Przetargi.pl
Usuwanie azbestu na terenie gminy Krasnosielc

Urząd Gminy Krasnosielc ogłasza przetarg

  • Adres: 06-212 Krasnosielc, Rynek 40
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7175073 , fax. 029 7175074
  • Data zamieszczenia: 2016-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Krasnosielc
    Rynek 40 40
    06-212 Krasnosielc, woj. mazowieckie
    tel. 029 7175073, fax. 029 7175074
    REGON: 00053895200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ugkrasnosielc-bip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie azbestu na terenie gminy Krasnosielc
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na usuwaniu i unieszkodliwianiu wyrobów zawierających azbest w postaci pokryć dachowych z budynków oraz odbiór płyt azbestowo cementowych z miejsc tymczasowego składowania od osób fizycznych, położonych na terenie gminy Krasnosielc. W zakres zlecanych usług wchodzi Zadanie Nr 1 - Demontaż pokryć dachowych wykonanych z płyt azbestowo cementowych wraz z odebraniem zdemontowanych pokryć dachowych, załadunek na środek transportu, transport i przekazanie odpadów zawierających azbest na składowisko odpadów niebezpiecznych do utylizacji oraz wystawienie kart przekazania odpadów, w ilości 8010,00 m2 , tj. około 120,15 Mg 19 posesji. Zadanie Nr 2 - Odebranie płyt azbestowo cementowych z miejsc tymczasowego składowania, załadunek na środek transportu, transport i przekazanie odpadów zawierających azbest na składowisko odpadów niebezpiecznych do utylizacji oraz wystawienie kart przekazania odpadów w ilości 7944,00 m2 , tj. około 119,16 Mg 47 posesji. Wykonawca otrzyma od Zamawiającego wykaz nieruchomości 19 posesji na których mają zostać zdemontowane wyroby zawierające azbest. Wykonawca skontaktuje się z każdym właścicielem nieruchomości w celu uzgodnienia terminu wykonania usługi. Wykonawca otrzyma od Zamawiającego wykaz nieruchomości 47 posesji, z których mają zostać odebrane płyty azbestowo - cementowe z miejsc tymczasowego składowania. Wykonawca skontaktuje się z każdym właścicielem nieruchomości w celu uzgodnienia terminu wykonania usługi. Wskazane wyżej ilości mogą ulec zmianie uwzględniając fakt, że podstawą do ich określenia są wnioski właścicieli nieruchomości, w których właściciele określili powierzchnię dachu wyrażoną w m2. Inne wymagania stawiane Wykonawcy : Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji przedmiotu zamówienia. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca dokona uporządkowania terenu po zakończeniu robót oraz wypłaci odszkodowanie z tytułu ewentualnych zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia usługi lub związanych z nimi. Wykonawca dokona ważenia płyt przy użyciu własnych urządzeń. Z przeprowadzonej czynności ważenia ma zostać sporządzony protokół, który będzie zawierał następujące informacje; imię i nazwisko osoby od której odbierane będą odpady, wskazanie miejsca odbioru, datę odbioru, ilość odebranych odpadów, rodzaj odpadu, podpis właściciela. Wykonawca wykona i dostarczy Zamawiającemu dokumentację fotograficzną nieruchomości w miejscu gdzie znajdują się płyty azbestowo - cementowe przed i po wykonywaniu usługi z oznaczeniem: nazwa miejscowości, numer domu, numer geodezyjny działki - w formie elektronicznej (2 płytki CD). Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dowód unieszkodliwienia zebranych odpadów, tj. kartę przekazania odpadów wystawioną przez zarządzającego składowiskiem odpadów niebezpiecznych, potwierdzającą wagę odebranych wyrobów zawierających azbest oraz datę złożenia odpadów na składowisku. Wykonawca wystawi dla właściciela posesji oświadczenie o prawidłowości wykonania prac oraz o oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego, przy zachowaniu właściwych przepisów technicznych i sanitarnych. Wykonawca wystawi i dostarczy Zamawiającemu Oświadczenie Wykonawcy wraz z Załącznikiem do Oświadczenia Wykonawcy, będące załącznikiem nr 9 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, po wykonaniu przedmiotu zamówienia 2 egzemplarze. Zamawiający dokona protokolarnego odbioru wykonanych usług i dostarczonych dokumentów. Dokonanie zapłaty za wykonaną usługę nastąpi na podstawie kosztorysu powykonawczego zawierającego ilości rzeczywiście unieszkodliwionych odpadów azbestowych oraz kwotę wyliczoną w formie iloczynu stawki łącznej w PLN za 1 Mg x ilość w Mg Wykonawca przedmiotu umowy staje się posiadaczem i wytwórcą odpadów niebezpiecznych powstałych w wyniku prowadzenia prac. Wykonawca oświadcza, że przed zawarciem umowy zapoznał się z warunkami lokalnymi dla realizacji przedmiotu umowy, w tym szczególnie z możliwością urządzenia zaplecza budowy, z możliwościami dojazdu do poszczególnych posesji, na których będzie wykonywany przedmiot umowy ze stanem dróg dojazdowych itp i w związku z tym nie wnosi i nie będzie podnosił w przyszłości żadnych zastrzeżeń. Wykonawca oświadcza, że przed podpisaniem umowy zapoznał się z wszystkimi warunkami i materiałami, które są niezbędne do wykonania przez niego przedmiotu umowy bez konieczności ponoszenia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych kosztów. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z prawem obowiązującym w tym zakresie. Realizacja zamówienia jest współfinansowana ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie. W przypadku odmowy przyznania dotacji dla Zamawiającego przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska w Warszawie na przedmiot zamówienia, Zamawiający może rozwiązać zawartą umowę z Wykonawcą ze skutkiem natychmiastowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugkrasnosielc-bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach