Przetargi.pl
Usługi w zakresie przeglądów i serwisowania (konserwacja, usuwanie awarii i naprawy) central przeciwpożarowych, systemów oddymiania, instalacji hydrantów zewnętrznych i wewnętrznych, węży hydrantowych, gaśnic a także skasowania starych gaśnic, systemu przeciwpożarowych klap odcinających, przeciwpożarowych wyłączników prądu i drzwi przeciwpożarowych oraz zakupu oznakowania ewakuacyjnego w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania: ZP-9/WZŻ/2016

Wrocławski Zespół Żłobków ogłasza przetarg

  • Adres: 53-609 Wrocław, ul. Fabryczna 15
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 358 46 46 , fax. 71 358 46 47
  • Data zamieszczenia: 2016-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławski Zespół Żłobków
    ul. Fabryczna 15 15
    53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 358 46 46, fax. 71 358 46 47
    REGON: 02154505100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzz.wroc.pl,www.bip.wzz.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie przeglądów i serwisowania (konserwacja, usuwanie awarii i naprawy) central przeciwpożarowych, systemów oddymiania, instalacji hydrantów zewnętrznych i wewnętrznych, węży hydrantowych, gaśnic a także skasowania starych gaśnic, systemu przeciwpożarowych klap odcinających, przeciwpożarowych wyłączników prądu i drzwi przeciwpożarowych oraz zakupu oznakowania ewakuacyjnego w obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania: ZP-9/WZŻ/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Miejsce wykonania usług i opis wykonywanych usług: 1) Przegląd techniczny systemu sygnalizacji pożarowej przeprowadzany będzie raz do roku w następujących obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków: 1.1. Żłobek nr 11 - ul. Hubska 39, Wrocław, 1.2. Żłobek nr 13 - ul. Wieczysta 107, Wrocław, 1.3. Żłobek nr 15 - ul. Łukowa 37, Wrocław. a) Wykaz central przeciwpożarowych oraz harmonogram prac zawiera Załącznik nr 7 do SIWZ. Ilość przeglądów wynosi 3. b) W ramach przeglądu winne być przeprowadzone następujące czynności: - przeprowadzenie próby zalecanej dla obsługi codziennej, miesięcznej i kwartalnej zgodnie z PKN-CEN TS 54-14 Systemy sygnalizacji pożarowej, część 14: Wytyczne planowania, projektowania, instalowania, odbioru, eksploatacji i konserwacji, - sprawdzenie poprzez spowodowanie zadziałania co najmniej 1 czujki lub ręcznego ostrzegacza pożarowego w każdej strefie, w celu sprawdzenia, czy centrala sygnalizacji pożarowej prawidłowo odbiera i wyświetla określone sygnały, emituje alarm akustyczny oraz uruchamia wszystkie inne urządzenia ostrzegawcze i pomocnicze, - sprawdzenie każdej czujki na poprawność działania zgodnie z zaleceniami producenta, - sprawdzenie sprawności, zdatności centrali sygnalizacji przeciwpożarowej do uaktywnienia wszystkich funkcji pomocniczych, - sprawdzenie wzrokowo, czy wszystkie połączenia kablowe i sprzęt są sprawne, nieuszkodzone i odpowiednio zabezpieczone, - sprawdzenie i przeprowadzenie próby wszystkich akumulatorów, - przeprowadzenie wszystkich innych kontroli i prób, określonych przez producenta. c) Usunięcie usterek i awarii wynikłych w czasie trwania umowy. d) Usunięcie awarii powinno nastąpić najpóźniej do 2 godzin od chwili telefonicznego zgłoszenia potwierdzonego faksem lub drogą elektroniczną na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail. Zadanie będzie rozliczane według faktycznych potrzeb Zamawiającego. e) Szczegółowy opis wykonanych prac powinien być odnotowany w książce pracy instalacji wraz z datą i zakresem działań. f) Koszt zakupu części zamiennych ( KZ) użytych do napraw nie może być wyższy niż 50% licząc od cen zakupu katalogowych. g) Wykonawca po wykonanej usłudze zobowiązany jest do przekazania jednego egzemplarza protokołu z każdorazowego przeglądu lub usuwania usterek awarii Pani Kierownik żłobka lub osobie upoważnionej oraz drugiego egzemplarza protokołu do Budynku Administracji Wrocławskiego Zespołu Żłobków przy ul. Fabrycznej 15 we Wrocławiu. Protokół musi zostać przekazany w terminie 3 dni od dnia dokonania czynności w formie pisemnej. h) Szczegółowy opis wykonanych prac musi zostać odnotowany przez Wykonawcę w książce pracy instalacji wraz z datą i zakresem działań. i) Wykonawca musi umieścić na centrali sygnalizacji pożarowej Nazwę i numer telefonu. j) Wykonawca będzie prowadził wszelkie działania w godzinach pracy żłobków , czyli między godziną 8.00 a 15.00 od poniedziałku do piątku. Zamawiający dopuszcza prowadzenie prac w innym terminie za zgodą kierownika żłobka. Podjęcie wszelkich czynności Wykonawca będzie musiał zgłaszać za pomocą poczty elektronicznej lub faxem Kierownikowi żłobka lub osobie upoważnionej przez kierownika w terminie minimum 2 dni przed podjęciem działań. Wykaz obiektów wraz z danymi kontaktowymi zawiera załącznik nr 15 do SIWZ. k) Konserwacja oraz usunięcie awarii i usterek powinno być prowadzone wyłącznie przez właściwie Przeszkolonych specjalistów, którzy są również specjalistami w zakresie przeglądów, obsługi technicznej i napraw instalacji. 2) Przegląd techniczny systemów oddymiania wraz z przynależnymi urządzeniami przeprowadzany będzie raz do roku w następujących obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków: 2.1.Żłobek nr 1 - ul. Lwowska 20, Wrocław, 2.2.Żłobek nr 2 - ul. Zemska 33, Wrocław, 2.3.Żłobek nr 4 - ul. Kłodnicka 25, Wrocław, 2.4.Żłobek nr 7 - ul. Drukarska 9, Wrocław, 2.5.Żłobek nr 8 - ul. Sądowa 6, Wrocław 2.6. Żłobek nr 10- ul. Henryka Brodatego 17, Wrocław 2.7. Żłobek nr 11 - ul. Hubska 39, Wrocław, 2.8.Żłobek nr 13 - ul. Wieczysta 107, Wrocław, 2.9.Żłobek nr 14 - ul. Mulicka 4c, Wrocław. Wykaz systemów oddymiania oraz harmonogram prac zawiera Załącznik nr 8 do SIWZ. Ilość przeglądów wynosi 9. a) Usunięcie usterek i awarii wynikłych w czasie trwania umowy. b)Usunięcie awarii powinno nastąpić najpóźniej do 2 godzin od chwili telefonicznego zgłoszenia potwierdzonego faksem lub drogą elektroniczna na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail. Zadanie będzie rozliczane według faktycznych potrzeb Zamawiającego. c) Koszt zakupu części zamiennych ( KZ) użytych do napraw nie może być wyższy niż 50% licząc od cen zakupu katalogowych. d) Wykonawca po wykonanej usłudze zobowiązany jest do przekazania jednego egzemplarza protokołu z każdorazowego przeglądu lub usuwania usterek awarii Pani Kierownik żłobka lub osobie upoważnionej oraz drugiego egzemplarza protokołu do Budynku Administracji Wrocławskiego Zespołu Żłobków przy ul. Fabrycznej 15 we Wrocławiu. Protokół musi zostać przekazany w terminie 3 dni od dnia dokonania czynności w formie pisemnej. e) Szczegółowy opis wykonanych prac powinien być odnotowany w książce pracy instalacji wraz z datą i zakresem działań. f)Wykonawca musi umieścić na centrali sygnalizacji oddymiania Nazwę i numer telefonu. g)Wykonawca będzie prowadził wszelkie działania w godzinach pracy żłobków , czyli między godziną 8.00 a 15.00 od poniedziałku do piątku. Zamawiający dopuszcza prowadzenie prac w innym terminie za zgodą kierownika żłobka. Podjęcie wszelkich czynności Wykonawca będzie musiał zgłaszać za pomocą poczty elektronicznej lub faxem Kierownikowi żłobka lub osobie upoważnionej przez kierownika w terminie minimum 2 dni przed podjęciem działań. Wykaz obiektów wraz z danymi kontaktowymi zawiera załącznik nr 15 do SIWZ. h) Konserwacja oraz usunięcie awarii i usterek powinno być prowadzone wyłącznie przez właściwie Przeszkolonych specjalistów, którzy są również specjalistami w zakresie przeglądów, obsługi technicznej i napraw instalacji. 3) Przegląd techniczny przeciwpożarowych wyłączników prądu przeprowadzany będzie raz do roku w następujących obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków: 3.1. Żłobek nr 2 - ul. Zemska 33, Wrocław, 3.2. Żłobek nr 4 - ul. Kłodnicka 25, Wrocław, 3.3. Żłobek nr 6 - ul. Krowia 1, Wrocław 3.4. Żłobek nr 7 - ul. Drukarska 9, Wrocław, 3.5. Żłobek nr 8 - ul. Sądowa 6, Wrocław, 3.6. Żłobek nr 10 - ul. H. Brodatego 17, Wrocław, 3.7. Żłobek nr 11 - ul. Hubska 39, Wrocław, 3.8. Żłobek nr 13 - ul. Wieczysta 107, Wrocław, 3.9. Żłobek nr 14 - ul. Mulicka 4c, Wrocław, 3.10. Żłobek nr 15 - ul. Łukowa 37, Wrocław, a) Wykaz przeciwpożarowych wyłączników oraz harmonogram prac zawiera Załącznik nr 9 do SIWZ. Ilość przeglądów wynosi 10. b) W ramach przeglądu winne być przeprowadzone następujące czynności: - Test, który należy przeprowadzić poprzez załączenie przeciwpożarowego wyłącznika prądu. - Po załączeniu wyłącznika ppoż. należy: dokonać sprawdzenia czy zostały odłączone od zasilania wszystkie urządzenia i obwody, oprócz tych, których funkcjonowanie podczas pożaru jest niezbędne, dokonać sprawdzenia czy wyłącznik przeciwpożarowy nie odłącza od zasilania drzwi wejściowych sterowanych elektrycznie. - Sprawdzić stan techniczny wyłącznika, poprawność jego zamontowania oraz prawidłowość jego oznakowania zgodnie z Polską Normą - 01256. - Sprawdzić czy załączenie wyłącznika nie powoduje samoczynnego załączenia drugiego źródła energii elektrycznej. - W książce kontroli należy zapisać datę testu i jego wyniki ( wyszczególnić obwody, urządzenie, które nie są odłączane wyłącznikiem ). c) Usunięcie usterek i awarii wynikłych w czasie trwania umowy. d) Usunięcie awarii powinno nastąpić najpóźniej do 2 godzin od chwili telefonicznego zgłoszenia potwierdzonego faksem lub drogą elektroniczną na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail. Zadanie będzie rozliczane według faktycznych potrzeb Zamawiającego. e) Koszt zakupu części zamiennych ( KZ) użytych do napraw nie może być wyższy niż 50% licząc od cen zakupu katalogowych. f)Wykonawca po wykonanej usłudze zobowiązany jest do przekazania jednego egzemplarza protokołu z każdorazowego przeglądu lub usuwania usterek awarii Pani Kierownik żłobka lub osobie upoważnionej oraz drugiego egzemplarza protokołu do Budynku Administracji Wrocławskiego Zespołu Żłobków przy ul. Fabrycznej 15 we Wrocławiu. Protokół musi zostać przekazany w terminie 3 dni od dnia dokonania czynności w formie pisemnej. g) Szczegółowy opis wykonanych prac powinien być odnotowany w książce pracy instalacji wraz z datą i zakresem działań. h)Wykonawca będzie prowadził wszelkie działania w godzinach pracy żłobków , czyli między godziną 8.00 a 15.00 od poniedziałku do piątku. Zamawiający dopuszcza prowadzenie prac w innym terminie za zgodą kierownika żłobka. Podjęcie wszelkich czynności Wykonawca będzie musiał zgłaszać za pomocą poczty elektronicznej lub faxem Kierownikowi żłobka lub osobie upoważnionej przez kierownika w terminie minimum 2 dni przed podjęciem działań. Wykaz obiektów wraz z danymi kontaktowymi zawiera załącznik nr 15 do SIWZ. i)Konserwacja oraz usunięcie awarii i usterek powinno być prowadzone wyłącznie przez właściwie Przeszkolonych specjalistów, którzy są również specjalistami w zakresie przeglądów, obsługi technicznej i napraw instalacji. 4) Przegląd techniczny instalacji hydrantów wewnętrznych i zewnętrznych przeprowadzany będzie raz do roku w następujących obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków: Przegląd techniczny hydrantów zewnętrznych dotyczy następujących obiektów : 4.1. Żłobek nr 2, ul. Zemska 33, Wrocław, 4.2. Żłobek nr 5, ul. Dokerska 5, Wrocław, 4.3. Żłobek nr 15, ul. Łukowa 37, Wrocław. Przegląd techniczny hydrantów wewnętrznych (zawór hydrantowy) dotyczy następujących obiektów : 4.1 a. Żłobek nr 1, ul. Lwowska 20, Wrocław, 4.2.a. Żłobek nr 2 - ul. Zemska 33, Wrocław, 4.3.a. Żłobek nr 4 - ul. Kłodnicka 25, Wrocław, 4.4.a. Żłobek nr 5 - ul. Dokerska 5, Wrocław, 4.5.a. Żłobek nr 6 - ul. Krowia 1, Wrocław, 4.6. a. Żłobek nr 7 - ul. Drukarska 9, Wrocław, 4.7. a. Żłobek nr 8 - ul. Sądowa 6, Wrocław, 4.8. a. Żłobek nr 9 - ul. Wrońskiego 13d, Wrocław, 4.9. a. Żłobek nr 10 - ul. H. Brodatego 17, Wrocław, 4.10.a. Żłobek nr 11 - ul. Hubska 39, Wrocław, 4.11.a. Żłobek nr 12 - ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław, 4.12.a. Żłobek nr 13 - ul. Wieczysta 107, Wrocław, 4.13.a. Żłobek nr 14 - ul. Mulicka 4c, Wrocław, 4.14.a. Żłobek nr 15 - ul. Łukowa 37, Wrocław, 4.15.a. Budynek administracyjny - Fabryczna 15, Wrocław. Przegląd techniczny węży hydrantowych dotyczy następujących obiektów: 4.1.ab. Żłobek nr 9- ul. Wrońskiego 13d, Wrocław, a)Wykaz instalacji hydrantów zewnętrznych i wewnętrznych, węży hydrantowych oraz harmonogram prac zawiera Załącznik nr 10 do SIWZ. Liczba hydrantów zewnętrznych podlegająca przeglądom wynosi 3, liczba hydrantów wewnętrznych podlegająca przeglądom wynosi 61, natomiast węży hydrantowych 2. b) W ramach przeglądu winne być przeprowadzone następujące czynności: Hydrant powinien być zamknięty (zakręcony) i pod ciśnieniem. Należy sprawdzić czy: - urządzenia są nie zastawione, nie uszkodzone , elementy nie są skorodowane, nie ma przecieków, - instrukcja obsługi jest czysta i czytelna, - miejsce umieszczenia jest oznakowane, - mocowania do ściany są odpowiednie, nie są obruszone i trzymają pewnie, - wypływ wody jest równomierny i dostateczny (wskazane jest użycie wskaźnika wypływu oraz miernika ciśnienia), - miernik ciśnienia (jeżeli jest zastosowany) pracuje prawidłowo i w swoim w zakresie pomiarowym, - wąż na całej długości nie wykazuje uszkodzeń, zniekształceń, zużycia czy pęknięć. Jeżeli wąż wykazuje jakieś uszkodzenia powinien być wymieniony na nowy lub poddany próbie ciśnieniowej na maksymalne ciśnienie robocze, - zaciski lub taśmowanie węża jest prawidłowe i właściwie zaciśnięte, - bęben węża obraca się lekko w obu kierunkach, - dla bębnów z wahliwym zamocowaniem sprawdzić czy oś (zamocowanie) obraca się łatwo i czy bęben obraca się o 180, - przy bębnach ręcznych sprawdzić czy zawór odcinający jest właściwego typu i czy działa łatwo i prawidłowo, - przy bębnach automatycznych sprawdzić pracę zaworu automatycznego oraz sprawdzić właściwą pracę serwisowego zaworu odcinającego, - sprawdzić stan przewodów zasilających w wodę (rurociągów), szczególną uwagę zwrócić na odcinki elastyczne czy nie wykazują oznak zużycia lub zniszczenia, - jeżeli jest skrzynka hydrantowa (obudowa) sprawdzić, czy nie jest uszkodzona i czy drzwiczki łatwo się zamykają, - sprawdzić, czy prądownica jest właściwego typu i czy prawidłowo pracuje, - sprawdzić pracę prowadnic węża, upewnić się, że są właściwie i pewnie zamocowane, - pozostawić hydranty i instalację w stanie gotowym do natychmiastowego użycia. Jeżeli konieczne są poważniejsze naprawy zawór hydrantowy lub hydrant powinien być oznakowany NIECZYNNY i kompetentna osoba powinna powiadomić o tym użytkownika właściciela. c) Usunięcie usterek i awarii wynikłych w czasie trwania umowy. d) Usunięcie awarii powinno nastąpić najpóźniej do 2 godzin od chwili telefonicznego zgłoszenia potwierdzonego faksem lub drogą elektroniczną na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail. Zadanie będzie rozliczane według faktycznych potrzeb Zamawiającego. e) Koszt zakupu części zamiennych ( KZ) użytych do napraw nie może być wyższy niż 50% licząc od cen zakupu katalogowych. f)Wykonawca po wykonanej usłudze zobowiązany jest do przekazania jednego egzemplarza protokołu z każdorazowego przeglądu lub usuwania usterek awarii Pani Kierownik żłobka lub osobie upoważnionej oraz drugiego egzemplarza protokołu do Budynku Administracji Wrocławskiego Zespołu Żłobków przy ul. Fabrycznej 15 we Wrocławiu. Protokół musi zostać przekazany w terminie 3 dni od dnia dokonania czynności w formie pisemnej. g) Szczegółowy opis wykonanych prac powinien być odnotowany w książce kontroli instalacji wraz z datą i zakresem działań. h) Konserwacja i przegląd powinny być zapisane na wywieszce (naklejce), która nie może zakrywać żadnych oznaczeń producenta. Na wywieszce należy umieścić słowo SPRAWDZONE, nazwę i adres dostawcy urządzenia, jednoznaczna identyfikacja osoby kompetentnej (konserwatora), datę (miesiąc i rok) ważności przeglądu. i) Wykonawca będzie prowadził wszelkie działania w godzinach pracy żłobków , czyli między godziną 8.00 a 15.00 od poniedziałku do piątku. Zamawiający dopuszcza prowadzenie prac w innym terminie za zgodą kierownika żłobka. Podjęcie wszelkich czynności Wykonawca będzie musiał zgłaszać za pomocą poczty elektronicznej lub faxem Kierownikowi żłobka lub osobie upoważnionej przez kierownika w terminie minimum 2 dni przed podjęciem działań. Wykaz obiektów wraz z danymi kontaktowymi zawiera załącznik nr 15 do SIWZ. j)Konserwacja oraz usunięcie awarii i usterek powinno być prowadzone wyłącznie przez właściwie Przeszkolonych specjalistów, którzy są również specjalistami w zakresie przeglądów, obsługi technicznej i napraw instalacji. 5) Przegląd techniczny przeciwpożarowych drzwi przeprowadzany będzie raz do roku w następujących obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobików: 5.1.Żłobek nr 1 - ul. Lwowska 20, Wrocław, 5.2. Żłobek nr 2 - ul. Zemska 33, Wrocław, 5.3. Żłobek nr 4 - ul. Kłodnicka 25, Wrocław, 5.4. Żłobek nr 7 - ul. Drukarska 9, Wrocław, 5.5. Żłobek nr 8 - ul. Sądowa 6, Wrocław, 5.6 Żłobek nr 10- ul. H. Brodatego 17, Wrocław 5.7. Żłobek nr 11 - ul. Hubska 39, Wrocław, 5.8. Żłobek nr 13 - ul. Wieczysta 107, Wrocław, 5.9. Żłobek nr 14 - ul. Mulicka 4c, Wrocław, a) W ramach przeglądu Wykonawca sprawdza : - Sprawność działania wszystkich elementów składowych drzwi. - Poprawność funkcjonowania wszystkich elementów blokujących zapadkowych. -Działanie samozamykacza - zalecana jest skuteczność samoczynnego zamykania przynajmniej od kąta otwarcia 10°. Należy sprawdzić czy prędkość samozamykacza drzwiowego jest regulowana w granicach podanych w instrukcji producenta. - Czy nie zostały dodane lub usunięte jakiekolwiek urządzenia, które mogłyby mieć wpływ na działanie drzwi. - Czy wszystkie elementy składowe są pewnie zamocowane i czy wszystkie uszczelnienia lub uszczelki są nadal nieuszkodzone. - Sprawdzenie szczeliny między posadzką a podłogą, ( luz musi być zgodny z zaleceniem producenta) - Sprawdzanie i ewentualne poprawianie mocowania zamków i rygli. - Przesmarowanie zawiasów i innych elementów ruchomych. - Wymiana elementów i części drzwi musi być zgodna z zaleceniem producenta i posiadać świadectwo dopuszczenia. b) Usunięcie usterek i awarii wynikłych w czasie trwania umowy. c) Usunięcie awarii powinno nastąpić najpóźniej w ciągu 1-ego dnia od chwili telefonicznego zgłoszenia potwierdzonego faksem lub drogą elektroniczna na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail. Zadanie będzie rozliczane według faktycznych potrzeb Zamawiającego. d) Koszt zakupu części zamiennych ( KZ) użytych do napraw nie może być wyższy niż 50% licząc od cen zakupu katalogowych. e)Wykonawca po wykonanej usłudze zobowiązany jest do przekazania jednego egzemplarza protokołu z każdorazowego przeglądu lub usuwania usterek awarii Pani Kierownik żłobka lub osobie upoważnionej oraz drugiego egzemplarza protokołu do Budynku Administracji Wrocławskiego Zespołu Żłobków przy ul. Fabrycznej 15 we Wrocławiu. Protokół musi zostać przekazany w terminie 3 dni od dnia dokonania czynności w formie pisemnej. f) Szczegółowy opis wykonanych prac powinien być odnotowany w protokole wraz z datą i zakresem działań. g) Wykonawca będzie prowadził wszelkie działania w godzinach pracy żłobków , czyli między godziną 8.00 a 15.00 od poniedziałku do piątku. Zamawiający dopuszcza prowadzenie prac w innym terminie za zgodą kierownika żłobka. Podjęcie wszelkich czynności Wykonawca będzie musiał zgłaszać za pomocą poczty elektronicznej lub faxem Kierownikowi żłobka lub osobie upoważnionej przez kierownika w terminie minimum 2 dni przed podjęciem działań. Wykaz obiektów wraz z danymi kontaktowymi zawiera załącznik nr 15 do SIWZ. h) Konserwacja oraz usunięcie awarii i usterek powinno być prowadzone wyłącznie przez właściwie Przeszkolonych specjalistów, którzy są również specjalistami w zakresie przeglądów, obsługi technicznej i napraw instalacji. 6) Przegląd techniczny gaśnic przeprowadzany będzie raz do roku w następujących obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków: Przegląd techniczny gaśnic dotyczy obiektów: 6.1. Żłobek nr 1 - ul. Lwowska 20, Wrocław, 6.2. Żłobek nr 2 - ul. Zemska 33, Wrocław, 6.3. Żłobek nr 3 - ul. Białowieska 27, Wrocław, 6.4. Żłobek nr 4 - ul. Kłodnicka 25, Wrocław, 6.5. Żłobek nr 5 - ul. Dokerska 5, Wrocław, 6.6. Żłobek nr 6 - ul. Krowia 1, Wrocław, 6.7. Żłobek nr 7 - ul. Drukarska 9, Wrocław, 6.8. Żłobek nr 8 - ul. Sądowa 6, Wrocław, 6.9. Żłobek nr 9 - ul. Wrońskiego 13d, Wrocław, 6.10. Żłobek nr 10 - ul. H. Brodatego 17, Wrocław, 6.11. Żłobek nr 11 - ul. Hubska 39, Wrocław, 6.12. Żłobek nr 12 - ul. Jugosłowiańska 85a, Wrocław, 6.13. Żłobek nr 13 - ul. Wieczysta 107, Wrocław, 6.14. Żłobek nr 14 - ul. Mulicka 4c, Wrocław, 6.15. Żłobek nr 15 - ul. Łukowa 37, Wrocław, 6.16. Budynek administracyjny - Fabryczna 15, Wrocław Zakup nowych gaśnic proszkowych 4 kg ( GP 4x) i UGS 2x służących do gaszenia pożarów, u których producent zaleca przegląd i konserwacje przynajmniej raz na 12 miesięcy dotyczy następujących obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków: 6.1.a. Żłobek nr 10- ul. H. Brodatego 17, Wrocław, 6.2.a Żłobek nr 11- ul. Hubska 39,Wrocław, Kasacja gaśnic dotyczy obiektów następujących obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków : 6.1.ab. Żłobek nr 8 - ul. Sądowa 6, Wrocław, 6.2.ab. Żłobek nr 11- ul. Hubska 39, Wrocław, a) Wykaz gaśnic oraz harmonogram prac zawiera Załącznik nr 11 do SIWZ. Liczba gaśnic podlegających przeglądom wynosi 120, liczba gaśnic podlegających zakupowi wynosi 1, liczba USG 4x podlegająca zakupowi wynosi 1, natomiast liczba gaśnic podlegających skasowaniu wynosi 4. b) W ramach przeglądu winne być przeprowadzone następujące czynności: - Zakres czynności serwisowych przy wykonywaniu corocznego przeglądu gaśnic pod stałym ciśnieniem (typu x). Przed przystąpieniem do czynności serwisowych należy najpierw zidentyfikować gaśnicę sprawdzając trwałe oznakowania na zbiorniku i porównując je z danymi z etykiety gaśnicy. Następnie należy wykonać następujące czynności: - Sprawdzić ogólny stan techniczny gaśnicy: stan zabezpieczeń gaśnicy (plomba, zawleczka), stan zbiornika, czytelność etykiety, stan zaworu, wskazanie manometru (wskazówka powinna znajdować się na zielonym polu), drożność i stan węża (jeżeli występuje danym typie gaśnicy). - Używając manometru serwisowego sprawdzić ciśnienie panujące wewnątrz zbiornika (w przypadku gaśnic wyprodukowanych przed 2000 r. sprawdzić skuteczność działania manometru będącego na wyposażeniu gaśnicy). - Sprawdzić stan i ilość proszku gaśniczego.(Sprawdzenie jest możliwe bez konieczności wykręcania zaworu.) -Potwierdzić wykonanie czynności za pomocą kontrolki serwisowej naklejanej na gaśnicy. Kontrolka serwisowa powinna posiadać następujące dane: - nazwa i adres zakładu serwisowego, - nazwisko i imię konserwatora, - data wykonania przeglądu (miesiąc rok), - data wykonania naprawy (miesiąc rok), - data następnego badania (miesiąc rok). -Po wykonaniu przeglądu należy zaznaczyć datę jego wykonania i datę następnego badania. -Przyklejając kontrolkę serwisową Autoryzowany Zakład Serwisowy potwierdza, że gaśnica jest sprawna technicznie i funkcjonalnie, oraz że spełnia wymagania odpowiednich norm (wymienionych na etykiecie gaśnicy). c) Usunięcie usterek i awarii wynikłych w czasie trwania umowy oraz stwierdzonych w trakcie kontroli. d)Naprawa powinna nastąpić w ciągu 7 dni od dnia zgłoszenia potwierdzonego faksem lub drogą elektroniczna na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail. Zadanie będzie rozliczane według faktycznych potrzeb Zamawiającego. e) Ponowne napełnienie gaśnic wraz z legalizacją na pisemne zlecenie Zamawiającego przesłane faksem lub drogą elektroniczną na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail. Na wykonanie powyższego Wykonawca ma 7 dni kalendarzowych liczonych od dnia przekazania zlecenia. Zadanie będzie rozliczane według faktycznych potrzeb Zamawiającego. f)Na czas trwania remontu gaśnic obiekt należy wyposażyć w gaśnice zastępcze o takich parametrach jak gaśnica poddana remontowi. g)Szczegółowy opis wykonanych prac powinien być odnotowany w książce kontroli instalacji wraz z datą i zakresem działań. h) Wykonawca będzie prowadził wszelkie działania w godzinach pracy żłobków , czyli między godziną 8.00 a 15.00 od poniedziałku do piątku. Zamawiający dopuszcza prowadzenie prac w innym terminie za zgodą kierownika żłobka. Podjęcie wszelkich czynności Wykonawca będzie musiał zgłaszać za pomocą poczty elektronicznej lub faxem Kierownikowi żłobka lub osobie upoważnionej przez kierownika w terminie minimum 2 dni przed podjęciem działań. Wykaz obiektów wraz z danymi kontaktowymi zawiera załącznik nr 15 do SIWZ. i)Konserwacja oraz usunięcie awarii i usterek powinno być prowadzone wyłącznie przez właściwie Przeszkolonych specjalistów, którzy są również specjalistami w zakresie przeglądów, obsługi technicznej i napraw gaśnic. 7) Zakup oznakowania ewakuacyjnego i oznakowania ochrony ppoż. Budynek administracyjny - Fabryczna 15, Wrocław. 7.1.Szczegółowy wykaz znaków oraz wielkość zawiera załącznik nr 13 do SIWZ. 7.2.Zakupione znaki należy dostarczyć do budynku Administracji WZŻ, do specjalisty ds. ochrony ppoż. Piotra Kłonowskiego. 7.3.Znaki winny być fotoluminescencyjne, na podłożu płyty sztywnej przyklejane za pomocą taśmy dwustronnej 7.4.Znaki winny spełniać wymagania zawarte w Polskich Normach. 8) Przegląd techniczny przeciwpożarowych klap odcinających przeprowadzany raz do roku w następujących obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków: 8.1. Żłobek nr 10- ul. H. Brodatego 17, Wrocław, 8.2. Żłobek nr 14 - ul. Łukowa 37, Wrocław, a) Wykaz klap odcinających wraz z harmonogramem prac zawiera załącznik nr 14 do SIWZ . Ilość przeglądów 2. Przegląd winien być dokonany wg normy PN-EN 15650 Wentylacja budynków- przeciwpożarowe klapy odcinające montowane w przewodach . b) usunięcie usterek i awarii wynikłych w czasie trwania umowy. c) Usunięcie awarii powinno nastąpić najpóźniej do 2-ch godzin od chwili telefonicznego zgłoszenia potwierdzonego faksem lub drogą elektroniczną na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail. Zadanie będzie rozliczane według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. d)Koszt zakupu części zamiennych ( KZ) użytych do napraw nie może być wyższy niż 50% licząc od cen zakupu katalogowych. e)Wykonawca po wykonanej usłudze zobowiązany jest do przekazania jednego egzemplarza protokołu z każdorazowego przeglądu lub usuwania usterek awarii Pani Kierownik żłobka lub osobie upoważnionej oraz drugiego egzemplarza protokołu do Budynku Administracji Wrocławskiego Zespołu Żłobków przy ul. Fabrycznej 15 we Wrocławiu. Protokół musi zostać przekazany w terminie 3 dni od dnia dokonania czynności w formie pisemnej. f) Szczegółowy opis wykonanych prac powinien być odnotowany w protokole wraz z datą i zakresem działań. g) Wykonawca będzie prowadził wszelkie działania w godzinach pracy żłobków , czyli między godziną 8.00 a 15.00 od poniedziałku do piątku. Zamawiający dopuszcza prowadzenie prac w innym terminie za zgodą kierownika żłobka. Podjęcie wszelkich czynności Wykonawca będzie musiał zgłaszać za pomocą poczty elektronicznej lub faxem Kierownikowi żłobka lub osobie upoważnionej przez kierownika w terminie minimum 2 dni przed podjęciem działań. Wykaz obiektów wraz z danymi kontaktowymi zawiera załącznik nr 15 do SIWZ. h)Nazwa i numer telefonu Wykonawcy winien być umieszczony na centrali oddymiania. i) Konserwacja oraz usunięcie awarii i usterek powinno być prowadzone wyłącznie przez właściwie Przeszkolonych specjalistów, którzy są również specjalistami w zakresie przeglądów, obsługi technicznej i napraw instalacji. 2. Wykonawca, jeśli uzna, iż jest to niezbędne, winien dokonać na własny koszt wizji lokalnej w terenie, gdzie ma być wykonana usługa oraz zdobyć wszelkie informacje, które mogą być konieczne do wykonania usługi i prawidłowej wyceny jej wartości. 3.Wykonawca daje gwarancję na wykonane usługi na 12 miesięcy, na materiały - gwarancja zgodna z gwarancją producenta. 4. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za skutki spowodowane niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem prac. 5. Wykonawca bez zgody WZŻ nie może zlecać wykonywania obowiązków wynikających z w w zakresu prac osobom trzecim. 6. Wykonawca winien posiadać polisę odpowiedzialności cywilnej OC w zakresie prac objętych zamówieniem. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w: - Formularzu cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ; - Projekcie umowy wraz z załącznikami do umowy - załącznik nr 6 do SIWZ;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713561009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 340,00 zł ( trzysta czterdzieści złotych ) w formie zgodniej z art. 45 ust. 6 ustawy PZP, tj.: a) w pieniądzu; b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 2. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, wadium należy wnieść przelewem na konto w Banku PKO BP nr 69 1020 5226 0000 6402 0416 7797 Dowód potwierdzenia złożenia wadium należy załączyć do oferty. Wadium winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał tak przelew przed upływem składnia ofert. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty ustawową formą wadium zostanie wykluczony z postępowania z mocy art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą (art. 24 ust. 4). Terminowe wniesienie wadium (w każdej z poduszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych. 3. W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji, poręczeń, oryginał dokumentu należy złożyć nie później niż przed upływem terminu składania ofert w Sekretariacie WZŻ. Kopię dokumentu, należy dołączyć do oferty, za wyjątkiem pkt. 4. 4. Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą/przekaże za pośrednictwem kuriera lub innej osoby, winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie oryginał dowodu wniesienia wadium. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zastrzeżeniem pkt. 11. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument ten winien zawierać klauzulę gwarancji zapłaty wymaganej kwoty wadium po zaistnieniu niżej wymienionych w pkt 10 i 11 okoliczności. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z punktem 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 10. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, z przyczyn leżących o jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw , listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej , lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki , o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 , co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas usunięcia awarii w godzinach
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzz.wroc.pl, www.bip.wzz.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach