Przetargi.pl
Usługi zimowego utrzymania dróg w sezonie 2018/2019 tj. zwalczanie śliskości nawierzchni i odśnieżanie dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Białej Podlaskiej

Rejon Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-500 Biała Podlaska, ul. Warszawska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 833 438 188 , fax. 833 438 183
  • Data zamieszczenia: 2019-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejon Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej
    ul. Warszawska 14
    21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie
    tel. 833 438 188, fax. 833 438 183
    REGON: 16771100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdw.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi zimowego utrzymania dróg w sezonie 2018/2019 tj. zwalczanie śliskości nawierzchni i odśnieżanie dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Białej Podlaskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonywanie zamówienia polegającego na zwalczaniu śliskości i odśnieżaniu dróg wojewódzkich nr 806, 807, 808, 813 na terenie Obwodu Drogowego w Łukowie, z punktu dyspozycyjnego – siedziby Obwodu Drogowego w Łukowie 1. droga nr 808 piaskarka / solarka z załadunkiem mater. uszorst. (osprzęt Wykonawcy) godz. 90 2. droga nr 807 piaskarka / solarka z załadunkiem mater. uszorst. (osprzęt Wykonawcy) godz. 70 3. droga nr 806 piaskarka / solarka z załadunkiem mater. uszorst. (osprzęt Wykonawcy) godz. 70 4. droga nr 813 piaskarka / solarka z załadunkiem mater. uszorst. (osprzęt Wykonawcy) godz. 80 1) Wykonawca zobowiązuje się wykonywać Zamówienie zgodnie z postanowieniami Umowy oraz ze Specyfikacją Techniczną warunków usług związanych z pracą sprzętu do zimowego utrzymania dróg, stanowiącą Załącznik do niniejszego zamówienia oraz w sposób gwarantujący należytą jakość świadczonych usług. 2) Zamówienie powinno być realizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności z: a) ustawą z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych (Dz. U. z 2016r., poz. 1440 z późn. zm.); b) ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2017 r., poz. 519, z późn. zm.); c) ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2017 r., poz. 1289); d) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1987 z późn. zm.); e) ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017r., poz. 1260). 2. Zakres zamówienia obejmuje: a) zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg według standardów zimowego utrzymania ustalonych przez Zamawiającego (stanowiących załącznik do Specyfikacją Techniczną warunków usług związanych z pracą sprzętu do zimowego utrzymania dróg) oraz przedmiarami usług. b) utrzymania w stałej gotowości sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia wraz z jego obsługą w terminie od dnia podpisania umowy do zakończenia świadczenia usług objętych Umową w sezonie 2018/2019, tj do dnia 30 kwietnia 2019. c) zapewnienia bezpośredniej łączności z obsługą sprzętu wykorzystywanego do wykonywania Umowy, w celu przekazywania obsłudze dyspozycji przez osoby wymienione w § 4 ust. 2 Umowy oraz niezwłocznego przekazywania przez tą obsługę osobom wymienionym w § 4 ust. 2 Umowy informacji o: • aktualnym stanie przejezdności dróg, • czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach dróg, • zagrożeniach spowodowanych warunkami atmosferycznymi, • innych zdarzeniach zauważonych na drodze. d) udostępnienia sprzętu w celu umożliwienia Zamawiającemu kontroli jego przygotowania w miejscu i czasie wskazanym przez Zamawiającego, po zgłoszeniu przez Wykonawcę gotowości. e) zapewnienia na własny koszt i własnym staraniem obsługi bieżącej i naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług objętych Umową, 3. Użyte w Umowie określenia oznaczają: 1) „sprzęt” - urządzenie, pojazd mechaniczny-nośnik lub maszynę budowlaną określone w pkt I Specyfikacji Technicznej 2) „gotowość do pracy sprzętu” - podstawienie do pracy: a) sprzętu do zwalczania śliskości zimowej (piaskarki/solarki) załadowanego mieszanką piaskowo – solną lub solą i solanką, b) sprzętu do odśnieżania dróg (nośniki pługów średnich) załadowanego balastem zgodnie z wymaganiami ST, 4. Wykonawca przed rozpoczęciem wykonywania usługi zobowiązany jest udostępnić Zamawiającemu lub osobom przez niego wskazanym, pojazdy mechaniczne-nośniki, na których zostaną zamontowane piaskarki / solarki, w celu montażu urządzeń do lokalizacji satelitarnej sprzętu (GPS) a także każdorazowo zapewnić możliwości wymiany uszkodzonego urządzenia GPS. Od chwili zamontowania w pojazdach mechanicznych urządzeń GPS, Wykonawca zobowiązany jest zachować urządzenia GPS w stanie nie pogorszonym, chronić je przed zniszczeniem lub uszkodzeniem oraz chronić je przed dostępem osób niepowołanych. 5. Zamawiający z minimum 1 - dniowym wyprzedzeniem, zawiadomi Wykonawcę o terminie i miejscu montażu urządzeń GPS. 6. W przypadku uszkodzenia urządzenia GPS z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z naprawą lub wymianą uszkodzonego urządzenia GPS. Do faktury obciążającej Wykonawcę dołączony zostanie stosowny protokół techniczny (ekspertyza). 7. Strony zgodnie ustalają, że maksymalny czas wykonywania usług objętych Umową przez piaskarkę / solarkę bez urządzenia GPS (w przypadku awarii bądź konieczności przeniesienia urządzenia, np. przy zmianie pojazdu mechanicznego) nie może przekroczyć 72 godzin. W przypadku zmiany (na wniosek Wykonawcy) pojazdu mechanicznego, na których została zamontowana piaskarka/ solarka, koszt przeniesienia urządzenia GPS ponosi Wykonawca. 8. Po zakończeniu świadczenia przez Wykonawcę usług objętych Umową, lub po wypowiedzeniu umowy przed terminem jej zakończenia, Zamawiający z minimum 1 - dniowym wyprzedzeniem, zawiadomi Wykonawcę o terminie i miejscu demontażu urządzeń GPS. 9. Za czas montażu i demontażu urządzeń GPS Wykonawcy nie przysługuje odrębne wynagrodzenie. 10. Zamawiający zabezpieczy i udostępni Wykonawcy, zlokalizowane na placach składowych, materiały do zwalczania śliskości. Załadunek materiałów do zwalczania śliskości odbywać się będzie staraniem i na koszt Wykonawcy. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość składowania w/w materiałów na placach składowych Wykonawcy bez żadnego dodatkowego wynagrodzenia z tego tytułu, pod warunkiem wykazania, że wskazane place spełniają wymagania w zakresie ochrony środowiska. Ponadto, w przypadku składowania w/w materiałów na placach składowych Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia na własny koszt i własnym staraniem należytej ochrony w/w materiałów przed ich utratą i kradzieżą oraz negatywnym wpływem warunków atmosferycznych. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania kontroli jakości usług świadczonych przez Wykonawcę, podwykonawcę/dalszego podwykonawcę, przy udziale pracowników RDW w Białej Podlaskiej, całodobowo bez wskazania czasu i miejsca kontroli. 13. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania podwykonawców i dalszych podwykonawców jak za swoje własne. 14. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). 15. Za rozwiązanie równoważne uznane będzie wykonanie usługi przy wykorzystaniu sprzętu innego niż określony w ST zaproponowane w ofercie, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w ST.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90630000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach