Przetargi.pl
Usługi w zakresie usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Miasta Ząbki w tym: demontaż, transport i przekazanie do utylizacji. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwa Zadania:

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 05-091 Ząbki, ul. Wojska Polskiego 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7816814 , fax. 022 7816813
  • Data zamieszczenia: 2009-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Wojska Polskiego 10 10
    05-091 Ząbki, woj. mazowieckie
    tel. 022 7816814, fax. 022 7816813
    REGON: 00052728500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Miasta Ząbki w tym: demontaż, transport i przekazanie do utylizacji. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwa Zadania:
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługi w zakresie usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Miasta Ząbki w tym: demontaż, transport i przekazanie do utylizacji. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwa Zadania: Zadanie Nr 1 1.Opis przedmiotu zamówienia objętego Zadaniem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia ofert wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia przy założeniu, że płatność za realizację przedmiotu zamówienia będzie dokonana na warunkach określonych w SIWZ tzn. do 30 dni od dnia otrzymania faktury VAT; 1.4.Niepodlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywane na podstawie dokumentów , o których mowa poniżej, metodą spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - stanowiące Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Zezwolenie wydane przez Starostę Wołomińskiego zatwierdzające Program gospodarki odpadami niebezpiecznymi. 4.Zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych lub ma podpisaną umowę z firmą transportową posiadającą takie zezwolenie. 5.Umowa na zdeponowanie odpadów azbestowo - cementowych, z właścicielem specjalistycznego składowiska odpadów niebezpiecznych posiadającego odpowiednie dopuszczenia w tym zakresie. 6.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech latach przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia usług w przedmiocie zamówienia (minimum 2 usługi), odpowiadających zakresem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ. 7.Wskazanie przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcy - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ 8.Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z sumą ubezpieczenia minimum 100.000,00 złotych (słownie: sto tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umzabki.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach