Przetargi.pl
Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu będącego w posiadaniu RDW Włocławek w 2020r.

Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-010 Bydgoszcz, ul. Dworcowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3705717 , fax. 52 3705740
  • Data zamieszczenia: 2019-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy
    ul. Dworcowa 80
    85-010 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3705717, fax. 52 3705740
    REGON: 09236416000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_bydgoszcz

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu będącego w posiadaniu RDW Włocławek w 2020r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa zamówienia: „Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu będącego w posiadaniu RDW Włocławek w 2020r..” 2. Zamówienie podzielono na trzy części, z których każda jest oddzielnym postępowaniem: Część zamówienia nr 1: Usługa w zakresie napraw i konserwacji środków transportowych (szacowana ilość r-godz. 300). Zamówienie dotyczy napraw pojazdów należących do Rejonu Dróg Wojewódzkich we Włocławku tj: • Samochód osobowy marki SKODA FABIA, pojemność silnika 1.2, rok produkcji 2005, numer rejestracyjny CW 32627, • Samochód osobowy marki OPEL ASTRA, pojemność silnika 1.6, rok produkcji 2009, nr rejestracyjny CB 0124R • Samochód osobowy marki FIAT PANDA, pojemność silnika 1.2, rok produkcji 2012, numer rejestracyjny CW 71764; • Samochód osobowy marki CITROEN NEMO, pojemność silnika 1.4, rok produkcji 2009, numer rejestracyjny CW 55165; • Samochód osobowy marki SKODA CITIGO, pojemność silnika 1.0, rok produkcji 2013, numer rejestracyjny CB 885AU; • Samochód dostawczy marki Lublin3, pojemność silnika 2,5, rok produkcji 2005, numer rejestracyjny CW 27820; • Samochód ciężarowy marki Citroen Jumper, pojemność silnika 2,2, rok produkcji 2007, numer rejestracyjny CW 44396. • Samochód ciężarowy marki Citroen Jumper, pojemność silnika 2,2, rok produkcji 2008 numer rejestracyjny CW 48039; • Samochód van marki Dacia Duster, pojemność silnika 1,5, rok produkcji 2017, numer rejestracyjny CW 149C • Rębak do gałęzi marki Skorpion 120 - SD, rok produkcji 2004, numer rejestracyjny CW 90921 • Rębak do gałęzi marki Skorpion 120 SD, rok produkcji 2004, numer rejestracyjny CW 93604 • Przyczepa lekka marki Wiola , rok produkcji 2001, numer rejestracyjny CW 90197 • Przyczepa lekka marki Wiola , rok produkcji 2006, numer rejestracyjny CW 91528 • Przyczepa lekka marki Wiola, rok produkcji 2007, numer rejestracyjny CW 91627 • Koparka kołowa K-406A, rok produkcji 1987 • Pług wirnikowy ZIŁ 157, rok produkcji 1965, Część zamówienia nr 2 Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu (szacunkowa ilość r-godz. 100). • Kosa spalinowa – kosa marki Stihl – szt. 6 (FS-240 i FS-450) • Podkszesywarka marki Stihl – szt. 6 • Pilarka spalinowa –marki Stihl – szt. 4 • Pilarka spalinowa – marki Husqvarna – szt. 2 • Zagęszczarka płytowa VP 1340R, - szt. 1, rok produkcji 2008 • Zagęszczarka płytowa typ ZGS - 12 rok produkcji 1999 • Agregat prądotwórczy marki Fogo rok produkcji 2012, szt. 2 • Wiertnica glebowa BT 360, rok produkcji 2005, szt. 1 Część zamówienia nr 3 Usługi w zakresie napraw i konserwacji osprzętu specjalistycznego do „UNIMOGA” (szacunkowa ilość r-godz. 100). • Szczotka myjąca podwójna – 1 szt. • Pług odśnieżny – 1 szt. • Wiertnica – 1 szt. • Głowica do traw – 1 szt. • Wysięgnik uniwersalny do współpracy głowicami roboczymi – 1 szt. • Posypywarka do zimowego utrzymania dróg – 1 szt. • Tablica świetlna kierunkowa U 26-C – 1 szt. 3. Wykonawca winien mieć możliwość samodzielnego wykonania kompleksowej obsługi z zakresu: - Część zamówienia nr 1 - dotyczy usługi w zakresie napraw i konserwacji środków transportowych • napraw i konserwacji mechaniki, elektromechaniki, takich jak: • Wymiana oleju silnikowego, • Wymiana filtra powietrza, • Wymiana uszczelki pod głowicą, • Wymiana rozrządu silnika, • Diagnostyka komputerowa, • Wymiana sprzęgła, • Wymiana przegubu wew./zew., • Wymiana tarcz, klocków hamulcowych, • Wymiana klocków hamulcowych, • Wymiana płynu hamulcowego, • Regulacja zbieżności kół, • Naprawa układu kierowniczego, • Wymiana amortyzatorów, • Wymiana opon zima – lato, • Naprawa układu klimatyzacji, odgrzybianie, • Przeglądy techniczne OT-2 • Inne nie wymienione w ramach potrzeb. Wykaz prac blacharskich i lakierniczych: • Prace blacharskie • Przygotowanie elementu do lakierowania • Lakierowanie elementu - Część zamówienia nr 2 - dotyczy usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu - napraw mechanicznych, - konserwacji sprzętu, - wymiany oleju - Wymiany filtra powietrza - Wymiany świec zapłonowych - Wymiany przewodów paliwowych - Wymiany głowic tnących ,obudowy, prowadnic i łańcuchów - Część zamówienia nr 3 - dotyczy usługi w zakresie napraw i konserwacji osprzętu specjalistycznego do „UNIMOGA” - napraw mechanicznych, - konserwacji osprzętu specjalistycznego do „UNIMOGA”, 4 Wykonawca winien posiadać zaplecze techniczne, kadrę pracowniczą i praktykę do przeprowadzenia wymienionego zakresu napraw pojazdów, sprzętu lub osprzętu specjalistycznego do „UNIMOGA” i ich podzespołów stosownie do części na którą Wykonawca składa ofertę. 1. Zakład naprawczy, w którym będą świadczone usługi winien znajdować się na terenie miasta Włocławek bądź gminy znajdującej się w bezpośrednim sąsiedztwie miasta Włocławek. 2. W przypadku awarii pojazdu, sprzętu lub osprzętu specjalistycznego do „UNIMOGA” Wykonawca zobowiązany jest po otrzymaniu od osoby odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Zamawiającego polecenia wykonania naprawy do: odebrania pojazdu, sprzętu lub osprzętu specjalistycznego do „UNIMOGA” z miejsca wskazanego przez Zamawiającego i przetransportowania go do miejsca wykonania naprawy na własny koszt i ryzyko, a po naprawie do odstawienia pojazdu do siedziby Rejonu Dróg Wojewódzkich we Włocławku, ul. Chopina 1, 87-800 Włocławek na własny koszt i ryzyko. Cena ewentualnego transportu pojazdu winna być wkalkulowana w cenę jednostkową roboczogodziny. 3. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z ustaleniami technicznymi i jakościowymi określonymi da przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia. Minimalny okres gwarancji powinien wynosić 3 miesiące, maksymalny okres 12 miesięcy. 5. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowioną osobą odpowiedzialną za realizację umowy ze strony Wykonawcy. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia ilości obsługiwanych pojazdów sprzętu lub osprzętu specjalistycznego do „UNIMOGA” w trakcie trwania umowy. 7. Materiały niezbędne do wykonywania napraw lub konserwacji dostarczać będzie dostawca części zamiennych, którego Zamawiający wyłoni w oddzielnym postępowaniu, z zastrzeżeniem ust. 12 i 13. 8. Jeżeli Wykonawca w oparciu o własne zaplecze materiałowe lub hurtowe przedstawi konkurencyjną cenę za materiały niezbędne do wykonania zleconej naprawy lub konserwacji w stosunku do ceny dostawcy części o którym mowa w pk. 10, to Wykonawca naprawy lub konserwacji będzie dostarczał niezbędne materiały. Wartość materiału Wykonawca doliczy do wartości usługi w oddzielnej pozycji na fakturze. 9. Materiały niezbędne do wykonywania napraw lub konserwacji, których nie można nabyć u dostawcy części zamiennych o którym mowa w pkt. 11 zapewni Wykonawca usługi w oparciu o własne zaplecze materiałowe lub hurtowe, po uprzednim telefonicznym zaakceptowaniu ceny zakupu przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. Wartość materiału Wykonawca doliczy do wartości usługi w oddzielnej pozycji na fakturze. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do utylizacji zużytych części zamiennych, akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych wymienionych podczas napraw. 11. Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50110000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 13. Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 13.1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY zawierający w szczególności cenę ofertową za przedmiot zamówienia oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa wg załącznika nr 1 do SIWZ 13.2. Wypełniony i podpisany KOSZTORYS wg załącznika nr 2 do SIWZ; 13.3. Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów; 13.4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 13.5. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (T. j. Dz.U. z 2019 r. poz. 700), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 13.6. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do podpisywania oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty. 13.7 Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązku informacyjnego RODO- zał. 11 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach