Przetargi.pl
„Budowa stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Sumin wraz z niezbędną infrastrukturą”

Gmina Kikół ogłasza przetarg

  • Adres: 87-620 Kikół, Plac Kościuszki
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 289 46 70 , fax. 54 289 46 70
  • Data zamieszczenia: 2021-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kikół
    Plac Kościuszki 7
    87-620 Kikół, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 289 46 70, fax. 54 289 46 70
    REGON: 91086654800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.kikol.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Sumin wraz z niezbędną infrastrukturą”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Budowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Sumin wraz z niezbędną infrastrukturą”, to jest: opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót, obejmujących budowę nowej stacji uzdatniania wody z blokiem uzdatniania o przepływie Qh = 50,00m3/h, wykorzystując projektowane zbiorniki retencyjne o pojemności 2x150 m3 i projektowaną pompownią sieciową II stopnia o wydajności Qmax h = 100 m3/h wraz z budową obiektów towarzyszących niezbędnych do funkcjonowania stacji uzdatniania. Prace projektowe obejmują wykonanie : - projektu budowlanego opracowanego w zakresie zgodnym z wymaganiami obowiązujących w Polsce ustaw: Prawo budowlane z 7 lipca 1994r. z późn. zm., Prawo Wodne oraz Prawo Górnicze i Geologiczne z późn. zm., - uzyskanie pozwolenia na budowę Stacji Uzdatniania Wody w Suminie oraz na wyposażeniu odwiertu Ujęcia Wody w zakresie zgodnym z wymaganiami obowiązującej w Polsce ustawy Prawo budowlane z 7 lipca 1994r. z późn.zm., Prawo Wodne oraz Prawo Górnicze i Geologiczne z późn. zm., - Dokumentacji wykonawczej dla celów realizacji inwestycji. Projekty techniczne wykonawcze stanowić będą uszczegółowienie projektu budowlanego dla potrzeb realizacji inwestycji. Dokumentacja powinna być opracowana z uwzględnieniem warunków zatwierdzenia Projektu Budowlanego oraz warunków zawartych w uzyskanych opiniach i uzgodnieniach, jak również szczegółowych wytycznych Zamawiającego. Projekty techniczne wykonawcze sporządzone będą oddzielnie dla każdego zadania. - Projektu Organizacji Ruchu na czas prowadzenia robót budowlano-montażowych, - Inwentaryzację Zieleni w obszarze prowadzonych robót, - Dokumentacje powykonawczą z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy wraz inwentaryzacją geodezyjną wykonanych sieci i obiektów, - Operatu wodnoprawnego, - Pozwolenia wodnoprawnego, - Instrukcji Rozruchu Stacji Uzdatniania Wody, - Dokumentacji Techniczno-Rozruchowej wszystkich zamontowanych urządzeń, - Instrukcji BHP zatwierdzonych przez rzeczoznawcę ds. BHP z uprawnieniami GIP, - Instrukcji eksploatacji wszystkich zamontowanych urządzeń, - Instrukcji współpracy z Zakładem Energetycznym, - innych opracowań i decyzji wymaganych dla uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę i pozwoleniu na użytkowanie stacji uzdatniania wody, - wszelkich innych dokumentów i opracowań do zaprojektowania, wykonania i odbioru robót i przekazania inwestycji do eksploatacji. Wykonawca będzie występował z upoważnienia Zamawiającego w celu uzyskania wszelkich ww. dokumentów, uzgodnień i decyzji administracyjnych (w tym m.in. decyzja o lokalizacji, pozwolenia na budowę, pozwolenie na użytkowanie, zgłoszenia, uzgodnienia itp.) Zakres robót budowlanych: Budowę Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Sumin należy prowadzić wykonując urządzenia niezbędne dla uzyskania zakładanych efektów ilościowych i jakościowych. Przewiduje się, że zostaną wykonane: - Budowa budynku głównego wraz z całym wyposażeniem technologicznym, - Budowa nowych obudów studni głębinowych, - Podłączenie ujęć do projektowanego obiektu, - Instalacje/sieci międzyobiektowe, - Budowa zbiorników wody czystej V=150m3 (2 szt.) - Budowa osadnika wód popłucznych wraz z odprowadzalnikiem, - Budowa instalacji odprowadzania ścieków, - Budowa odcinka sieci wodociągowej, - Budowa instalacji elektrycznej Szkolenie, rozruch, przejęcie robót od wykonawcy: Wykonawca przeszkoli personel Zamawiającego, przeprowadzi próby końcowe, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w PFU. Wykona także inne zobowiązania konieczne do przejęcia robót od Wykonawcy i przekazania obiektu do eksploatacji, w tym wyposaży obiekt w urządzenia i narzędzia eksploatacyjne oraz bezpieczeństwa i higieny pracy wg standardu wynikającego z zastosowanej technologii i rozwiązań materiałowych. Wykonawca zapewni także kompletne oznakowanie obiektów, urządzeń, stref i innych elementów instalacji wymagających oznakowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach