Zarząd Powiatu Gryfickiego ogłasza przetarg
- Adres: 72-300 Gryfice, Pl. Zwycięstwa 37
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 3846450 , fax. 091 3842731
- Data zamieszczenia: 2009-10-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Gryfickiego
Pl. Zwycięstwa 37 37
72-300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 3846450, fax. 091 3842731 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty remontowe w Domu Pomocy Społecznej w Gryficach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Roboty remontowe w Domu Pomocy Społecznej w Gryficach - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: - 500,00 zł (słownie: pięćset złotych) w terminie do 02.11.2009 r. do godz.10 00.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) spełniają następujące warunki dodatkowe: a) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. b) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 prace podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną zamawiający uzna: pracę ogólnobudowlaną o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych ,doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej siwz. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób i podmiotów. 4) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 3, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 5) Dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w pkt. 1 ppkt 5 lit. a, posiadają wymagane uprawnienia tj: 1. stwierdzenie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i sanitarnej. 2. aktualne zaświadczenie o przynależności tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego. 6) Wykaz wykonanych prac podobnych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej siwz oraz dokumenty potwierdzające, że prace te zostały wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną i należytą starannością, W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunkiem koniecznym jest wykonanie co najmniej dwóch prac podobnych w zakresie remontu o wartości powyżej 50 000 zł brutto. 3. Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz (w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument), 2) odpowiednie pełnomocnictwa (tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz), 3) w załączniku nr 1 do SIWZ oświadczenie wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom - jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców (w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument). 4) kosztorysy ofertowe wykonane na podstawie przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://spow.gryfice.ibip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego w Koszalinie przy ul. Władysława Andersa 34 - remont pomieszczeń nr 81, 83, 86-88
Dodano: 2016-07-26 - Roboty budowlane w Szkole Podstawowej w Karlinie.
Dodano: 2016-07-26 - Modernizacja budynku Przedszkola nr 3 w Gryfinie polegająca na poprawie bezpieczeństwa pożarowego - II etap
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa kuchni wraz z dostawą sprzętu gastronomicznego w internacie Zespołu Szkół im. Oskara Langego w Białym Borze
Dodano: 2016-07-21 - Przebudowa pomieszczeń na potrzeby kierunku Technologia Żywności i Żywienie Człowieka w budynku C i budynku B-C przy ul. Racławickiej w Koszalinie - etap I
Dodano: 2016-07-19 - Remont pomieszczeń magazynowych w piwnicy budynku nr 3 Zakładu Mikrobiologii na terenie SPSK-2 Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego
Dodano: 2016-07-07 - Modernizacja pomieszczeń II piętra budynku K na terenie SPSK-2 w Szczecinie na potrzeby Zakładu Biochemii Klinicznej i Molekularnej PUM
Dodano: 2016-07-07 - Roboty budowlane w Szkole Podstawowej w Karlinie
Dodano: 2016-06-24 - Przebudowa i rozbudowa budynku administracyjno - socjalnego na Składowisku Odpadów w Gwiazdowie, gm. Sławno
Dodano: 2016-06-23 - Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa budynku internatu w SOSW w Chojnie - remont dachu.
Dodano: 2016-06-21