Przetargi.pl
Usługi wymiany zużytych akumulatorów wraz z kalibracją w zasilaczach awaryjnych UPS w okresie styczeń 2013 - grudzień 2013

Gmina Wrocław - Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 51-163 Wrocław, al. Kromera 44
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3272100, 071 3272119 , fax. 71 3272350
  • Data zamieszczenia: 2012-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław - Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu
    al. Kromera 44 44
    51-163 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3272100, 071 3272119, fax. 71 3272350
    REGON: 93086261200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkikm.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi wymiany zużytych akumulatorów wraz z kalibracją w zasilaczach awaryjnych UPS w okresie styczeń 2013 - grudzień 2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi wymiany zużytych akumulatorów wraz z kalibracją w zasilaczach awaryjnych UPS w okresie styczeń 2013 - grudzień 2013. Do wyceny oferty i określenia wartości umowy, Zamawiający w formularzu ofertowym podał orientacyjną ilość UPS- ów, które mogą ulec uszkodzeniu w okresie obowiązywania umowy i zajdzie w nich potrzeba wymiany akumulatorów. Usługą objęte będą tylko te zasilacze, które ulegną uszkodzeniu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia jak i zmniejszenia ilości wymian akumulatorów w ramach poszczególnych rodzajów zasilaczy awaryjnych UPS z zastrzeżeniem, że wartość wykonanych usług nie może przekroczyć wartości umowy. Mniejsza ilość wykonanych napraw przez Wykonawcę niż przewidziana w SIWZ nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy. Data produkcji akumulatorów montowanych w zasilaczach w ramach usługi nie może przekraczać 3 miesięcy licząc od daty wymiany. Na wymienione akumulatory Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji. Usługi naprawy wykonywane będą każdorazowo na pisemne zlecenie Zamawiającego. Wykonawca realizujący usługę dokona utylizacji zużytych akumulatorów i ponosi pełną odpowiedzialność za zagospodarowanie odpadów pozostających po wykonaniu usługi. Wykonawca zobowiązany jest do ich zagospodarowania zgodnie z obowiązującymi przepisami i na swój koszt. W cenie oferty należy uwzględnić również koszty transportu zasilaczy odbieranych od Zamawiającego do naprawy i dostarczenia do siedziby Zamawiającego po wykonaniu usługi. W przypadku, gdy zasilacz wymaga naprawy nie objętej umową Wykonawca przedkłada Zamawiającemu kosztorys jej wykonania. Do czasu zatwierdzenia przez Zamawiającego kalkulacji kosztów naprawy Wykonawca nie może podejmować jakichkolwiek czynności naprawczych w stosunku do uszkodzonego urządzenia. Na podstawie przekazanej kalkulacji Zamawiający może podjąć decyzję o rezygnacji z wykonania naprawy. W przypadku odstąpienia przez Zamawiającego od naprawy zasilaczy Wykonawca zwraca nienaprawiony sprzęt (zasilacz) oraz załącza ekspertyzę jego stanu technicznego. Wykonanie usług będących przedmiotem niniejszego postępowania Wykonawca nie może powierzyć podwykonawcom
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 505320003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Kwota wadium wynosi: 300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga, aby kwota wadium wnoszona w formie pieniężnej była na wskazanym poniżej koncie Zamawiającego do terminu składania ofert czyli 07.12.2012 r. do godz. 12.00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: PKO BP S.A., nr konta 35 1020 5226 0000 6102 0416 5064 z dopiskiem: Wadium - przetarg na usługi wymiany zużytych akumulatorów wraz z kalibracją w zasilaczach awaryjnych UPS w okresie styczeń 2013 - grudzień 2013. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkikm.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach