Przetargi.pl
Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu będącego w posiadaniu RDW w Wąbrzeźnie

Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 85-085 Bydgoszcz, ul. Fordońska 6
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (52) 370-57-17 , fax. (52) 370-57-16
  • Data zamieszczenia: 2015-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
    ul. Fordońska 6 6
    85-085 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. (52) 370-57-17, fax. (52) 370-57-16
    REGON: 09236416000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-bydgoszcz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu będącego w posiadaniu RDW w Wąbrzeźnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są: Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu będącego w posiadaniu RDW w Wąbrzeźnie 2. Zamówienie podzielono na trzy części, z których każda jest oddzielnym postępowaniem: Część zamówienia nr 1 Dotyczy napraw i konserwacji środków transportowych (szacowana ilość r-godz. 400) a) pojazdy garażowane w RDW Wąbrzeźno: - samochód osobowy marki Skoda Fabia II; - samochód osobowy marki Skoda Fabia; - samochód marki Lublin; - ciągnik Zetor 6421; - przyczepa ciągnikowa Autosan D-45; - przyczepa SKORPION-120 o ładowności 750 kg; - samochód Citroen JUMPER; b) naprawy środków transportowych garażujących w Brodnicy: - samochód Skoda Fabia II; - samochód LUBLIN 3; - przyczepa Świdnik o ładowności do 590 kg; - ciągnik Ursus 3512K; Część zamówienia nr 2 Dotyczy napraw i konserwacji sprzętu (szacunkowa ilość r-godz. 100) - naprawa pił spalinowych - 5 szt., - naprawa kos mechanicznych - 7 szt., - naprawa piły do asfaltu - 1 szt., - naprawa zagęszczarki - 3 szt., - naprawa podkrzeszywarki - 1 szt., - naprawa wiertnicy glebowej - 1 szt., Część zamówienia nr 3 Dotyczy napraw i konserwacji osprzętu specjalistycznego do UNIMOGA (szacunkowa ilość r-godz. 100) - naprawa głowicy do koszenia trawy - 1 szt., - naprawa myjki do znaków -1 szt., - naprawa wiertnicy glebowej -1 szt., - naprawa wysięgnika -1 szt., - naprawa pługa - 1 szt., - naprawa posypywarki - 1 szt., - naprawa głowicy do frezowania poboczy - 1 szt., - naprawa kosiarki bijakowej Z-146 - 1 szt. 3. Wykonawca winien mieć możliwość samodzielnego wykonania kompleksowej obsługi z zakresu: Część zamówienia nr 1 - dotyczy napraw i konserwacji środków transportowych - napraw i konserwacji mechaniki, elektromechaniki, takich jak: a) wymiana oleju silnikowego, b) wymiana filtra powietrza, c) wymiana uszczelki pod głowicą, d) wymiana rozrządu silnika, e) diagnostyka komputerowa, f) wymiana sprzęgła, g) wymiana przegubu wew./zew., h) wymiana tarcz, klocków hamulcowych, i) wymiana klocków hamulcowych, j) wymiana płynu hamulcowego, k) regulacja zbieżności kół, l) naprawa układu kierowniczego, m) wymiana amortyzatorów, n) wymiana opon zima - lato, o) naprawa układu klimatyzacji, odgrzybianie, p) drobne naprawy lakiernicze, q) naprawy blacharskie, r) inne nie wymienione w ramach potrzeb - przeglądów technicznych OT-2, Część zamówienia nr 2 - dotyczy napraw i konserwacji sprzętu - napraw mechanicznych, - konserwacji sprzętu, Część zamówienia nr 3 - dotyczy napraw i konserwacji osprzętu specjalistycznego do UNIMOGA - napraw mechanicznych, - konserwacji osprzętu specjalistycznego do UNIMOGA, 4. Wykonawca winien posiadać zaplecze techniczne, kadrę pracowniczą i praktykę do przeprowadzenia wymienionego zakresu napraw pojazdów, sprzętu lub osprzętu specjalistycznego do UNIMOGA i ich podzespołów stosownie do części na którą Wykonawca składa ofertę. 5. W przypadku awarii pojazdu, sprzętu lub osprzętu specjalistycznego do UNIMOGA Wykonawca zobowiązany jest po otrzymaniu od osoby odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Zamawiającego polecenia wykonania naprawy do: odebrania pojazdu, sprzętu lub osprzętu specjalistycznego do UNIMOGA z miejsca wskazanego przez Zamawiającego i przetransportowania go do miejsca wykonania naprawy na własny koszt i ryzyko, a po naprawie do odstawienia pojazdu do siedziby Rejonu Dróg Wojewódzkich w Wąbrzeźnie, ul. 1 Maja 61, 87-200 Wąbrzeźno - miejsca garażowania na własny koszt i ryzyko. Cena ewentualnego transportu pojazdu winna być wkalkulowana w cenę jednostkową roboczogodziny. 6. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z ustaleniami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia. Minimalny okres gwarancji powinien wynosić 3 miesiące, maksymalny okres 12 miesięcy. 8. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania przedmiotu zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowioną osobą odpowiedzialną za realizację umowy ze strony Wykonawcy. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia ilości obsługiwanych pojazdów sprzętu lub osprzętu specjalistycznego do UNIMOGA w trakcie trwania umowy. 10. Materiały niezbędne do wykonywania napraw lub konserwacji dostarczać będzie dostawca części zamiennych, którego Zamawiający wyłoni w oddzielnym postępowaniu, z zastrzeżeniem ust. 11. 11. Podzespoły pojazdów, sprzętu lub osprzętu specjalistycznego do UNIMOGA których nie można nabyć u dostawcy części zamiennych zapewni Wykonawca usługi w oparciu o własne zaplecze materiałowe lub hurtowe, po uprzednim telefonicznym zaakceptowaniu ceny zakupu przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. Wartość materiału Wykonawca doliczy do wartości usługi w oddzielnej pozycji na fakturze. 12. Wykonawca zobowiązany będzie do utylizacji zużytych części zamiennych, akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych wymienionych podczas napraw.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zdw-bydgoszcz.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach