Przetargi.pl
Utrzymanie zieleni w pasach drogowych dróg administrowanych przez RDW Hrubieszów 2021 r.

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-500 Hrubieszów, ul. Grabowiecka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2020-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie
    ul. Grabowiecka
    22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdw.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie zieleni w pasach drogowych dróg administrowanych przez RDW Hrubieszów 2021 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zadanie nr 1 - Pielęgnacja elementów zieleni na terenie miejscowości: Hrubieszów, Tomaszów Lubelski, Bełżec, Białopole. 1) Pielęgnacja i utrzymanie zieleni na terenie m. Hrubieszów. a) Dziesięciokrotne mechaniczne koszenie trawników o łącznej powierzchni 67 235 m2 (w tym 24 565 m2 przejęty odc. byłej dr. krajowej nr 74 ul. Zamojska) wraz z odcięciem odrostów przy pniach drzew, zgrabieniem i zebraniem trawy, zebraniem odrostów i zagospodarowaniem ich we własnym zakresie. b) Dwukrotne cięcie żywopłotów o łącznej powierzchni 6 698 m2 (w tym 1 710 m2 przejęty odc. byłej dr. krajowej nr 74 ul. Zamojska) zebranie odpadów i zagospodarowanie we własnym zakresie. c) Dwukrotne ręczne pielenie żywopłotów o łącznej powierzchni 2 171 m2 (w tym 570 m2 przejęty odc. byłej dr. krajowej nr 74 ul. Zamojska), zebranie resztek roślin i zagospodarowanie we własnym zakresie. d) Pięciokrotne pielenie krzewów ozdobnych na rondzie i w jego obrębie wraz z mechanicznym koszeniem trawy o łącznej o powierzchni 580 m2. Zebranie resztek roślin oraz zgrabienie i zebranie trawy i zagospodarowanie ich we własnym zakresie. e) Jednokrotne oczyszczenie opaski przykrawężnikowej na ulicy Żeromskiego 50+240 do km 51+800 obustronnie o łącznej powierzchni 1 470 m2 (w tym 690 m2 przejęty odc. byłej dr. krajowej nr 74 ul. Zamojska) wraz z zebraniem odrostów i zagospodarowaniem ich we własnym zakresie. 2) Pielęgnacja i utrzymanie zieleni na terenie m. Tomaszów Lubelski. a) Pięciokrotne mechaniczne koszenie trawników o łącznej powierzchni 1 180 m2 (ul. Łaszczowiecka) od km 0+000 do km 1+000, wraz z odcięciem odrostów od pni drzew, zgrabieniem trawy, zebraniem odrostów i zagospodarowaniem ich we własnym zakresie. 3) Pielęgnacja i utrzymanie zieleni na terenie m. Bełżec. a) Czterokrotne pielenie krzewów ozdobnych w m. Bełżec o łącznej powierzchni 430 m2 4) Pielęgnacja i utrzymanie zieleni na terenie m. Białopole. a) Pięciokrotne mechaniczne koszenie trawników od km 26+776 do km 27+175 o łącznej powierzchni 980 m2 wraz z odcięciem odrostów od pni drzew, zgrabieniem trawy, zebraniem odrostów i zagospodarowaniem ich we własnym zakresie. 2. Zadanie nr 2 - Obkaszanie rowu odpływowego oraz jego otoczenia w miejscowości: Wólka Kraśniczyńska, Bończa, Kukawka. 1) Rów odpływowy w m. Wólka Kraśniczyńska w km 13+950. a) Dwukrotne mechaniczne obkaszanie rowu odpływowego oraz jego otoczenia znajdującego się w m. Wólka Kraśniczyńska o łącznej powierzchni 1 669,20 m2 (długość odcinka 266 mb). 2) Rów odpływowy w m. Bończa w km 15+400. a) Dwukrotne mechaniczne obkaszanie rowu odpływowego oraz jego otoczenia znajdującego się w m. Bończa o łącznej powierzchni 3 665,70 m2 (długość odcinka 452 mb). 3) Rów odpływowy w m. Bończa w km 16+250 a) Dwukrotne mechaniczne koszenie trawy rowu odpływowego oraz jego otoczenia znajdującego się w m. Bończa o łącznej powierzchni 3 447,70 m2 (długość odcinka 435 mb). 4) Rów odpływowy w m. Bończa w km 18+800 a) Dwukrotne mechaniczne obkaszanie rowu odpływowego oraz jego otoczenia znajdującego się w m. Bończa o łącznej powierzchni 1 075,00 m2 (długość odcinka 170 mb). 5) Rów odpływowy w m. Kukawka w km 20+585 a) Dwukrotne mechaniczne obkaszanie rowu odpływowego oraz jego otoczenia znajdującego się w m. Kukawka o łącznej powierzchni 913,50 m2 (długość odcinka 145 mb).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77312000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w następujących wysokościach: Zad nr 1: 1 500,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset 00/100). Zad nr 2: 200,00 zł (słownie złotych: dwieście 00/100). W przypadku składania oferty na oba zadania kwota wadium wyniesie: 1 700,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc siedemset 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach bankowych; 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. 2020 poz. 299). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy ZDW w Lublinie w Banku PKO Bank Polski S.A. nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730 z podaniem w tytule wpłaty nazwy postępowania: „Utrzymanie zieleni w pasach drogowych dróg administrowanych przez RDW Hrubieszów 2021 r. zadanie nr ……”. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. 5. W przypadku wniesienia wadium w jednej z form wymienionych w ust. 2 pkt 2)-5) Beneficjenta poręczenia/gwarancji należy określić następująco: Województwo Lubelskie, ul. A. Grottgera 4, 20-029 Lublin, Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Bohdana Dobrzańskiego 3, 20-262 Lublin. UWAGA: - Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego”. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 22 listopada 2019 (j.t. Dz. U z 2019 poz. 2357z późn. zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. - Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy Pzp) uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na rachunek bankowy ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert. - W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja), treść gwarancji, w miejscu gdzie wskazany jest podmiot, na którego zlecenie udzielana jest gwarancja, winna wskazywać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub jednego z wykonawców - z zaznaczeniem, że składa on ofertę wspólną wraz z innymi podmiotami i ta właśnie oferta jest zabezpieczona gwarancją.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty wykonawca dołączy aktualne na dzień ich składania oświadczenia, wzór załącznik B i C w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca: nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt VII 1 SIWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: a) dowód wniesienia wadium. b) ofertę przetargową (z ceną brutto, netto i z podatkiem VAT) (wzór - zał. A) oraz formularze ofertowe (wzór Zał A1 i A2). c) w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. d) w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. e) Załącznik do druku oferty dot. rozwiązań równoważnych (w przypadku oferowania rozwiązań równoważnych) (wzór – Zał. I). f) W celu weryfikacji prawidłowości podpisania oferty lub innych oświadczeń lub dokumentów Zamawiający prosi o dołączenie do oferty dokumentów (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem), z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności powyższych dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych (w rozumieniu ustawy z dnia 16 października 2019r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. 2019 poz. 2294 z późn zmianami) Zamawiający pobierze je samodzielnie. 4. Dokumenty należy sporządzić zgodnie ze wzorami dołączonymi do SIWZ w sposób wymieniony w pkt. XI. 5. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. 6. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Prawo zamówień publicznych) winno być złożone do oferty w formie oryginałów. 7. Zamawiający, zgodnie z art. 24 aa ustawy Pzp najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona, jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach