Przetargi.pl
usługi w zakresie sporządzania wycen wartości rynkowej nieruchomości gruntowych dla potrzeb ustanowienia lub aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste na obszarze Dzielnicy Wola (znak sprawy 105/ZP/09)

Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 01-003 Warszawa, Al. Solidarności 90
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5048588 , fax. 022 5048592
  • Data zamieszczenia: 2009-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
    Al. Solidarności 90 90
    01-003 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5048588, fax. 022 5048592
    REGON: 01525966300161
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługi w zakresie sporządzania wycen wartości rynkowej nieruchomości gruntowych dla potrzeb ustanowienia lub aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste na obszarze Dzielnicy Wola (znak sprawy 105/ZP/09)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie sporządzania wycen wartości rynkowej nieruchomości gruntowych dla potrzeb ustanowienia lub aktualizacji opłaty za użytkowanie wieczyste na obszarze Dzielnicy Wola. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia : 1.Wyceny wartości rynkowej nieruchomości gruntowych dla potrzeb ustanowienia lub aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste w ilości 250 sztuk. 2.Zamawiający zastrzega sobie prawo jednostronnego zmniejszenia liczby nieruchomości przewidzianych do wyceny. 3.Rzeczoznawca majątkowy ma obowiązek składania wyjaśnień dotyczących sporządzonych operatów szacunkowych przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym w przypadku składania odwołań przez użytkowników wieczystych. 4.Wycenę nieruchomości należy wykonać zgodnie z niżej wymienionymi przepisami: 1) Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. Nr 261 z 2004 r. poz. 2603 z późn. zm.), 2) Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzenia operatu szacunkowego (Dz. U. Nr 207 poz. 2109 z dnia 22.09.2004 r. z późn. zm.), 3) Ustawa z dnia 21 czerwca 2005 r. o ochronie praw lokatorów, zasobie gminy i o zmianie Kodeksu Cywilnego (tekst jednolity: Dz. U. Nr 31 z 2005r., poz. 266 z późn. zm.), 4) Ustawa z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali (tekst jednolity: Dz. U. Nr 80 z 2000r., poz. 903 z późn. zm.), 5) Standardy zawodowe Rzeczoznawców Majątkowych - wydane przez Polską Federację Stowarzyszeń Rzeczoznawców Majątkowych. 5.Wyceny określające wartość rynkową nieruchomości gruntowych należy sporządzić pisemnie w formie operatu szacunkowego w 2 egzemplarzach. 6.Wyceny nieruchomości gruntowych będą sporządzane celem ustanowienia użytkowania wieczystego ułamkowej części gruntu przy sprzedaży oraz aktualizacji opłat z tego tytułu. 7.Operaty szacunkowe winny zawierać szczegółowe uzasadnienie przyjętych przesłanek, które będą służyły za podstawę ustalenia wartości nieruchomości. 8.Do operatów określających wartość rynkową nieruchomości gruntowych należy dołączyć wyrys z mapy ewidencyjnej z zaznaczeniem granic wycenianej nieruchomości. 9.Wyceny nieruchomości będą realizowane sukcesywnie w odniesieniu do nieruchomości i w zakresie szczegółowo wskazanym przez Zamawiającego na podstawie pisemnego zamówienia. 10.Wyceny te powinny być wykonywane w nieprzekraczalnym terminie do 30 dni od dnia przekazania zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703321008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, które obejmują swym zakresem przedmiot zamówienia, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a)wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie należycie wykonał, co najmniej 2 usługi polegające na wycenie nieruchomości, rozumiane jako dwie odrębne umowy, w tym w ramach jednej umowy sporządził co najmniej 100 wycen, b)wykonawca dysponuje co najmniej dwiema osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. posiadającymi uprawnienia zawodowe rzeczoznawcy majątkowego, c)osoby, o których mowa w pkt b) muszą być ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej rzeczoznawcy majątkowego za szkody wyrządzone w związku z wykonywaniem czynności w zakresie szacowania nieruchomości zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej rzeczoznawcy majątkowego (Dz. U. Nr 207, poz. 2112). 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania w/w warunków dokonywana będzie wg formuły: spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w części V SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych - o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)wykaz wykonanych jak również wykonywanych w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwóch usług polegających na wycenie nieruchomości. Z wykazu powinno wynikać spełnienie warunków postawionych przez zamawiającego w części IV, ust. 2, pkt a) do SIWZ. Wykaz ten należy przedstawić na formularzu sporządzonym zgodnie ze wzorem stanowiącym (załącznik nr 3 do SIWZ). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 4)wykaz rzeczoznawców majątkowych przewidzianych do wykonania zamówienia stanowiący (Załącznik nr 5 do SIWZ). Z wykazu powinno wynikać spełnienie warunków postawionych przez zamawiającego w części IV ust. 2 pkt b) do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć: a)kserokopie świadectwa nadania uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości dla osób wskazanych w wykazie, b)aktualne na dzień składania ofert polisy obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej rzeczoznawcy majątkowego osób wskazanych w wykazie, c)pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia wskazanych osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli wykonawca wskazał takie osoby w wykazie. 3. Informacje dla wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1)w części V., ust 1., pkt 2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wola.waw.pl/page/index.php?str=422
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach