Przetargi.pl
USŁUGI ZWIĄZANE Z ODBIOREM, TRANSPORTEM I ZAGOSPODAROWANIEM ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY RADŁÓW

Gmina Radłów ogłasza przetarg

  • Adres: 46-331 Radłów, ul. Oleska
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3599004 - 5
  • Data zamieszczenia: 2020-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radłów
    ul. Oleska 3
    46-331 Radłów, woj. opolskie
    tel. 034 3599004 - 5
    REGON: 15139857000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radlow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGI ZWIĄZANE Z ODBIOREM, TRANSPORTEM I ZAGOSPODAROWANIEM ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY RADŁÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1) odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstałych i zebranych na wszystkich nieruchomościach (zarówno o zabudowie jednorodzinnej jak i wielorodzinnej), na których zamieszkują mieszkańcy, położonych na terenie Gminy Radłów. 2) wyposażenie nieruchomości zamieszkałych w pojemniki i worki do zbierania odpadów komunalnych zmieszanych i odpadów selektywnie zebranych (segregowanych). 3) wyposażenie Zamawiającego w worki do zbierania odpadów komunalnych zmieszanych i zbierania odpadów selektywnie zebranych (segregowanych). 1) Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstałych i zebranych na wszystkich nieruchomościach, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych na terenie Gminy Radłów. Zamówienie należy wykonać w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania. 2) Zamówienie należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym z: a) ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2020 r. poz. 1439 z późn. zm.), b) uchwałą Sejmiku Województwa Opolskiego Nr XXVII/306/2017 z dnia 7 marca 2017 r. w sprawie przyjęcia Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Opolskiego na lata 2016-2022, z uwzględnieniem lat 2023-2028 (z późniejszymi zmianami), c) rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. poz. 122), d) uchwałą Nr 100/XIII/2020 Rady Gminy Radłów z dnia 29 kwietnia 2020 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Radłów (Dz. Urz. Woj. Opolskiego poz. 1463), e) uchwałą Nr 101/XIII/2020 Rady Gminy Radłów z dnia 29 kwietnia 2020 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi (Dz. Urz. Woj. Opolskiego poz. 1418), f) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.), g) rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz. U. z 2019 r. poz. 2028). W przypadku zmiany przepisów w trakcie obowiązywania umowy wykonawca będzie stosował się do nowych przepisów prawa. 3) Wykonawca jest zobowiązany do odbioru wszystkich zebranych odpadów z: a) nieruchomości zamieszkałych o zabudowie jednorodzinnej, b) nieruchomości zamieszkałych o zabudowie wielorodzinnej. 2. Odbiór odpadów bezpośrednio z nieruchomości zamieszkałych odbywał się będzie z podziałem na: 1) zmieszane odpady komunalne pozostałe po segregacji, 2) tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe oraz metal, 3) papier i tekturę, 4) szkło, 5) odpady ulegające biodegradacji, w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji, 6) meble i inne odpady wielkogabarytowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, opony samochodowe (tzw. zbiórka uliczna). 3. Wymagania, jakie powinny spełniać pojemniki oraz worki służące do zbierania odpadów komunalnych. 1) Pojemniki na odpady zmieszane i odpady zbierane selektywnie o pojemności: 120l, 240l oraz 1100l, wykonane powinny być zgodnie z normą PN EN 840-1 oraz PN EN 840-2, pojemniki powinny być wykonane w następującej kolorystyce i odpowiednio opisane: a) pojemniki na odpady komunalne pozostałe po segregacji o pojemności: 120l, 240l oraz 1100l - kolor pojemnika czarny z napisem „Zmieszane” lub „Odpady zmieszane”, b) pojemniki na odpady zbierane selektywnie z przeznaczeniem na tworzywa sztuczne, metale, opakowania wielomateriałowe, o pojemności: 120l, 240l oraz 1100l - kolor pojemnika żółty, z napisem: „Metale i tworzywa sztuczne”, c) pojemniki na odpady zbierane selektywnie z przeznaczeniem na szkło kolorowe i bezbarwne, o pojemności: 120l, 240l oraz 1100l - kolor pojemnika zielony, z napisem „Szkło”, d) pojemniki na odpady zbierane selektywnie z przeznaczeniem na odpady ulegające biodegradacji, w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji oraz odpady zielone o pojemności: 120l, 240l oraz 1100l - kolor pojemnika brązowy, z napisem „Bio”, e) pojemniki na odpady zbierane selektywnie z przeznaczeniem na papier i tekturę, o pojemności: 1100l - kolor pojemnika niebieski, z napisem „Papier”. 2) Worki - na odpady zmieszane komunalne pozostałe po segregacji i odpady zbierane selektywnie przeznaczone będą worki polietylenowe, o wystarczającej wytrzymałości dla danej frakcji odpadów (PE-HD, PE-LD), o pojemności 60l, 120l, w następującej kolorystyce: a) czarny (120l ) z przeznaczeniem na odpady zmieszane komunalne pozostałe po segregacji z napisem „Zmieszane” lub „Odpady zmieszane”, b) żółty (120l) z przeznaczeniem na tworzywa sztuczne, metale, opakowania wielomateriałowe, z napisem: „Metale i tworzywa sztuczne”, c) niebieski (120l) z przeznaczeniem na papier i tekturę, z napisem „Papier”, d) zielony (60l) z przeznaczeniem na szkło (niepotłuczone) kolorowe i bezbarwne, z napisem „Szkło”, e) brązowy (120) z przeznaczeniem na odpady ulegające biodegradacji, w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji oraz odpady zielone z napisem „Bio”. 3) Worki powinny być nowe oraz posiadać możliwość ich wielokrotnego zamknięcia. 4) Pojemniki powinny być nowe lub używane, w dobrym stanie technicznym. 4. Wymagania dotyczące wyposażenia nieruchomości zamieszkałych w pojemniki i worki o odpowiedniej pojemności. 1) Nieruchomości zamieszkałe należy wyposażyć w pojemniki na zmieszane odpady komunalne pozostałe po segregacji na odpady zebrane selektywnie w zależności od liczby mieszkańców: a) 1 - 3 osób - 120l, b) 4 - 6 osób - 240l, c) powyżej 6 osób - 240l + 120l na każde rozpoczęte 3 osoby, d) w zabudowie wielorodzinnej: 1100 l (2 wspólnoty mieszkaniowe i 1 spółdzielnia mieszkaniowa właścicieli). 2) Nieruchomości zamieszkałe (za wyjątkiem wspólnot i spółdzielni) należy wyposażyć w worki na odpady zebrane selektywnie o następującej pojemności i kolorystyce: - 120l w kolorze niebieskim do gromadzenia papieru i tektury, 3) Wykonawca dodatkowo wyposaży Zamawiającego w worki na odpady zmieszane i na odpady zbierane selektywnie w zależności od segregowanych odpadów o odpowiedniej kolorystyce, określonej w pkt. 3 ppkt 2 w następującej ilości: a) 60l – w kolorze zielonym do gromadzenia szkła – 100 szt./ rok , b) 120l w kolorze żółtym do gromadzenia tworzyw sztucznych, metali i opakowań wielomateriałowych – 600 szt./rok, c) 120l w kolorze niebieskim do gromadzenia papieru i tektury – 200 szt./rok, d) 120l w kolorze brązowym do gromadzenia odpadów ulegających biodegradacji, w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji oraz odpady zielone – 300 szt./rok, e) 120l w kolorze czarnym na odpady zmieszane – 500 szt./rok. 5. Częstotliwość odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości: 1) zmieszane odpady komunalne: - zabudowa jednorodzinna w miesiącach od listopada do marca – 1 raz w miesiącu, w miesiącach od kwietnia do października raz na dwa tygodnie;. - zabudowa wielorodzinna – od listopada do marca – 1 raz w miesiącu, w miesiącach od kwietnia do października raz na tydzień, 2) selektywnie zebrane odpady: metale, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe: - zabudowa jednorodzinna i zabudowa wielorodzinna – 1 raz w miesiącu, 3) selektywnie zebrane odpady: papier i tektura: - zabudowa jednorodzinna i zabudowa wielorodzinna – 1 raz na kwartał, 4) selektywnie zebrane odpady: szkło: - zabudowa jednorodzinna i zabudowa wielorodzinna – 1 raz na kwartał, 5) odpady ulegające biodegradacji: - zabudowa jednorodzinna w miesiącach od listopada do marca – 1 raz w miesiącu, w miesiącach od kwietnia do października raz na dwa tygodnie - zabudowa wielorodzinna – od listopada do marca – 1 raz w miesiącu, w miesiącach od kwietnia do października raz na tydzień, 6) odpady wielkogabarytowe oraz zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, opony (4 szt. samochodowe z jednego gospodarstwa domowego) tzw. zbiórka uliczna – jeden raz w roku na wiosnę. 6. Ogólna informacja o obowiązkach Wykonawcy w zakresie wyposażenia nieruchomości zamieszkałych w pojemniki i worki. 1) Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia nieruchomości zamieszkałych w zabudowie jednorodzinnej w: a) pojemniki do zbierania odpadów komunalnych zmieszanych oraz pojemniki do zbierania odpadów segregowanych: szkła, tworzyw sztucznych, opakowań wielomateriałowych, metalu, odpadów ulegających biodegradacji, w tym odpadów opakowaniowych ulegających biodegradacji oraz odpadów zielonych, b) worki do zbierania odpadów segregowanych: papier i tektura; 2) Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia nieruchomości zamieszkałych w zabudowie wielorodzinnej w pojemniki do zbierania odpadów komunalnych zmieszanych oraz pojemniki do zbierania odpadów segregowanych: szkła, papieru, tektury, tworzyw sztucznych, opakowań wielomateriałowych, metalu, odpadów ulegających biodegradacji, w tym odpadów opakowaniowych ulegających biodegradacji oraz odpadów zielonych. 3) Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia nieruchomości w pojemniki zgodnie z pkt 4 niniejszego załącznika. W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się możliwość wyposażenia nieruchomości w pojemniki o większej pojemności, niż wynika to z liczby osób zamieszkujących lub w pojemnik dodatkowy. 4) Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia nieruchomości w pojemniki, które powinny spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz. U. z 2019 r. poz. 2028). 5) Pierwsze wyposażenie nieruchomości w pojemniki winno nastąpić w terminie do 20.12.2020 roku, a następnie, na bieżąco winno być realizowane w całym okresie trwania umowy. Dostarczenia pojemników w ciągu trwania umowy należy wykonać niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 5 dni roboczych od daty przyjęcia zgłoszenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania doposażenia nieruchomości w pojemniki, w szczególności w przypadku ich udokumentowanego zaginięcia lub zniszczenia. 6) Pierwsze wyposażenie nieruchomości w worki w kolorze niebieskim do gromadzenia papieru i tektury Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w terminie do 15.12.2020 r. w liczbie po 3 sztuki dla każdej nieruchomości zamieszkałej, za wyjątkiem Wspólnot Mieszkaniowych i Spółdzielni Mieszkaniowych, a przy kolejnych wywozach uzupełniać je w ilości zależnej od liczby sztuk wystawionych worków. 7) Wyposażenie Zamawiającego w worki powinno nastąpić w terminie do 30.12.2020. 7. Podstawowe dane dotyczące Gminy Radłów Liczba mieszkańców w poszczególnych miejscowościach według deklaracji na dzień 01.10.2020 roku wynosi: - Radłów 518 - Stare Karmonki 69 - Kolonia Biskupska 132 - Biskupice 283 - Biskupskie Drogi 95 - Kościeliska 530 - Ligota Oleska 316 - Psurów 45 - Sternalice 561 - Nowe Karmonki 322 - Wolęcin 94 - Wichrów 331 3) Liczba osób zamieszkujących na terenie Gminy Radłów wynosi według stanu na 1 października 2020 r.: 3 296. Liczba gospodarstw ogółem – ok. 975 (liczba szacunkowa na podstawie deklaracji ) a) Szacunkowa liczba gospodarstw domowych, które nie wykorzystują odpadów biodegradowalnych we własnym zakresie oraz które należy wyposażyć w pojemniki na te odpady w zabudowie jednorodzinnej wynosi ok. 63 gospodarstw domowych, a w zabudowie wielorodzinnej około 145 gospodarstw domowych. b) Szacunkowa liczba gospodarstw domowych w zabudowie jednorodzinnej wynosi: ok. 830. c) Szacunkowa liczba gospodarstw domowych w zabudowie wielorodzinnej wynosi: ok. 145. (Wspólnota Mieszkaniowa w Sternalicach, Spółdzielnia Mieszkaniowa Właścicieli w Sternalicach, Wspólnota Mieszkaniowa w Biskupicach oraz budynki wielolokalowe w miejscowości: Kościeliska Radłów, Stare Karmonki, Ligota Oleska i Sternalice). 4) Liczba mieszkańców Gminy Radłów wskazana w punkcie 3 powyżej ma jedynie charakter orientacyjny umożliwiający kalkulację ceny ofertowej. W związku z naturalnym ruchem budowlanym i migracyjnym ludności, Zamawiający będzie informował Wykonawcę o zmianach mających wpływ na rozliczenie realizacji zamówienia na warunkach określonych w umowie zawartej z Wykonawcą. Wykonawca przyjmuje do wiadomości powyższe wyjaśnienie i nie będzie zgłaszał zarzutów dotyczących zmian liczby ludności w stosunku do liczb szacunkowych. 8. Obowiązki wiążące Wykonawcę w zakresie transportu i zagospodarowania odebranych odpadów: 1) utrzymanie porządku w trakcie odbierania odpadów oraz zabezpieczenie przewożonych odpadów przed wysypaniem, 2) zakaz mieszania ze sobą poszczególnych frakcji selektywnie zebranych odpadów komunalnych, 3) zakaz mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości, 4) odbieranie odpadów również w przypadku stwierdzenia niemożności dojazdu do pojemników i worków z powodu robót drogowych, blokujących dojazd pojazdów, warunków atmosferycznych lub innych przeszkód. Wykonawcy nie przysługują wtedy roszczenia z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy, 5) przekazywanie odebranych od właścicieli nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych wynikających z aktualnego planu gospodarki odpadami dla województwa opolskiego, 6) przekazywanie odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.), 7) gospodarowanie odebranymi odpadami w sposób zapewniający wywiązywanie się z powierzonych przez Zamawiającego Wykonawcy obowiązków nałożonych ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2020 r. poz. 1439), oraz zgodnie z rozporządzeniami wydanymi na podstawie art. 3b ust 2 i art. 3c ust. 2 tej ustawy tj.: a) rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. poz. 2167), b) rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie poziomów ograniczenia składowania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji (Dz. U. poz. 2412), c) rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. poz. 122), d) rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz. U. z 2019 r. poz. 2028). 9. Do obowiązków wykonawcy należy w szczególności: 1) wykonywanie przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego i opisanymi w SIWZ oraz w załącznikach do SIWZ, a także w sposób profesjonalny, niepowodujący niepotrzebnych uciążliwości, przeszkód oraz niedogodności dla mieszkańców Gminy Radłów; 2) przygotowanie harmonogramu odbioru odpadów komunalnych w taki sposób aby odpady odbierane przez wyłonionego wykonawcę z nieruchomości niezamieszkałych odbierane były w terminie innym aniżeli odpady odbierane z nieruchomości zamieszkałych (w tym dotyczącego również zbiórki odpadów wielkogabarytowych) w formie ulotek (wydruk czarno - biały, w ilości 1000 sztuk) i jego dystrybucja wśród mieszkańców. Ulotki winny zawierać również terminy wniesienia opłat oraz termin mycia i dezynfekcji pojemników. Projekt harmonogramu wywozu na 2021 rok należy przedstawić Zamawiającemu do 15 grudnia 2020 roku. UWAGA: Przez dystrybucję Zamawiający rozumie: - w zabudowie jednorodzinnej dostarczenie w/w informacji do każdej nieruchomości, - w zabudowie wielorodzinnej wywieszenie w/w informacji na tablicach ogłoszeń, a w przypadku ich braku, dostarczenie do skrzynek na listy, ponadto Wykonawca zobowiązany jest do zamieszczenia harmonogramu na swojej stronie internetowej; 3) utrzymanie pojemników w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym. Wykonawca zobowiązany jest do czyszczenia i dezynfekcji pojemników w liczbie zadeklarowanej w formularzu ofertowym - co najmniej jeden raz w roku; 4) zapewnienie osiągnięcia odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z: art. 3 ust. 2 pkt. 7, art. 3b i art. 3c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2020 r. poz. 1439), rozporządzeniem Ministra Środowiska z 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych, rozporządzeniem Ministra Środowiska z 15 grudnia 2017 r. w sprawie poziomów ograniczenia składowania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji, wyłącznie w zakresie powierzonych zadań; 5) powiadamianie Zamawiającego o każdym przypadku niedopełniania przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. Wykonawca odbierający odpady komunalne ma obowiązek: a) pozostawić informację o źle wysegregowanych odpadach dla właściciela nieruchomości, b) wykonać dokumentację fotograficzną z datownikiem, c) niezwłocznie powiadomić Zamawiającego o zaistniałym fakcie; 6) zapewnienie, dla właściwej realizacji przedmiotu zamówienia, przez cały czas trwania umowy, dostatecznej liczby środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie zakresu rzeczowego usługi, w liczbie co najmniej takiej, jak w złożonej w postępowaniu przetargowym ofercie; 7) użytkowanie, w celu realizacji przedmiotu zamówienia, pojazdów specjalistycznych, przeznaczonych dla tego typu usług, znajdujących się w odpowiednim stanie technicznym i oznakowanych w sposób czytelny i widoczny, umożliwiający łatwą identyfikację przedsiębiorcy poprzez umieszczenie na nich nazwy, adresu i numeru telefonu przedsiębiorcy z zachowaniem poziomu emisji spalin zadeklarowanego w formularzu ofertowym; 8) zachowanie należytego stanu sanitarnego użytkowanych pojazdów poprzez ich mycie i dezynfekcję w warunkach spełniających wymogi z zakresu ochrony środowiska i ochrony sanitarnej; 9) porządkowanie terenu zanieczyszczonego odpadami wysypanymi z pojemników, kontenerów, worków i pojazdów w trakcie realizacji usługi; 10) wyposażenie własnych pracowników zajmujących się wywozem odpadów w odzież ochronną z widocznym logo firmy; 11) okazanie na żądanie Zamawiającego wszelkich dokumentów potwierdzających wykonywanie przedmiotu umowy zgodnie z określonymi przez Zamawiającego wymaganiami oraz z przepisami prawa; 12) ponoszenie pełnej odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody poniesione przez te osoby a powstałe podczas lub w związku z realizacją przedmiotu umowy; 13) naprawa lub wymiana na własny koszt uszkodzonych w trakcie realizacji umowy kontenerów i pojemników na odpady, jeśli uszkodzenia te powstały z winy Wykonawcy lub ich wyeksploatowania, w terminie do 7 dni od zgłoszenia w formie telefonicznej lub elektronicznej przez Zamawiającego; 14) dostarczenie właścicielom nieruchomości zamieszkałych harmonogramu wywozu odpadów komunalnych na rok 2021 odpowiednio do dnia 20 grudnia 2020 r., (w sposób wskazany w pkt. 9.2) oraz za każdym razem w przypadku jego zmiany; 15) umożliwienie wstępu na teren bazy magazynowo - transportowej przedstawicielom Zamawiającego lub pracownikom państwowych instytucji upoważnionych do kontroli realizacji ustawy o odpadach i ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z przepisami wykonawczymi; 16) uczestnictwo upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w naradach (posiedzeniach komisji Rady Gminy oraz innych naradach) prowadzonych przez Zamawiającego, na których omawiane będą zadania związane z realizacją przedmiotu umowy. Zaproszenia na narady będą przekazywane Wykonawcy z wyprzedzeniem co najmniej pięciodniowym; 17) udostępnienie co najmniej jednej linii telefonicznej w celu niezawodnej komunikacji przez cały okres realizacji umowy, tak aby był możliwy stały kontakt przedstawiciela Zamawiającego z Wykonawcą. Kontakt ten powinien być zapewniony od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00; 18) wyznaczenie Koordynatora Umowy, z którym Zamawiający będzie mógł się kontaktować w sposób i w terminach opisanych w pkt 9.17 oraz drogą elektroniczną. 19) umożliwienie upoważnionemu pracownikowi lub pracownikom Urzędu Gminy Radłów kontroli wagi samochodu zbierającego odpady na terenie Gminy Radłów pustego i załadowanego samochodu celem kontroli masy faktycznie zebranych odpadów. 10. Obowiązki Wykonawcy w zakresie sprawozdawczości 1) Przez cały okres trwania Umowy Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu raporty miesięczne stanowiące część miesięcznego protokołu odbioru, w terminie do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu rozliczeniowym, z zastrzeżeniem odrębnych uzgodnień między stronami, zawierające informacje o: a) ilości i rodzaju odpadów komunalnych (Mg z podziałem na frakcje) odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych (odpady zmieszane i selektywnie zebrane), b) ilości i rodzaju odpadów (Mg z podziałem na frakcje) odebranych podczas objazdowej zbiórki (odpady wielkogabarytowe, opony, oraz zużyty sprzęt elektroniczny i elektryczny), c) adresach nieruchomości, z których zostały odebrane odpady komunalne oraz nieruchomości, z których właściciele nie oddali odpadów komunalnych, d) sposobie zagospodarowania odpadów ze wskazaniem instalacji, na którą zostały przekazane, potwierdzone odpowiednimi dokumentami. 2) Wykonawca przekaże Zamawiającemu sprawozdanie roczne zgodnie z art. 9n ust. 1-3 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2020 r. poz. 1439), w terminie do końca stycznia 2022 r. Dodatkowo Wykonawca przekaże takie sprawozdanie w formie elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 26.11. 2020 r. (czwartek) do godz. 10:00. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 3. Jeżeli wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem na wskazany poniżej rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Zawadzkiem o/Radłów nr konta: 53 8909 1045 2004 0000 0013 0006 , z dopiskiem „Wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn. usługi związane z odbiorem, transportem i zagospodarowaniem odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Radłów”. 4. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, gdy wpływ środków na rachunek Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niż pieniądz, oryginały dokumentów, o których mowa powyżej należy załączyć do składanej oferty bądź też złożyć w siedzibie Zamawiającego w biurze nr 12 przed upływem terminu składania ofert załączając ich kopie do składanej oferty. 6. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, nastąpi jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 7. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium, żąda jego ponownego wniesienia bądź też zatrzymuje wadium w sytuacjach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiadają aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Radłów, b) posiadają aktualne zezwolenie na transport odpadów, wydane przez właściwy organ, c) posiadają aktualny wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska, lub zapewnienie gotowości przyjęcia odpadów przez przedsiębiorcę posiadającego wpis, o którym mowa powyżej;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy, Wzór oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, Wzór oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, Wzór wykazu wykonanych / wykonywanych usług, Oświadczenie dotyczące zaległości w zakresie podatków i opłat lokalnych, Wzór wykazu sprzętu, Dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach