Przetargi.pl
USŁUGI W ZAKRESIE NAPRAW I KONSERWACJI POJAZDÓW SILNIKOWYCH I PODOBNEGO SPRZĘTU ORAZ PODOBNE USŁUGI

Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 85-085 Bydgoszcz, ul. Fordońska 6
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (052) 370-57-17 , fax. (052) 370-57-16
  • Data zamieszczenia: 2009-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
    ul. Fordońska 6 6
    85-085 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. (052) 370-57-17, fax. (052) 370-57-16
    REGON: 09236416000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-bydgoszcz.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGI W ZAKRESIE NAPRAW I KONSERWACJI POJAZDÓW SILNIKOWYCH I PODOBNEGO SPRZĘTU ORAZ PODOBNE USŁUGI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie dotyczy usług w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi ZAKRES ROBÓT 1.Zamówienie podzielono na dwie części: CZĘŚĆ I - naprawy środków transportowych garażujących w siedzibie RDW w Inowrocławiu tj. - samochód DAWEOO LANOS - samochód DAEWOO TICO - samochód LUBLIN - rozdrabniacz gałęzi (Skorpion) 120 SD CZĘŚĆ II - naprawy środków transportowych garażujących w Mogilnie tj. - samochód DAWEOO LANOS - samochód LUBLIN 2. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z ustaleniami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 3. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 4. Wykonawca udzieli na wykonane usługi 3 miesięcznej gwarancji liczonej od dnia wystawienia faktury. 5. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowioną osobą odpowiedzialną za realizację umowy ze strony wykonawcy. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia ilości obsługiwanych pojazdów w trakcie trwania umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca składający ofertę nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia wymagania art. 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. Dotyczy części 1 i 2. 2. Działalność gospodarcza - o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą, której przedmiot jest tożsamy z przedmiotem niniejszego zamówienia. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. Dotyczy części 1 i 2. 3. Podatki - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy na dzień składania ofert nie zalegają z opłacaniem podatków i opłat. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. Dotyczy części 1 i 2. 4. Składki na ubezpieczenie społeczne - o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie zalegają ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. Dotyczy części 1 i 2. 5. Potencjał kadrowy - o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy dysponujący co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie. Dotyczy części 1 i 2. 6. Ubezpieczenie - o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu zamówienia. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. Dotyczy części 1 i 2. 7. Potencjał techniczny - o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy dysponujący sprzętem i narzędziami pracy niezbędnymi do wykonania zamówienia. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie. Dotyczy części 1 i 2. 8. Doświadczenie - o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający doświadczenie z zakresu objętego zamówieniem. Wykonawca musi wykazać, że wykonywał usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego do nich sprzętu w ostatnich 3 latach przed wszczęciem
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełnia wymagania art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, (załącznik nr 1). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego lub zaświadczenie że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia). 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia). 5. Informacji na temat liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebność personelu kierowniczego.(załącznik nr 2) 6. Polisę (kopię polisy) lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7. Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji niniejszego zamówienia. 8. Potwierdzenie doświadczenia w wykonywaniu usług w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego do nich sprzętu: - wykaz usług w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego do nich sprzętu wykonywanych w ostatnich 3 latach przez Wykonawcę, - (załącznik nr 3) - Dokumenty od zamawiających potwierdzające, że usługi wymienione na załączniku nr 3 zostały wykonane z należytą starannością - 1 dokument

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw-bydgoszcz.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach