Przetargi.pl
Usługi zimowego utrzymania chodników przy drogach wojewódzkich w sezonach: 2017/2018, 2018/2019, 2019/2020.

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie ogłasza przetarg

  • Adres: 22100 Chełm, ul. Lwowska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 825 603 123 , fax. 825 603 123
  • Data zamieszczenia: 2017-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie
    ul. Lwowska 24
    22100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 825 603 123, fax. 825 603 123
    REGON: 16771100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi zimowego utrzymania chodników przy drogach wojewódzkich w sezonach: 2017/2018, 2018/2019, 2019/2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są: • Usługi zimowego utrzymania chodników przy drogach wojewódzkich w sezonach: 2017/2018, 2018/2019, 2019/2020 CPV - 90.63.00.00-2 usługi usuwania oblodzeń 90.62.00.00-9 usługi odśnieżania. 2. Zakres usług obejmuje: Zadanie nr 1: Wykonywanie zamówienia polegającego na posypywaniu piaskiem i odśnieżaniu nawierzchni chodników położonych przy drogach wojewódzkich :  nr 812: od km 145+200 do km 145+997 str. prawa od km 145+993 do km 146+240 str. lewa od km 147+640 do km 149+275 str. prawa  nr 842: od km 66+600 do km 67+000 str. lewa od km 66+600 do km 57+000 str. prawa wraz z usunięciem i zagospodarowaniem we własnym zakresie nadmiaru śniegu, zgodnie z poniższym przedmiarem usług: Lp. Sprzęt j.m. Planowana ilość kontraktowych godzin w każdym sezonie 1. Sprzęt do odśnieżania i posypywania chodników o max ciężarze dopuszczalnym wraz z urządzeniami do 2 ton (Wykonawcy) – 1 szt. godz. 250 Zadanie nr 2: Wykonywanie zamówienia polegającego na posypywaniu piaskiem i odśnieżaniu nawierzchni chodników położonych przy drogach wojewódzkich :  nr 812: od km 118+330 do km 120+517 str. prawa od km 122+146 do km 123+530 str. lewa  nr 843: od km 1+552 do km 3+850 str. prawa od km 1+900 do km 2+290 str. lewa  nr 839: od km 13+500 do km 15+853 str. prawa od km 19+400 do km 20+270 str lewa od km 19+700 do km 20+920 str. prawa od km 24+000 do km 27+895 str. lewa od km 27+380 do km 27+895 str. Prawa wraz z usunięciem i zagospodarowaniem we własnym zakresie nadmiaru śniegu, zgodnie z poniższym przedmiarem usług: Lp. Sprzęt j.m. Planowana ilość kontraktowych godzin w każdym sezonie 1. Sprzęt do odśnieżania i posypywania chodników o max ciężarze dopuszczalnym wraz z urządzeniami do 2 ton (Wykonawcy) – 1 szt. godz. 400 3. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać zamówienie zgodnie ze Specyfikacją Techniczną warunków usług związanych z pracą sprzętu do zimowego utrzymania chodników przy drogach wojewódzkich, wykazem lokalizacji i postanowieniami Umowy w sposób gwarantujący należytą jakość świadczonych usług. W szczególności Wykonawca zobowiązany jest do: a) zwalczania śliskości i odśnieżania nawierzchni chodników zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w Specyfikacji Technicznej oraz Wykazie lokalizacji chodników. b) utrzymania w stałej gotowości sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia wraz z jego obsługą w terminie od dnia 30 października, kolejno w latach 2017, 2018, 2019, do zakończenia świadczenia usług stanowiących przedmiot zamówienia w sezonach 2017/2018, 2018/2019, 2019/2020, tj do dnia 30 kwietnia kolejno w latach 2018, 2019, 2020. c) zapewnienia bezpośredniej łączności z obsługą sprzętu wykorzystywanego do wykonywania usług, w celu przekazywania obsłudze dyspozycji przez osoby uprawnione przez Zamawiającego oraz niezwłocznego przekazywania przez obsługę sprzętu tym osobom informacji o: • aktualnym stanie przejezdności dróg, • czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach dróg, • zagrożeniach spowodowanych warunkami atmosferycznymi, • innych zdarzeniach zauważonych na drodze. d) zapewnienia na własny koszt i własnym staraniem obsługi bieżącej i naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług objętych zamówieniem. 4. Zamówienie powinno być realizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności z: a) ustawą z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1440 z późn. zm.); b) ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2017 r., poz. 519, z późn. zm.); c) ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016 r., poz. 250 z późn. zm.); d) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1987 z późn. zm.); e) ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017r., poz. 128 z późn. zm.). 5. Zamawiający zabezpieczy i udostępni Wykonawcy, zlokalizowane na placach składowych, materiały do zwalczania śliskości. Załadunek materiałów do zwalczania śliskości odbywać się będzie staraniem i na koszt Wykonawcy. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość składowania w/w materiałów na placach składowych Wykonawcy bez żadnego dodatkowego wynagrodzenia z tego tytułu, pod warunkiem wykazania, że wskazane place spełniają wymagania w zakresie ochrony środowiska. Ponadto, w przypadku składowania w/w materiałów na placach składowych Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia na własny koszt i własnym staraniem należytej ochrony w/w materiałów przed ich utratą i kradzieżą oraz negatywnym wpływem warunków atmosferycznych. 7. W uzasadnionych przypadkach, Zamawiający zastrzega sobie prawo skierowania Wykonawcy do świadczenia usług na chodniki przy innych drogach wojewódzkich na terenie Obwodu Drogowego niż wymienione dla danego zadania w Wykazie lokalizacji przekazanym Wykonawcy. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania kontroli jakości usług świadczonych przez Wykonawcę, podwykonawcę/dalszego podwykonawcę, przy udziale pracowników RDW w Chełmie, całodobowo bez wskazania czasu i miejsca kontroli. 9. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania podwykonawców i dalszych podwykonawców jak za swoje własne. 10. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). Za rozwiązania równoważne uznana będzie oferta na usługi wykonane przy wykorzystaniu technologii i sprzętu innego niż określony w ST, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w ST. 11. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, na poszczególne Zadania. 12. Zamówienie udzielane jest w częściach przez podległe ZDW w Lublinie Rejony Dróg Wojewódzkich. Łączna wartość zamówienia wraz z zamówieniami podobnymi została ustalona na kwotę: 28 421 583,31 zł netto. Wartość zamówienia podstawowego wynosi: 16 744 732,21 zł netto, wartość zamówień podobnych: 11 676 851,10 zł netto. Wartość niniejszego zamówienia wynosi wraz z zamówieniami podobnymi: 331 500,00 zł netto , w tym: zamówienie podstawowe:195 000,00 zł netto oraz przewidywane zamówienie podobne: 136 500,00 zł netto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90630000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: - Zadanie Nr 1 – 700,00 zł (słownie złotych: siedemset 00/100), - Zadanie Nr 2 – 1 200,00 zł (słownie złotych: tysiąc dwieście 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach bankowych; 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 359 z późn.zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie do banku PKO Bank Polski SA na nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2016 poz. 1988 z późn.zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na konto ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: 1) dowód wniesienia wadium. 2)ofertę przetargową(z ceną netto i z podatkiem VAT) wraz z Formularzem Cenowym wypełnionym w oferowanym zakresie – Zadanie nr 1 i/lub 2)zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów. 4)w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5)w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach