Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sieprawiu ogłasza przetarg
- Adres: 32-447 Siepraw, Siepraw 1
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 274 63 03 , fax. 12 37 21 806
- Data zamieszczenia: 2012-04-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sieprawiu
Siepraw 1 1
32-447 Siepraw, woj. małopolskie
tel. 12 274 63 03, fax. 12 37 21 806
REGON: 35706630100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.siepraw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi w zakresie szkoleń dla 15 osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie systemowym Działania na rzecz aktywizacji społecznej i zawodowej w Gminie Siepraw - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów oraz konsultacji indywidualnych w ramach projektu systemowego Działania na rzecz aktywizacji społecznej i zawodowej w Gminie Siepraw realizowanego przez Gminę Siepraw/Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sieprawiu, w ramach Priorytetu VII Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje przeprowadzenie następujących szkoleń i indywidualnych konsultacji: 1) Indywidualne konsultacje z psychologiem dla 15 uczestników projektu Działania na rzecz aktywizacji społecznej i zawodowej w Gminie Siepraw w wymiarze 45 godz. łącznie (po 3 godz. na 1 osobę) w zakresie pomocy w identyfikowaniu istotnych przyczyn braku aktywności do poprawy sytuacji bytowej, motywacji do zmiany swojej sytuacji społecznej i zawodowej, 2) Indywidualne konsultacje z doradcą zawodowym dla 15 uczestników projektu Działania na rzecz aktywizacji społecznej i zawodowej w Gminie Siepraw w wymiarze 30 godz. łącznie (po 2 godz. na 1 osobę) w zakresie stworzenia indywidualnych planów rozwoju zawodowego, 3) Indywidualne konsultacje z brokerem edukacyjnym dla 15 uczestników projektu Działania na rzecz aktywizacji społecznej i zawodowej w Gminie Siepraw w wymiarze 30 godz. łącznie (po 2 godz. na 1 osobę) w zakresie pomocy w doborze odpowiednich szkoleń zawodowych dostosowanych do indywidualnych potrzeb i możliwości każdej osoby, 4) Indywidualne konsultacje z doradcą prawnym dla 15 uczestników projektu Działania na rzecz aktywizacji społecznej i zawodowej w Gminie Siepraw w wymiarze 15 godz. łącznie (po 1 godz. na 1 osobę) w zakresie przysługujących praw na rynku pracy, 5) Warsztaty pt. Szukam pracy z zakresu aktywnego poruszania się po rynku pracy dla 15 uczestników projektu Działania na rzecz aktywizacji społecznej i zawodowej w Gminie Siepraw, 8 godz. Szkolenie zawiera tematykę związaną z następującymi zagadnieniami: - umiejętność poszukiwania pracy, źródła informacji o wolnych stanowiskach pracy, - umiejętność przygotowania dokumentów aplikacyjnych, - umiejętność negocjacji i ustalania warunków zatrudnienia, - symulacja rozmowy kwalifikacyjnej, - rodzaje rekrutacji (rozmowa telefoniczna, wolontariat, okres próbny itp.). 6) Warsztaty pt. Skutecznie mówię i słucham z zakresu treningu umiejętności komunikacyjnych dla 15 uczestników projektu Działania na rzecz aktywizacji społecznej i zawodowej w Gminie Siepraw, 8 godz. Szkolenie zawiera tematykę związaną z następującymi zagadnieniami: - umiejętności mówienia tak aby nas słyszano, - umiejętności słuchania tak aby rozumieć innych, - umiejętności aktywnego słuchania i udzielania informacji zwrotnych, - asertywność czyli jak walczyć o swoje nie zrażając sobie otoczenia. 7) Warsztaty pt. Skutecznie działam z zakresu treningu umiejętności społecznych dotyczący sposobów reagowania w sytuacjach życia codziennego i sytuacjach trudnych dla 15 uczestników projektu Działania na rzecz aktywizacji społecznej i zawodowej w Gminie Siepraw, 16 godz. Szkolenie zawiera tematykę związaną z następującymi zagadnieniami: - skuteczne i nieskuteczne strategie postępowania w życiu codziennym, - umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych, nietypowych i kryzysowych, - analiza własnych postaw życiowych, - autoprezentacja i savoir - vivre na co dzień, - umiejętność radzenia sobie z własnymi trudnymi emocjami, - asertywność zamiast agresji czyli jak osiągnąć cel nie raniąc innych. 8) Warsztaty pt. Co zyskam co stracę z zakresu analizy motywacji do różnych form aktywności dla 15 uczestników projektu Działania na rzecz aktywizacji społecznej i zawodowej w Gminie Siepraw, 4 godz. Szkolenie zawiera tematykę związaną z następującymi zagadnieniami: - w stronę samodzielności, jakie korzyści mogę stracić i co w zamian za to mogę zyskać, - analiza zysków i strat konkretnych grup odbiorców. 9) Warsztaty pt. Wiem na co mnie stać z zakresu rozwoju potencjału osobistego w kontekście podejmowania aktywności zawodowej dla 15 uczestników projektu Działania na rzecz aktywizacji społecznej i zawodowej w Gminie Siepraw, 16 godz. Szkolenie zawiera tematykę związaną z następującymi zagadnieniami: - umiejętności wyodrębnienia własnych cech i ich opisywania, - umiejętności jak słabości mogą stać się naszą silna stroną, - analiza umiejętności, zainteresowań oraz możliwości zdrowotnych uczestników i dopasowywaniu odpowiednich zawodów - umiejętności zarządzania czasem i organizacji dnia jako cecha pomocna przy aktywizacji zawodowej - umiejętności przekazywania informacji o nas innym tak aby osiągnąć cel - umiejętności opanowywania stresu i lęku przed oceną w trakcie mówienia o sobie - poznanie potęgi mowy ciała i umiejętności jak ją wykorzystywać. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiająca nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siepraw.pl zakładka: Gospodarka -> Przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie usług szkoleniowych w ramach projektu Włącz się społecznie! Aktywizacja społeczno-zawodowa mieszkańców Miasta Nowego Sącza. Projekt konkursowy realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020, 9 Osi Priorytetowej Region Spójny Społecznie, Działania 9.1 Aktywna integracja, Poddziałania 9.1.1 Aktywna integracja
Dodano: 2016-07-19 - Przeprowadzenie usług szkoleniowych z języka angielskiego i języka niemieckiego w ramach projektu Włącz się społecznie! Aktywizacja społeczno-zawodowa mieszkańców Miasta Nowego Sącza. Projekt konkursowy realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020, 9 Osi Priorytetowej Region Spójny Społecznie, Działania 9.1 Aktywna integracja, Poddziałania 9.1.1 Aktywna integracja
Dodano: 2016-07-18 - Przeprowadzenie komputerowych usług szkoleniowych w ramach projektu Włącz się społecznie! Aktywizacja społeczno-zawodowa mieszkańców Miasta Nowego Sącza. Projekt konkursowy realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020, 9 Osi Priorytetowej Region Spójny Społecznie, Działania 9.1 Aktywna integracja, Poddziałania 9.1.1 Aktywna integracja
Dodano: 2016-07-18 - Organizacja i przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu POMOST. Projekt POMOST realizowany na podstawie umowy nr RPMP.09.01.01-12-0032/15-00 o dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020, 9 Oś Priorytetowa Region Spójny Społecznie, 9.1.- Aktywna Integracja, Poddziałanie 9.1.1- Aktywna Integracja Projekty Konkursowe, wyłącznie dla OPS/PCPR, Europejski Fundusz Społeczny.
Dodano: 2016-06-29 - Pełnienie funkcji lidera szkolnego w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX Działanie 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2015-11-05 - Organizacja i wykonanie kursów dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w Powiecie Bocheńskim.
Dodano: 2015-10-27 - Przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych prowadzących kształcenie zawodowe z terenu powiatu limanowskiego w ramach projektu systemowego pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2015-10-22 - przeprowadzenie usług szkoleniowych w ramach projektu systemowego Twoja AKTYWNOŚĆ szansą na sukces! współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w części Lidera
Dodano: 2015-09-01 - ZAMÓWIENIE 8/ZSCKR /2015 OBEJMUJE: Zadanie do wykonania objęte przetargiem nosi nazwę : Przeprowadzenie kursu na operatora wózka widłowego dla uczniów Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Hańczowej .
Dodano: 2015-07-28 - ZAMÓWIENIE ZSCKR 7/ZSCKR/2015 OBEJMUJE: Zadanie do wykonania objęte przetargiem nosi nazwę: Przeprowadzenie kursu spawacza MIG/MAG/MMA dla uczniów Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Hańczowej.
Dodano: 2015-07-28