Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie obsługi geodezyjnej Gminy Sztum

Miasto i Gmina Sztum ogłasza przetarg

  • Adres: 82-400 Sztum, ul. Mickiewicza 39
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 6406303 , fax. 055 6406300
  • Data zamieszczenia: 2011-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Sztum
    ul. Mickiewicza 39 39
    82-400 Sztum, woj. pomorskie
    tel. 055 6406303, fax. 055 6406300
    REGON: 00052897100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sztum.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie obsługi geodezyjnej Gminy Sztum
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: orientacyjne ilości: 1. Usługi geodezyjne w zakresie: a) podziału nieruchomości - na dwie działki 15 b) podziału nieruchomości - za każdą następną działkę 25 c) wznowienia znaków granicznych - za cztery punkty 10 d) wznowienia znaków granicznych - za każdy następny punkt 60 e) rozgraniczenia nieruchomości - za punkt 40 f) ewidencyjnego łączenia działek - za każdą działkę 4 2. Podane przez zamawiającego ilości są założone wstępnie i będą służyły wyłącznie do porównania ofert pod względem kryterium ceny. Faktyczna ilość usług uzależniona będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego. 3. Terminy realizacji zleceń: Wykonawca będzie realizował zlecenia na wykonanie usługi w terminie: a) podział nieruchomości - do 90 dni, od dnia przyjęcia zlecenia do dnia przekazania Zamawiającemu kompletu dokumentacji określonej w przepisach prawa. b) wznowienie znaków granicznych - do 14 dni, od dnia przyjęcia zlecenia, c) rozgraniczenie nieruchomości - do 60 dni, od dnia przyjęcia zlecenia, d) ewidencyjne łączenie działek - do 14 dni, od dnia przyjęcia zlecenia, Za zakończenie roboty geodezyjnej wymienionej w punktach a, b, c i d uznaje się: - przyjęcie końcowego operatu, nie zawierającego usterek, do zasobu Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Sztumie, - otrzymanie przez organ dokumentacji, - odbiór roboty w terenie, - sporządzenie protokółu zdawczo-odbiorczego przez Zamawiającego. 4. Jeżeli z przyczyn niezależnych od Wykonawcy niemożliwe będzie wykonanie zlecenia w ww. terminach, Wykonawca zobowiązany jest poinformować o tym pisemnie Zamawiającego, w terminie 3 dni od zaistnienia przyczyny opóźnienia. 5. Zamawiający dopuszcza zmianę zlecenia, w zakresie terminów wykonania zlecenia, pod warunkiem, że wystąpią: a) czynniki zewnętrzne niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, które nie pozwolą na terminowe wykonanie zamówienia. b) przekroczenie określone prawem terminów wydania przez organy administracji postanowień, decyzji, opinii, zezwoleń itp., skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy. c) zachodzi konieczność wykonania rozgraniczenia czego nie można było wcześniej przewidzieć (zmiana terminu). d) konieczność wydzielenia dodatkowych działek.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium w wysokości: 1.000,00 złotych. (Słownie złotych: jeden tysiąc) 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 3.1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr: 19 8309 0000 0000 0042 2000 0040 przed upływem terminu składania ofert - przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego 3.2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3.3) w gwarancjach bankowych, 3.4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 3.5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) 4. Zamawiający nie dopuszcza stosowania w dokumentach gwarancyjnych i poręczeniach , zapisów uzależniających ich realizację od czynności lub oświadczeń osób trzecich albo Wykonawcy. Dokumenty nie spełniające powyższego warunku, nie będą uwzględniane jako wypełnienie obowiązku złożenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sztum.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach