Przetargi.pl
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości na skutek podziału, opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości na skutek wybudowania urządzenia infrastruktury technicznej oraz w celu sprzedaży

Gmina Kwidzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 82-500 Kwidzyn, ul. Grudziądzka 30
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 261-41-51 , fax. 055 2792306
  • Data zamieszczenia: 2013-05-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kwidzyn
    ul. Grudziądzka 30 30
    82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie
    tel. 055 261-41-51, fax. 055 2792306
    REGON: 17074776700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakwidzyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości na skutek podziału, opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości na skutek wybudowania urządzenia infrastruktury technicznej oraz w celu sprzedaży
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości na skutek podziału, opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości na skutek wybudowania urządzenia infrastruktury technicznej oraz w celu sprzedaży. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 3. Każde zadanie stanowi osobną część, której wykonanie będzie stanowić ofertę częściową. 4. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na wycenę obejmującą od jednego do trzech zadań. Zestawienie poszczególnych zadań: Zadanie 1 : Wycena nieruchomości w celu naliczenia opłaty adiacenckiej z tytułu podziału działek Wycena nieruchomości w celu naliczenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości na skutek podziału. Wykaz działek stanowi Załącznik nr A do SIWZ Zadanie 2: Wycena nieruchomości w celu naliczenia opłaty adiacenckiej z tytułu wybudowania urządzenia infrastruktury technicznej Wycena nieruchomości położonych w miejscowości Rakowiec w celu naliczenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości na skutek wybudowania urządzenia infrastruktury technicznej (sieci wodociągowej). Wykaz działek stanowi Załącznik nr B do SIWZ Zadanie 3: Wycena nieruchomości niezabudowanych w celu sprzedaży: Wykaz działek stanowi Załącznik nr C do SIWZ Zakres wykonywanych czynności: 1. W wyniku realizacji zamówienia Wykonawca winien przedłożyć Zamawiającemu operaty szacunkowe sporządzone zgodnie z właściwymi przepisami prawa oraz obowiązującymi Powszechnymi Krajowymi Zasadami Wyceny (PKZW) zawierające ponadto: - protokół z oględzin nieruchomości, - dokumentację fotograficzną wycenianej nieruchomości, - aktualny wyrys z rejestru gruntów obejmujący wycenianą nieruchomość. W przypadku stwierdzenia braku wzrostu wartości nieruchomości na skutek podziału nieruchomości, Wykonawca sporządzi opinię uzasadniającą brak wzrostu wartości, która będzie podstawą do odstąpienia przez organ od naliczenia opłaty adiacenckiej. zawierającą: 1) określenie przedmiotu, zakresu i celu dla jakiego sporządzana jest opinia; 2) podstawę formalną oraz źródła danych o nieruchomości; 3) ustalenie dat istotnych dla określenia wartości nieruchomości; 4) opis stanu nieruchomości wraz ze wskazaniem jej przeznaczenia; 5) analizę i charakterystykę rynku nieruchomości w zakresie dotyczącym przedmiotowej nieruchomości; 6) uzasadnienie sporządzenia opinii. Ww. opinia sporządzona zostanie za cenę jednostkową w wysokości 250 zł brutto , 2. ze zgromadzonymi materiałami dotyczącymi przedmiotu zamówienia rzeczoznawca majątkowy zobowiązany jest zapoznać się w godzinach pracy Urzędu u osoby upoważnionej do kontaktu z Wykonawcami w sprawach przedmiotu zamówienia tj. Panią Lilianną Derdej - w sprawach dotyczących opłaty adiacenckiej lub Joanną Pomianowską - w sprawach dotyczących nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży, pok. 29 tel. 261 - 41 -58. 3. Wykonawca zobowiązuje się w ramach wynagrodzenia określonego w umowie do: 1) składania na żądanie Zamawiającego pisemnych wyjaśnień w zakresie dotyczącym wykonanego operatu szacunkowego w terminie do 14 dni licząc od dnia otrzymania żądania Zamawiającego, 2) występowania przed samorządowym kolegium odwoławczym, sądem powszechnym oraz do uczestniczenia rozprawach administracyjnych z udziałem stron toczących się postępowań w sprawach, w których Wykonawca wykonywał operat szacunkowy, aż do momentu zakończenia postępowania administracyjnego. 3) potwierdzania na żądanie Zamawiającego aktualności operatu szacunkowego zgodnie z postanowieniami art. 156 ust 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami oraz Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego, w terminie do 14 dni licząc od dnia otrzymania żądania Zamawiającego. 4. Zamawiający udostępni Wykonawcy kopie ostatecznych decyzji zatwierdzających podział nieruchomości będących przedmiotem wyceny. Pozostałe informacje i materiały niezbędne do wykonania zamówienia Wykonawca uzyska we własnym zakresie i na własny koszt. 5. Wykonawca przez cały okres realizacji umowy, zobowiązany będzie do posiadania polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6. Wykonawca dla wypełnienia swoich zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i w zgodzie z postanowieniami odpowiednich decyzji, uzgodnieniami i opiniami, warunkującymi prawidłową realizację zamówienia. 7. Wykonawca powinien zapewnić swoim specjalistom niezbędne wsparcie i pomoc techniczną ze strony innych specjalistów, którzy mogą być niezbędni do właściwego wykonania umowy (np. uprawniony geodeta, radca prawny, itp.). Wykonawca uwzględni w ofercie każdą konieczność uzupełnienia zespołu specjalistów wynikającą z przepisów prawa, decyzji, uzgodnień i porozumień, które są niezbędne do kompleksowej realizacji zamówienia. Kompletne wynagrodzenie całego personelu oraz wszelkie koszty związane z obsługą muszą być zawarte w cenie oferty Wykonawcy. Planowany termin realizacji zamówienia: Zadanie nr 1 - od daty podpisania umowy - 14 dni - 6 operatów z pozycji 1-6 36 dni - 11 operatów z pozycji 7-17 50 dni - 12 operatów z pozycji 18-29 Zadanie nr 2 - 21 dni od daty podpisania umowy Zadanie nr 3 - 30 dni od dnia podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminakwidzyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach