodnie z art. 24 ust.1 i ust.2 oraz art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 ze zm.) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - druk do wypełnienia - załącznik Nr 2 do SIWZ, 2) ykaz wykonanych prac o podobnym charakterze w ostatnich 3 latach (jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców - minimum 2 prace o wartości około 100 tys. zł każda (druk do wypełnienia) - załącznik nr 3 do SIWZ, 3) wykaz pracowników min. 7 w przypadku odśnieżania chodników i min. 5 pracowników w przypadku odśnieżania ulic - załącznik nr 4 do SIWZ, 4) wyposażenie techniczne (wymagana forma własności sprzętu: własność lub dzierżawa), w przypadku składania oferty dotyczącej odśnieżania ulic: min. 3 ciągniki lub inne pojazdy z przyczepami, min. 3 pługi, min. 3 piaskarki; w przypadku składania oferty dotyczącej odśnieżania chodników: min. 2 ciągniki lub inne pojazdy z przyczepami, min. 2 pługi, min. 2 piaskarki, min 6 wózków na piasek, zmiotki i odpady, min. 6 łopat do śniegu, pozostały sprzęt typu miotły, skuwaki do lodu, łopaty itp. - załącznik Nr 5 do SIWZ, 5) aktualny odpis z właściwego rejestru handlowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione z datą nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik Nr 5 do SIWZ, 6) zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Zaświadczenie wystawione z datą nie wcześniejszą niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik Nr 6 do SIWZ, 7) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających, że oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Zaświadczenie wystawione z datą nie wcześniejszą niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik Nr 7 do SIWZ, 8) polisa ubezpieczeniowa o wartości nie mniejszej niż 50 tys. zł lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, ważną na czas realizacji zamówienia (jeżeli ubezpieczenie nie obejmuje całego okresu objętego zamówieniem Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć do Zamawiającego najpóźniej 7 dni przed wygaśnięciem poprzedniej polisy, kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem nowej polisy ubezpieczeniowej przedłużającej okres ubezpieczenia z zachowaniem ciągłości ubezpieczenia)- załącznik Nr 8 do SIWZ. UWAGA! Ponieważ każda część zamówienia traktowana jest jako oddzielne postępowanie przetargowe, każdy Wykonawca w przypadku składania dwóch ofert na dwie części zadania musi załączyć wszystkie załączniki do każdej oferty oraz złożyć je w dwóch oddzielnych kopertach.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialogard.info w dziale zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach