Przetargi.pl
Remont nawierzchni chodników, dróg w kwartale ulic: Łopuskiego - Armii Krajowej - Dworcowa w Kołobrzegu

Urząd Miasta Kołobrzeg ogłasza przetarg

  • Adres: 78-100 Kołobrzeg, ul. Ratuszowa 13
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3551580 , fax. (094) 352 37 69
  • Data zamieszczenia: 2009-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Kołobrzeg
    ul. Ratuszowa 13 13
    78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3551580, fax. (094) 352 37 69
    REGON: 00052385000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolobrzeg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni chodników, dróg w kwartale ulic: Łopuskiego - Armii Krajowej - Dworcowa w Kołobrzegu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni chodników, dróg w kwartale ulic: Łopuskiego-Armii Krajowej-Dworcowej w Kołobrzegu, polegający na: a) robotach rozbiórkowych: (rozebranie krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej wraz z ławą betonową - 94,50 mb; rozebranie chodników z płyt betonowych - 42,00 m2; rozebranie chodników z płyt betonowych - 120,60 m2; rozebranie nawierzchni z płyt betonowych sześciokątnych - 87,50 m2; rozebranie nawierzchni betonowej - 20,00 m2; rozebranie chodników z płyt kamiennych - 21,00 m2; wywiezienie w/w gruzu na odl. 5 km - 35,152m3; b) roboty ziemne - korytowanie: (roboty ziemne koparkami - 44,152 m3); c) krawężniki (krawężniki - 84,50 mb); d) drogi (nawierzchnia z kostki betonowej szarej - 107,50 m2); e) chodniki (obrzeża betonowe - 5,00 mb; warstwa odcinająca z piasku - 184,50 m2; chodniki z kostki betonowej siwej 70% i czerwonej 30% - 184,50 m2; f) regulacja pionowa studzienek urządzeń podziemnych oraz naprawy urządzeń z betonu,- 5 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane przez zamawiającego metodą spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Oświadczenie wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem należnych podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu; 3) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 4) Oświadczenie wykonawcy dotyczące art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 5) Wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały one wykonane należycie (minimum jedno zamówienie o powierzchni 250m2, nawierzchnia z kostki betonowej); 6) Wykaz osób i podmiotów uczestniczących w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, posiadających uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub drogowej w ograniczonym zakresie wraz z ważnym zaświadczeniem o wpisie do izby: na stanowisku kierownika budowy; 7) Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolobrzeg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach