Przetargi.pl
Usługi związane z oczyszczaniem obiektów mostowych położonych w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Chełmie.

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie ogłasza przetarg

  • Adres: 22100 Chełm, ul. Lwowska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 825 603 123 , fax. 825 603 123
  • Data zamieszczenia: 2017-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie
    ul. Lwowska 24
    22100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 825 603 123, fax. 825 603 123
    REGON: 16771100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi związane z oczyszczaniem obiektów mostowych położonych w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Chełmie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są: Usługi związane z oczyszczaniem obiektów mostowych położonych w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Chełmie. 2. Zakres usług. Wykonywanie usługi obejmuje drogi wojewódzkie: - 812 Łowcza – Chełm - Krasnystaw, - 829 Łęczna - Biskupice, - 837 Piaski - Żółkiewka - Kol. Emska, - 838 Głębokie-Fajsławice, - 839 Cyców -Marynin-Rejowiec, - 841 Cyców-Staw, - 842 Wysokie -Krasnystaw, - 843 Chełm - Kraśniczyn, - 844 Chełm - Białopole, - 846 Małochwiej Duży – Kraśniczyn 3. Zakres rzeczowy. Lp. Opis Jedn. Ilość jedn. Etap I Ilość jedn. Etap II Ilość jedn. Razem 1. 1. Czyszczenie terenu w obrębie mostów i przepustów /wg poz. 2.2. opisu przedmiotu zamówienia / m2 25 868 25 868 51 736 2. Czyszczenie nawierzchni jezdni m2 1988 1988 3 976 3. Czyszczenie koryta cieków m2 2308 2308 4 616 4. Czyszczenie dylatacji szt. 28 28 56 5. Czyszczenie wpustów szt. 30 30 60 6. Czyszczenie powierzchni ław podłożyskowych na przyczółkach i filarach m2 171 171 342 7. Czyszczenie stożków i schodów m2 1415 1415 2 830 8. Czyszczenie ścieków na skarpach mb 37 37 74 9. Mycie poręczy mostowych mb 2063 2063 4126 10. Czyszczenie i obkaszanie poboczy i skarp z odrostów na dojazdach do mostu m2 14 415 14 415 28 30 4.Lokalizacja prac objętych zamówieniem oraz szczegółowy opis wykonania przedmiotu umowy zawarto w opisie przedmiotu zamówienia załączniku SIWZ. 5. Wykonawca winien dysponować sprzętem do wywozu śmieci i nieczystości, zabrania się spalania śmieci. Zebrane odpady Wykonawca ma obowiązek wywieźć i zagospodarować we własnym zakresie zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1987 z późn. zm.) lub powierzyć tę czynność przedsiębiorcy posiadającemu odpowiednie zezwolenie. Na potwierdzenie prawidłowego zagospodarowania odpadów Wykonawca po zgłoszeniu usługi do odbioru przedłoży Zamawiającemu dokument/ty potwierdzający prawidłowe zagospodarowanie odpadów (dotyczy każdego z etapów). Wszelkie koszty z tym związane ponosi Wykonawca. 6.Usługi należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami z zakresu ochrony środowiska w sposób gwarantujący należytą jakość. 7.Wykonawca przystąpi do realizacji usług po protokolarnym przejęciu pasa drogowego od Zamawiającego. 8. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego, w rejonie prowadzonych usług objętych umową, na podstawie projektu organizacji ruchu (na czas prowadzonych usług) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich tj. Dyrektora ZDW w Lublinie. Przed przystąpieniem do wykonywania usług Wykonawcy zostanie przekazany projekt organizacji ruchu (na czas prowadzonych usług). 9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Pzp. 10. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy pzp, wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt. XXII.3. SIWZ w trakcie realizacji niniejszego zamówienia. Łączna wartość zamówienia wynosi: 30000,00 zł /netto/
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77312000-0

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 900,00 zł (słownie złotych: dziewięćset 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie do banku PKO Bank Polski SA na nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego" W myśl art. 63 ust. 3 pkt. 1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 r. (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 723) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63 c) Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określona kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy Pzp) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na konto ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach