Przetargi.pl
usługi zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia kursowego

Areszt Śledczy ogłasza przetarg

  • Adres: 31-155 Kraków, ul. Montelupich 7
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6345077 , fax. 012 6335354
  • Data zamieszczenia: 2009-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy
    ul. Montelupich 7 7
    31-155 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6345077, fax. 012 6335354
    REGON: 35114186900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługi zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia kursowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    : CPV - 80500000-9 usługi szkoleniowe Część I - kurs przyuczający do zawodu Stolarz( dwa cykle) Część II - kurs przyuczający do zawodu Spawacz(jeden cykl) Część III - zajęcia z zakresu aktywizacji zawodowej (trzy cykle) Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów przyuczających do zawodu stolarza I spawacza oraz aktywizacji zawodowej dla osadzonych odbywających karę pozbawienia wolności w Areszcie Śledczym w Krakowie w ramach Projektu Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności realizowanego przez Centralny Zarząd Służby Więziennej, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2012. Każdy kurs przyuczający do zawodu oraz każdycykl zajęć aktywizacyjnych obejmować będzie 12 osadzonych. Łączna ilość osadzonych objętych szkoleniem kursowym przygotowującym do zawodu Stolarz wynosi 24 osób, dla kursu Spawacz wynosi 12 osób. Szkoleniem aktywizacyjnym zostaną objęci uczestnicy powyższych kursów - łącznie 36 osób. Bezpośrednio po zakończeniu szkolenia kursowego dla tej samej grupy osób rozpoczną się cykle zajęć aktywizacyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: VIII. Warunki udziału w postępowaniu: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności spełniają kryteria określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006, Nr 31, Poz. 216); b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: a) podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (stosownie do art. 24 ust. 1 i ust..2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, Poz. 1655 z póżn. zm); b) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; c) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; d) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, Poz. 1655 z póżn. zm) 3. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) Zamawiający oceni czy wykonawca spełnia warunki wymienione w pkt. 1 na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. b) Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana komisja przetargowa powołana przez Zamawiającego na zasadzie stwierdzenia: spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: IX. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1; b) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2; c) oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 3 d) oświadczenie o zapoznaniu się z projektem umowy - załącznik nr 4 2. Wyżej wymienione dokumenty muszą zostać złożone w formie oryginałów. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę (osoby) uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach