Przetargi.pl
Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów oraz podobnego sprzętu będących w posiadaniu Zarządu Dróg Wojewódzkich w Żołędowie w 2021 r.

Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-010 Bydgoszcz, ul. Dworcowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3705717 , fax. 52 3705740
  • Data zamieszczenia: 2021-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy
    ul. Dworcowa 80
    85-010 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3705717, fax. 52 3705740
    REGON: 09236416000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-bydgoszcz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów oraz podobnego sprzętu będących w posiadaniu Zarządu Dróg Wojewódzkich w Żołędowie w 2021 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Naprawy dotyczą następujących pojazdów: a) Samochód osobowy marki SKODA FABIA b) Samochód osobowy marki SKODA FABIA c) Samochód osobowy marki FIAT PANDA d) Samochód osobowy marki Citroen Jumper e) Samochód marki Intrall Lublin 3 Mi f) Samochód marki Ford Transit g) Ciągnik FARMTRAC 70 h) Ciągnik URSUS i) Przyczepa URSUS j) Przyczepa VIOLA k) Rębak SKORPION l) Zestaw: Rębak do gałęzi + przyczepa lekka FARO m) Przyczepa AUTOSAN 2. Naprawy dotyczą następujących czynności: a) Wymiana oleju silnikowego, b) Wymiana filtra powietrza, oleju, przeciwpyłowego c) Wymiana uszczelki pod głowicą, d) Wymiana rozrządu silnika, e) Diagnostyka komputerowa, f) Wymiana sprzęgła, g) Wymiana przegubu wew./zew., h) Wymiana tarcz, bębnów hamulcowych, i) Wymiana klocków hamulcowych, j) Wymiana płynu hamulcowego, k) Regulacja zbieżności kół, l) Naprawa układu kierowniczego, m) Wymiana amortyzatorów, n) Wymiana opon zima – lato, o) Naprawa układu klimatyzacji, odgrzybianie, p) Prace blacharskie, q) Prace lakiernicze (przygotowanie elementu do lakierowania, lakierowanie elementu) r) Inne nie wymienione w ramach potrzeb 3. Wykonawca winien posiadać zaplecze techniczne, kadrę pracowniczą i praktykę do przeprowadzenia wymienionego zakresu napraw pojazdów i ich podzespołów (diagnostyki układu hamulcowego, kierowniczego, oświetlenia, zawieszenia, geometrii kół, oraz stanowiska do wykonywania diagnostyki komputerowej silnika, układów elektronicznych pojazdu itp.). 4. W przypadku napraw bieżących związanych z eksploatacją pojazdów i przeglądów serwisowych przedstawiciel Zamawiającego we własnym zakresie dostarczy pojazdy do zakładu naprawczego Wykonawcy. Wykonywane one będą na bieżąco, tj. następnego dnia roboczego po otrzymaniu zlecenia od Zamawiającego o konieczności ich wykonania drogą elektroniczną (e-mail). Wykonawca wykona bieżące naprawy w terminie nie dłuższym niż do 5 dni roboczych, a termin usunięcia awarii zostanie każdorazowo uzgodniony między stronami. 5. W przypadku awarii tj.: kolizji pojazdu, braku możliwości uruchomienia pojazdu, kiedy poruszanie się pojazdem niesprawnym może spowodować dalsze uszkodzenia lub zagrażać bezpieczeństwu kierowcy lub innym uczestnikom ruchu drogowego, Wykonawca zobowiązany jest do odebrania pojazdu z miejsca wskazanego przez Zamawiającego w maksymalnym czasie 24 godzin od momentu zgłoszenia i przetransportowania go do miejsca wykonania naprawy. Zamawiający zapłaci Wykonawcy za transport cenę zaoferowaną przez Wykonawcę w ofercie za 1 km „kilometrówki”. Transport pojazdu jest dopuszczalny tylko samochodem specjalistycznym (lawetą). 6. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z ustaleniami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 7. Każdorazowo zostanie udzielone zlecenie, określające zakres naprawy w pojeździe. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowioną osobą odpowiedzialną za realizację umowy ze strony Wykonawcy drogą elektroniczną (e-mail). 8. W przypadkach, gdy podczas wykonywania przeglądu lub naprawy, wystąpi oprócz przewidzianych operacji konieczność poszerzenia zakresu prac, Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego uzgodnienia z uprawnionymi przedstawicielami Zamawiającego zakresu usług szerszych i będą one mogły być wykonane tylko za zgodą Zamawiającego. 9. Zamawiający wymaga wstępnej kalkulacji naprawy pojazdu przesłanej drogą elektroniczną (e-mail) określającej zakres, koszt i termin wykonania danej naprawy, listę niezbędnych części i materiałów eksploatacyjnych oraz koszt robocizny. 10. Jeżeli w toku wykonania usługi zajdzie konieczność dokonania czynności przekraczających uzgodniony zakres i czas, Wykonawca usługi zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym zmiany przed ich wykonaniem. 11. Po wykonaniu usługi Wykonawca dostarczy Zamawiającemu zestawienie wykonanych prac przy zadanym sprzęcie w oparciu o katalog norm czasowych odpowiednio dla danej części zamówienia. 12. W przypadku gdy Wykonawca w swoim warsztacie nie może wykonać usługi, zleca się wysłanie pojazdu do innego warsztatu, po wcześniejszym pisemnym uzgodnieniu (e-mail) z przedstawicielem Zamawiającego. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji koszt transportu pojazdów do i z warsztatu pokrywa Wykonawca. 13. W przypadku napraw powypadkowych – zakres niezbędnych do wykonania prac i wymiany części zamiennych/materiałów eksploatacyjnych zostanie wykonany zgodnie z zakresem oraz wyceną rzeczoznawcy ubezpieczyciela. Wykonawca dokona rozliczenia naprawy bezpośrednio z Zamawiającym. 14. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości przedstawiciela Zamawiającego w kwestii prawidłowego wykonania usługi w zakresie np. naprawy, dalszej awarii pojazdu lub innych niesprawności ujawnionych po odebraniu pojazdu z naprawy, Zamawiającemu przysługuje prawo powołania rzeczoznawcy, który oceni wątpliwości Zamawiającego w danej kwestii. W przypadku gdy z oceny rzeczoznawcy będzie wynikało, że Wykonawca nieprawidłowo wykonał dane zlecenie to: a) Wykonawca zostanie obciążony kosztami oceny rzeczoznawcy; b) Wykonawca w terminie wyznaczonym przez przedstawiciela Zamawiającego we własnym zakresie i na własny koszt dokona niezbędnej naprawy. W przypadku odmowy wykonania niezbędnej naprawy stwierdzonej oceną rzeczoznawcy – prace zostaną zlecone innemu warsztatowi wybranemu przez Zamawiającego. Wykonawca zostanie obciążony kosztem takiej naprawy. 15. Materiały niezbędne do wykonywania napraw lub konserwacji będzie dostarczał Wykonawca zgodnie z udzielonym rabatem - będą one stanowiły odrębną pozycję faktury zawierającą rzeczywisty koszt zakupu tych materiałów podobnie jak materiały lakiernicze użyte do naprawy. Części dostarczać też będzie dostawca, którego Zamawiający wyłoni w oddzielnym postępowaniu – o ile będą ona w konkurencyjnej cenie. Ceny materiałów nie mogą odbiegać od średnich notowań rynkowych, a maksymalne proponowane przez Wykonawcę ceny, nie powinny przekroczyć cen katalogowych producentów i muszą uwzględniać stały rabat obowiązujący w niezmienionej wysokości przez cały okres realizacji zamówienia. 16. Podzespoły pojazdów zapewni Wykonawca usługi w oparciu o własne zaplecze materiałowe lub hurtowe, po uprzednim zaakceptowaniu ceny zakupu przez upoważnionych pracowników Zamawiającego (drogą elektroniczną e-mail lub telefonicznie). Wartość materiału Wykonawca doliczy do wartości usługi w oddzielnej pozycji na fakturze. 17. Wykonawca dokona przeglądu, wymiany płynów, wymiany zużytych części na wyłącznie fabrycznie nowe i wymiany oleju lub naprawy części zużytych (uszkodzonych), na podstawie szczegółowej specyfikacji kosztów, którą zatwierdzi Zamawiający, i dołączy ją do faktury. Koszt użytych do napraw materiałów i części nie będą obciążał ceny umownej dotyczącej robocizny. 18. Wykonawca zobowiązany będzie do utylizacji zużytych części zamiennych, akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych wymienionych podczas napraw. 19. Wykonawca udzieli 12 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. 20. Wykonawca zobowiązuje się nie korzystać samowolnie z samochodów służbowych Zamawiającego poza terem warsztatu. Każdorazowa potrzeba „jazdy testowej” pojazdu wymaga wcześniejszego telefonicznego wniosku Wykonawcy z uzasadnieniem takiej potrzeby, wskazaniem dnia, trasy i godziny „jazdy testowej”. Wykonanie „jazdy testowej” będzie możliwe dopiero po uzyskaniu telefonicznej zgody przedstawiciela Zamawiającego. 21. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za samochód i jego wyposażenie od chwili przyjęcia go od Zamawiającego z każdego miejsca postoju pojazdu do momentu odebrania pojazdu z warsztatu przez upoważnioną przez Zamawiającego do tego osobę. 22. Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji zadania. 23. ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE MOŻLIWOŚĆ ZASTOSOWANIA PRAWA OPCJI zgodnie z art. 441 Pzp. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji związane jest z przewidywanym przez Zamawiającego zakupem dodatkowych pojazdów. Przewiduje się, w ramach prawa opcji, możliwość zwiększenia zamówienia podstawowego o 30 %. Wszystkie wymagania zawarte w opisie przedmiotu zamówienia dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji: a) Prawo opcji wykonywane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe; b) Ceny jednostkowe świadczonych usług w ramach prawa opcji będą tożsame jak zamówienia podstawowego; Zamawiający zastrzega sobie, iż część zamówienia, określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Wykonanie opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak wykonania zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. Wykonanie prawa opcji nie będzie wymagać wykonania aneksu do umowy, odbywać się będzie w oparciu o skierowaną do Wykonawcy pisemną informację o uruchomieniu prawa opcji oraz pisemne zamówienie. Wykonanie zamówienia przy zastosowaniu prawa opcji będzie w terminie do 31.12.2021r. O zastosowaniu prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę na piśmie nie później niż 7 dni kalendarzowych przed realizacją. 24. Termin wykonania zamówienia od dnia zawarcia umowy do 31.12.2021 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50110000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach