Przetargi.pl
Usługi w zakresie ochrony osób i mienia w kompleksie wojskowym w m. Dąbki przez Specjalistyczną Uzbrojoną Formację Ochronną - znak sprawy 17/SZP/ochrona/09

Centrum Szkolenia Sił Powietrznych Koszalin ogłasza przetarg

  • Adres: 75-903 Koszalin, ul. Wojska Polskiego 66
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3456672 , fax. 094 3437730
  • Data zamieszczenia: 2009-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Szkolenia Sił Powietrznych Koszalin
    ul. Wojska Polskiego 66 66
    75-903 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3456672, fax. 094 3437730
    REGON: 33025024700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cssp.sp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie ochrony osób i mienia w kompleksie wojskowym w m. Dąbki przez Specjalistyczną Uzbrojoną Formację Ochronną - znak sprawy 17/SZP/ochrona/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie ochrony osób i mienia w obiekcie wojskowym w miejscowości Dąbki przez Specjalistyczną Uzbrojoną Formację Ochronną (SUFO), polegających w szczególności na: 1) Całodobowej ochronie osób i mienia znajdującego się w granicach chronionego kompleksu wojskowego (obszaru i obiektów). 2) Organizacji służby ochronnej w oparciu o system składający się posterunku stałego, patrolu pieszego ochronnego i zmotoryzowanej grupy interwencyjnej. 3) Strzeżeniu powierzonego pod ochronę mienia, urządzeń wspomagających ochronę, zabezpieczeniu ich przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem na terenie kompleksu wojskowego. 4) Kontrolowaniu dokumentów uprawniających do wejścia (wyjścia), wjazdu (wyjazdu) na teren chronionego kompleksu wojskowego, nie dopuszczeniu do wynoszenia (wywożenia) mienia oraz uniemożliwieniu nielegalnego wejścia osób postronnych na teren chroniony. 5) Ochronie bezpośredniej obiektów poprzez patrolowanie, obserwację oraz uruchomienie zmotoryzowanej grupy interwencyjnej, która przybędzie i podejmie się czynnego działania każdorazowo po uzyskaniu sygnału o zagrożeniu obiektu. 6) Opracowaniu i uzgodnieniu z Zamawiającym Instrukcji ochrony kompleksu wojskowego w m. Dąbki w terminie 7 dni od podpisania umowy, która określi szczegółowe zadania i sposób działania pracowników sprawujących ochronę oraz zmotoryzowanej grupy interwencyjnej, a także zakres i sposób prowadzenia kontroli wykonywania obowiązków ochronnych. 7) Patrolowaniu całego kompleksu wojskowego (wszystkich części) nie mniej niż jeden raz na dobę przez zmotoryzowaną grupę interwencyjną oraz zapewnienie czasu reakcji zmotoryzowanej grupy interwencyjnej nie dłuższego niż 20 minut (liczonego od chwili otrzymania powiadomienia o zdarzeniu do przybycie w rejon chronionego obiektu). 8) Przekazywaniu Żandarmerii Wojskowej, Policji lub wojskowym organom porządkowym osób ujętych podczas wykonywania zadań ochronnych. 9) Utrzymywaniu, poprzez oficera dyżurnego kompleksu wojskowego w m. Dąbki współpracy w zakresie ochrony osób i mienia z Żandarmerią Wojskową i Policją. 10) Utrzymywaniu współpracy z wewnętrzną służbą dyżurną znajdującą się na terenie chronionego kompleksu wojskowego, na zasadach określonych w instrukcji, o której mowa w pkt 6. 2. Ochrona winna być realizowana w systemie posterunku stałego, patrolu pieszego ochronnego i zmotoryzowanej grupy interwencyjnej (z zachowaniem, co najmniej dwóch zmian w ciągu doby, w tym jednej dziennej) przez następujące osoby funkcyjne i elementy ochrony: 1) Dowódca ochrony - przez całą dobę. 2) Posterunek stały - jednoosobowy, zewnętrzny, przez całą dobę. 3) Patrol ochronny - jednoosobowy, pieszy, przez całą dobę. 4) Zmotoryzowana grupa interwencyjna - co najmniej dwuosobowa, całodobowa na wezwanie, wyznaczana ze składu pracowników ochrony Wykonawcy. 3. Wymagania w zakresie uzbrojenia, wyposażenia, systemu łączności i umundurowania: 1) Dowódca ochrony: a) broń palna z amunicją (karabinek lub pistolet maszynowy lub pistolet), b) bezprzewodowe środki łączności (radiotelefon i telefon komórkowy), c) ostrzegacz napadowy, d) środki przymusu bezpośredniego (paralizator lub ręczny miotacz gazu, kajdanki, pałka wielofunkcyjna), e) latarka. 2) Posterunek stały: a) broń palna (karabinek lub pistolet maszynowy), b) ostrzegacz napadowy, c) bezprzewodowe środki łączności (radiotelefon), d) środki przymusu bezpośredniego (paralizator lub ręczny miotacz gazu, kajdanki, pałka wielofunkcyjna), e) latarka, f) opatrunek osobisty. 3) Patrol ochronny: a) broń palna (karabinek lub pistolet maszynowy), b) ostrzegacz napadowy, c) bezprzewodowe środki łączności (radiotelefon), d) środki przymusu bezpośredniego (paralizator lub ręczny miotacz gazu, kajdanki, pałka wielofunkcyjna), e) latarka, f) opatrunek osobisty. 4) Zmotoryzowana grupa interwencyjna: a) środek transportu, b) broń palna z amunicją (pistolet), c) bezprzewodowe środki łączności (radiotelefon i telefon komórkowy), d) środki przymusu bezpośredniego (paralizator lub ręczny miotacz gazu, kajdanki), e) latarka, a) opatrunek osobisty. 5) Jednolite umundurowanie służbowe, odróżniające się od umundurowania Sił Zbrojnych - z oznakami przynależności do SUFO i oznaczeniem nazwy Wykonawcy, stosownie do pory roku oraz wyposażenia ich w identyfikatory. 6) Zapewnienie łączność bezprzewodowej, w tym radiowej działającej na wydzielonym paśmie dopuszczonym do użycia przez właściwą instytucję i jej utrzymywanie z grupą interwencyjną oraz z oficerem dyżurnym kompleksu wojskowego w m. Dąbki. 4. Zapewnienie ochrony informacji niejawnych dotyczących elementów systemu ochrony obiektu oraz ścisłe przestrzeganie zapisów Instrukcji Bezpieczeństwa Przemysłowego, stanowiącej integralną część umowy. 5. Zabezpieczenie transportu pracowników ochrony do i z chronionego kompleksu wojskowego. 6. Zapewnienie na własny koszt oraz wykonanie, a następnie demontaż, (na czas realizacji przedmiotu zamówienia) w magazynach nr 11 i 40 chronionego kompleksu systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) i włączenie go w ogólny system Wykonawcy. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany uzbrojenia lub wyposażenia, jeśli takie zmiany zostaną wprowadzone na podstawie nowych wymagań i uregulowań normatywno-prawnych. 8. W przypadku występowania podwykonawców Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. z zastrzeżeniem, że Zamawiający nie dopuszcza powierzenia realizacji zamówienia dotyczącego działania grupy interwencyjnej podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie obowiązuje
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 pkt. 1 - 3 uPzp, oraz udokumentują to przez złożenie aktualnych zaświadczeń, dokumentów i informacji potwierdzających na dzień składania oferty, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: (a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, co potwierdzą aktualnymi dokumentami wystawionymi przez właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwy oddział Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego. 2) Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 uPzp, tj.: (a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz udokumentują to przez złożenie dokumentów potwierdzających: (1) zarejestrowanie we właściwym rejestrze lub wpisany do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; (2) posiadanie aktualnej koncesji wydanej przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia, o której mowa w art. 15 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. nr 114, poz. 740 z późn. zm.); (b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia), oraz udokumentuje to przez złożenie dokumentów potwierdzających: (1) posiadanie osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (stosownie do potrzeb i sposobu realizacji zamówienia wskazanego przez Zamawiającego w części III pkt 4 SIWZ) i posiadają co najmniej: (i) aktualne poświadczenia bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych, oznaczonych minimum klauzulą ZASTRZEŻONE, oraz być przeszkolonymi z zasad ochrony informacji niejawnych i posiadać zaświadczenia o odbyciu szkolenia; (ii) aktualne licencje pracowników ochrony fizycznej I i II stopnia zgodnie z wymogami na zajmowanych stanowiskach; (iii) aktualne badania lekarskie oraz brak ograniczeń psycho-fizycznych stwierdzonych grupą inwalidzką uniemożliwiających lub utrudniających wykonywania zamówienia; (2) posiadanie kancelarii tajnej oraz zatrudnianie Pełnomocnika do spraw ochrony informacji niejawnych; (3) dysponowanie potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia stosownym do potrzeb określonych przez Zamawiającego w części III pkt 5 SIWZ; (4) zapewnieniem pracownikom ochrony jednolitego umundurowania, odróżniające się od umundurowania Sił Zbrojnych - z oznakami przynależności do SUFO i oznaczeniem nazwy Wykonawcy; (5) posiadanie zmotoryzowanej grupy interwencyjnej mogącej udzielić wsparcia pracownikom ochrony realizującym zadanie ochronne w czasie nie dłuższym niż 20 minut od telefonicznego wezwania; (c) prowadzą działalności gospodarczej w oparciu o normy jakościowe w zakresie ochrony osób i mienia. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w części VIII i części IX SIWZ, metodą warunku granicznego spełnia lub nie spełnia, w szczególności: 1) czy oferta zwiera wszystkie wymagane oświadczenia i dokumenty; 2) czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia; 3) czy dokument został wystawiony w okresie ustalonym przez prawo (jest aktualny); 4) czy zawiera on informacje wymagane dla tego dokumentu; 5) czy adresatem tego dokumentu jest Wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu; 6) czy kserokopia załączona przez Wykonawcę w miejsce oryginału jest czytelna i została potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione lub pełnomocnictwa udzielonego przez osoby uprawnione; 7) czy złożony dokument jest kompletny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Koncesja MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych przez SUFO, stosownie do treści ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. - O ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 144, poz. 740 z późn. zm.). 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - obejmujący niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia narzędzia i urządzenia,(na załączonym do SIWZ druku). 5) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, (na załączonym do SIWZ druku). 6) Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi, w szczególności: certyfikaty systemów ISO 9001:2001 lub AQAP 100:1995 w zakresie ochrony osób i mienia. 7) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1, pkt. 1 - 4 Ustawy - Prawo zamówień publicznych, (na załączonym do SIWZ druku). 8) Oświadczenie Wykonawcy o części zamówienia, którego realizację Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, (na załączonym do SIWZ druku). 9) Oświadczenie Wykonawcy o umundurowaniu i wyposażeniu pracowników przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia, (na załączonym do SIWZ druku). 10) Oświadczenie Wykonawcy o grupie interwencyjnej, (na załączonym do SIWZ druku). 11) Oświadczenie Wykonawcy o realizacji usług ochronnych po ogłoszeniu mobilizacji, wprowadzeniu stanu wojennego lub w czasie wojny, (na załączonym do SIWZ druku). 12) Oświadczenie Wykonawcy o pełnomocniku do spraw ochrony informacji niejawnych i kancelarii tajnej, (na załączonym do SIWZ druku). 13) Oświadczenie Wykonawcy o szkoleniu pracowników do realizacji przedmiotu zamówienia, (na załączonym do SIWZ druku).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cssp.sp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach