Przetargi.pl
usługi w zakresie wykonania wycen nieruchomości położonych na terenie gminy Pruszcz Gdański w celu sprzedaży, nabycia prze Gminę, zamiany, oddania w użytkowanie wieczyste, przekształcenia użytkowania wieczystego na własność

Gmina Pruszcz Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Wojska Polskiego 30
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-58 692 94 21, 692 94 00 , fax. 0-58 682 27 14
  • Data zamieszczenia: 2010-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pruszcz Gdański
    ul. Wojska Polskiego 30 30
    83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
    tel. 0-58 692 94 21, 692 94 00, fax. 0-58 682 27 14
    REGON: 00053713100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszczgdanski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługi w zakresie wykonania wycen nieruchomości położonych na terenie gminy Pruszcz Gdański w celu sprzedaży, nabycia prze Gminę, zamiany, oddania w użytkowanie wieczyste, przekształcenia użytkowania wieczystego na własność
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wycena n/w nieruchomości położonych na terenie gminy Pruszcz Gdański w celu: 1) sprzedaży bezprzetargowej: dz, nr 1708 w Rotmance (obręb Straszyn), dz. nr 1600 w Straszynie, 2) nabycia przez gminę: dz. nr 59/2 w Wiślinie, dz. nr 67/1 w Cieplewie wraz z zabudowaniami, 3) dokonania zamiany: dz. nr 265/30 i 265/32 w Straszynie 4) oddania w użytkowanie wieczyste: dz. nr 249 w Przejazdowie, 5) przekształcenia użytkowania wieczystego na własność: dz. 762/13 w Rotmance (obręb Straszyn) 6) sprzedaży na rzecz użytkownika wieczystego: dz. nr 475/3 w Łęgowie 2.Wytyczne dla Wykonawcy: 1)Wykonawca otrzyma w dniu podpisania umowy wypisy z rejestrów gruntów. 2)Wszelkie koszty wykonania zamówienia ponosi Wykonawca. 3)Dla każdej działki Wykonawca sporządzi odrębny operat szacunkowy w dwóch egzemplarzach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - spełnienie tego warunku oceniane będzie poprzez wykazanie dysponowania osobą z uprawnieniami rzeczoznawcy majątkowego do wykonywania prac będących przedmiotem zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (t. jednolity Dz.U. z 2004r. Nr 261, poz. 2603 z późń. zm.). 2.spełnienie warunków określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp Spełnienie powyższych warunków oceniane będzie na podstawie poniżej wymienionych dokumentów na zasadzie spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie o spełnieniu warunków określonych art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do siwz, 2.oświadczenie o spełnieniu warunków określonych art. 24 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do siwz, 3.wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz podstawą do ich dysponowania (w przypadku gdy Wykonawca będzie samodzielnie wykonywał zamówienie winien wpisać również swoja osobę) - zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ. 4.Oświadczenie, że osoby, o których mowa w pkt. 3, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ. Ponadto oferta musi zawierać: 1.wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do siwz, 2.pełnomocnictwo do złożenia oferty (np. w formie wpisu do odpowiedniej ewidencji). Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopi poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszczgdanski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach