Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg
- Adres: 05-119 Legionowo, ul. gen. Władysława Sikorskiego 11
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7840872 , fax. 022 7742551
- Data zamieszczenia: 2009-08-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
ul. gen. Władysława Sikorskiego 11 11
05-119 Legionowo, woj. mazowieckie
tel. 022 7840872, fax. 022 7742551
REGON: 01326986400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-legionowski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
operaty szacunkowe - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie oferty częściowe na wykonanie operatów szacunkowych dla celów: oferta częściowa nr 1 - ustalenia odszkodowania za grunt zajęty lub wydzielony w wyniku podziału nieruchomości pod drogi publiczne w ilości 50 szt., oferta częściowa nr 2 - ustalenia opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego gruntów w prawo własności - 50 szt. Wykonanie operatów szacunkowych będzie realizowane na podstawie odrębnych zleceń. Najdłuższy dopuszczalny termin wykonania pojedynczego zlecenia wynosi do 30 dni. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703321008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 3 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali, wykonali operaty szacunkowe o wartości, co najmniej 60.000 zł lub prace o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia (do wypełnienia załącznik do SIWZ), 3) wykażą się dysponowaniem, co najmniej jednej osoby posiadającej uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości, 4) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej o wartości sumy gwarancyjnej minimum 50.000 zł.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) wykaz wykonanych operatów szacunkowych o wartości, co najmniej 60.000 zł lub prac o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia w ostatnich 3 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, c) kserokopia uprawnień, co najmniej jednej osoby posiadającej uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości, nadanych na mocy art. 191 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 z późn. zm.), d) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości sumy gwarancyjnej minimum 50.000 złotych, e) parafowany przez Wykonawcę wzór umowy, f) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-legionowski.pl zakładka przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie operatów szacunkowych
Dodano: 2012-09-25 - Administrowanie, konserwacja i bieżące utrzymanie terenów komunalnych na osiedlach mieszkaniowych
Dodano: 2011-12-16 - operaty szacunkowe
Dodano: 2011-03-11 - operaty geodezyjne
Dodano: 2010-11-23 - operaty szacunkowe
Dodano: 2010-11-19 - operaty szacunkowe
Dodano: 2009-10-07 - usługi w zakresie sporządzania wycen wartości rynkowej nieruchomości gruntowych dla potrzeb ustanowienia lub aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste na obszarze Dzielnicy Wola (znak sprawy 105/ZP/09)
Dodano: 2009-08-12