Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-535 Poznań, Polna
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618 419 294 , fax. 618 419 620
- Data zamieszczenia: 2019-10-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Polna 33
60-535 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 618 419 294, fax. 618 419 620
REGON: 28884000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.http://dzp.gpsk.ump.edu.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi wykonywania przeglądów, napraw i konserwacji aparatury medycznej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1 Przedmiotem zamówienia są usługi wykonywania przeglądów, napraw i konserwacji aparatury medycznej: a) Utrzymanie w pełnej zdolności techniczno - eksploatacyjnej posiadanej aparatury i sprzętu medycznego b) Bieżące przeglądy i konserwacje aparatury i sprzętu medycznego wykonywane na podstawie zgłoszeń telefonicznych i harmonogramów przygotowanych przez Sekcję Aparatury Medycznej GPSK UM oraz ich rozliczanie według okresu wymagalności, c) Naprawy aparatury i sprzętu medycznego nie wymagającego interwencji serwisów autoryzowanych, d) Dokonywanie oceny technicznej i wystawianie ,,orzeczeń technicznych" aparatury i sprzętu medycznego przeznaczonego do kasacji, e) Wstępna ocena uszkodzeń aparatury i sprzętu medycznego wymagającego interwencji serwisu autoryzowanego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, tym samym nie dokonuje jego opisu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ WRAZ Z OFERTĄ 1.1 Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia i warunków płatności, okresu gwarancji, dostępności osób do realizacji usługi, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy, który winien być złożony w formie oryginału. 1.2 Formularz asortymentowo-cenowy – odpowiednio załącznik Nr 3 do SIWZ, który winien być złożony w formie oryginału. 1.3 Oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 4 aktualne na dzień składania ofert, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, które winno być złożone w formie oryginału oraz oświadczenie o spełnianiu przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, które winno być złożony w formie oryginału. 1.4 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postepowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 1.5 Zamawiający żąda wobec wykonawcy który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, aby w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postepowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 1.6 Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców w przypadku, gdy: - ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca, - ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego którego treść winna wskazywać pełnomocnika oraz w potwierdzać jego umocowanie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia w ich imieniu umowy - dla ważności pełnomocnictwa wymaga się podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- bieżąca obsługa, serwis, konserwacja oraz nadzór techniczny budynków
Dodano: 2024-07-02 - bieżąca obsługa, serwis, konserwacja oraz nadzór techniczny budynków
Dodano: 2024-06-22 - bieżąca obsługa, serwis, konserwacja oraz nadzór techniczny budynków
Dodano: 2024-05-10 - bieżąca obsługa, serwis, konserwacja oraz nadzór techniczny budynków
Dodano: 2024-04-27 - Bieżące utrzymanie urządzeń i małej architektury na terenie Ostrowa Wielkopolskiego
Dodano: 2024-03-19 - Usługi przeglądów eksploatacyjnych pojazdów i maszyn należących do Związku Komunalnego Gmin „Czyste Miasto, Czysta Gmina” z podziałem na części.
Dodano: 2024-03-08 - bieżąca obsługa, serwis, konserwacja oraz nadzór techniczny budynków
Dodano: 2024-02-06 - Remont Wytwórni Mas Bitumicznych (WMB) polegający na naprawie suszarki
Dodano: 2023-12-16 - „Wymiana części myjni automatycznej typu: MOBY DICK TANK pojazdów kołowych i gąsienicowych w budynku nr 39 przy ul. 7 Pułku Strzelców Konnych 1 w m. Biedrusko”
Dodano: 2023-10-02 - AD/ZP/53/23 Bieżące wykonywanie usług stolarskich w obiektach Politechniki Poznańskiej (budynki dydaktyczne, administracyjne, domy studenckie).
Dodano: 2023-06-01