Przetargi.pl
Usługi w zakresie ubezpieczeń: majątkowych, odpowiedzialności cywilnej, następstw nieszczęśliwych wypadków oraz komunikacyjnych Urzędu Miasta Żyrardowa oraz miejskich jednostek organizacyjnych.

Gmina Żyrardów ogłasza przetarg

  • Adres: 96-300 Żyrardów, Plac Jana Pawła II 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8581567 , fax. 046 8553782
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żyrardów
    Plac Jana Pawła II 1 1
    96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie
    tel. 046 8581567, fax. 046 8553782
    REGON: 00059289700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zyrardow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie ubezpieczeń: majątkowych, odpowiedzialności cywilnej, następstw nieszczęśliwych wypadków oraz komunikacyjnych Urzędu Miasta Żyrardowa oraz miejskich jednostek organizacyjnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługi ubezpieczenia: Część I ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej: Zadanie 1: Ubezpieczenie mienia all risks Zadanie 2: Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego all risks Zadanie 3:Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej wraz z rozszerzeniami ochrony Zadanie 4: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków Zadanie 5: Kompleksowe ubezpieczenie łodzi Część II Komunikacja: Zadanie 1: Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych Zadanie 2: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków Zadanie 3: Ubezpieczenie Auto Casco Zadanie 4: Usługa assistance / ubezpieczenie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: Zdolny jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ wraz z załącznikami, bez udziału osób trzecich (podwykonawców), a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością wymaganą przy realizacji przedmiotowej usługi. Posiada uprawnienia do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej oraz do występowania w obrocie prawnym o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia. tj.: - posiada pokrycie marginesu wypłacalności środkami własnymi powyżej 100%, o którym mowa w ustawie z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz.U. Nr 124, poz. 1151 z późn. zm.) oraz na podstawie rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 listopada 2003 r. w sprawie sposobu wyliczenia wysokości marginesu wypłacalności oraz minimalnej wysokości kapitału gwarancyjnego dla działów i grup ubezpieczeń (Dz.U. Nr 211, poz. 2060) - na dzień 31.12 2008 roku, - posiada kapitały własne w wysokości min. 50 000 000 PLN na dzień 31.12.2008 r. Posiada co najmniej trzyletnie doświadczenie w ubezpieczeniach odpowiadających przedmiotowi zamówienia co do zakresu i wartości. Akceptuje wymagania określone w SIWZ i istotne postanowienia umowy o wykonanie zamówienia W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie przedmiotowego zamówienia, zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W tym przypadku pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem winno być dołączone do oferty. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymagań stawianych Wykonawcom na podstawie przedłożonych dokumentów na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi dostarczyć: 1. Ofertę na wykonanie zamówienia przedstawioną wg wzoru dołączonego do siwz -załącznik nr 2. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Zezwolenie na działalność objętą zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek jego posiadania. tj. zezwolenie Ministra Finansów lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca może prowadzić działalność ubezpieczeniową w zakresie objętym zamówieniem 4. Oświadczenie potwierdzające należyte wykonanie zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat największych wartościowo zamówień publicznych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z Oświadczenie o okolicznościach dotyczących ryzyka przedstawione według załącznika nr 9 do siwz. 5. Oświadczenie, że Wykonawca: a) spełnia wymóg dot. posiadania pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi min. 100% - według stanu na dzień 31.12.2008 r. b) posiada kapitały własne w wysokości wymaganej przez Zamawiającego na dzień 31.12.2008 r. 6. wypełniony formularz - ocena klauzul - z zaznaczeniem zaoferowanych fakultatywnych warunków ubezpieczenia załącznik nr 10 dla części I zamówienia i załącznik nr 11 dla części II zamówienia (podlega ocenie). 7. komplet ogólnych i szczegółowych warunków ubezpieczenia, które będą obowiązywać w okresie ubezpieczenia 8. akceptacji istotnych warunków umowy określonych we wzorze umowy poprzez zaparafowanie każdej strony umowy i dołączenie do oferty -załącznik nr 3 dla części I zamówienia i załącznik nr 4 dla II części zamówienia. 9.pełnomocnictwa dla osoby składającej ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika. 10.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie oprócz w.w dokumentów obowiązani są do składanej oferty dołączyć dokument o ustanowieniu pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 zm. Dz. U. z 2008 r. Nr 188, poz. 1155 ) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 w.w rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: stosowanie klauzul
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http//bip.zyrardow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach