Przetargi.pl
dostawa artykułów żywnościowych - mięso, wędliny, konserwy

Areszt Śledczy w Grójcu ogłasza przetarg

  • Adres: 05-600 Grójec, ul. Armii Krajowej 21
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6642052 , fax. 048 6642725
  • Data zamieszczenia: 2009-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy w Grójcu
    ul. Armii Krajowej 21 21
    05-600 Grójec, woj. mazowieckie
    tel. 048 6642052, fax. 048 6642725
    REGON: 00032075600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa artykułów żywnościowych - mięso, wędliny, konserwy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Lp. Nazwa art. żywnościowego Kod CPV Maksymalna ilość art. żywnościowych w skali 1 roku. (kg) 1. Kawałki wołowe b/k 15111190-7 1375 kg 2. Wątroba wieprzowa 15114000-0 500 kg 3. Łopatka wieprzowa b/k 15113000-3 1375 kg 4. Kości wołowo - wieprzowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: najniższa cena brutto proponowana przez wykonawcę za całość zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych oferentom przez zamawiającego oraz dla uznania poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1 wypełniony formularz cenowo-ofertowy stanowiący zał. nr 3 do SIWZ; 2 oświadczenie oferenta o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy z dnia 29 stycznia Prawo zamówień publicznych (UZP) stanowiący zał. nr 4 do SIWZ; 3 parafowany wzór umowy świadczącej o zapoznaniu się z warunkami zamawiającego stanowiący zał. nr 2 do SIWZ; 4 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający żąda przedstawienia dokumentów zgodnych z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. W sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( odpowiedniki wymaganych dokumentów określone w punkcie 4 i 5 - zgodnie z § 2 cytowanego rozporządzenia) .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach