Przetargi.pl
Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego- konserwacja oswietlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Bystrzyca Kłodzka w 2011r.

Gmina Bystrzyca Kłodzka ogłasza przetarg

  • Adres: 57-500 Bystrzyca Kłodzka, ul. Henryka Sienkiewicza 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8117600 , fax. 074 8111588
  • Data zamieszczenia: 2010-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bystrzyca Kłodzka
    ul. Henryka Sienkiewicza 6 6
    57-500 Bystrzyca Kłodzka, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8117600, fax. 074 8111588
    REGON: 89071795800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bystrzycaklodzka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego- konserwacja oswietlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Bystrzyca Kłodzka w 2011r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I Przedmiot zamówienia Kod CPV - 50232100-1 Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego - - konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Bystrzyca Kłodzka w 2011 r. Punktów świetlnych - 1348 szt II Zakres rzeczowy Zakres zamówienia obejmuje konserwację oświetlenia ulicznego i parkowego, tj.: 1. Sprawowanie nadzoru nad oświetleniem ulicznym polegające na: a/ dokonywaniu raz w tygodniu oględzin oświetlenia ulicznego, w celu wykrywania uszkodzeń mechanicznych i awarii oraz aktów wandalizmu oświetlenia ulicznego. Sporządzanie protokołu oględzin i oceny stanu technicznego w oparciu, o który dokonywana będzie konserwacja poszczególnych urządzeń oraz przekazywanie informacji z oględzin faksem lub pismem na adres Zamawiającego. b/ dokonywaniu oględzin sieci oświetlenia ulicznego oraz punktów pomiarowo - rozdzielczych raz na kwartał. Sporządzenie protokołu oględzin i oceny stanu technicznego w oparciu, o który dokonywana będzie konserwacja poszczególnych urządzeń oraz przekazywanie informacji z oględzin faksem lub pismem na adres Zamawiającego, c/ naprawy uszkodzeń : - styków, - połączeń, - przewodów w oprawach i słupach, - wnęk bezpiecznikowych, - końcówek kabli itp. d/ wymiany uszkodzonych lub wyeksploatowanych : - bezpieczników, - styczników, - fotorezystorów, - żarówek, - wysięgników, - przekaźników zmierzchowych - zakup pokryje Zamawiający, - słupów - zakup pokryje Zamawiający, - opraw - zakup pokryje Zamawiający, - itp. urządzeń oświetlenia ulicznego i parkowego, e/ czyszczenie opraw łącznie z kloszami, f/ konserwacja szafek kablowych, oświetleniowych, tablic oświetleniowych w stacjach, g/ lokalizacja oraz awaryjna naprawa uszkodzonych odcinków kabli sterujących i oświetleniowych, h/ sprawdzanie układów zapłonowych opraw, i/ ustalanie przyczyn awarii na oświetleniu objętym gwarancją oraz kontrola realizacji usterek gwarancyjnych j/ sprawdzanie stanu ochrony przeciwporażeniowej i przeciwpożarowej, k/ sprawdzanie poziomu hałasu i drgań źródeł światła, l/ sprawdzanie wskazań aparatury kontrolno- pomiarowej, ł/ ustawianiu i regulacji przekaźników zmierzchowych, m/ doraźne naprawy innych elementów obwodów oświetleniowych po przyjęciu reklamacji o ich zakłóceniu, n/ obsługa urządzeń pomiarowych, ustawianie godzin świecenia, włączanie i wyłączanie na okres letni i zimowy, o/ współpraca z Zamawiającym w celu usprawnienia funkcjonowania oświetlenia poprzez wymianę przez Wykonawcę kompletnych opraw oświetlenia wraz z oprzyrządowaniem w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego, 2. Usuwanie skutków wandalizmu i skutków wypadków drogowych tj. uzupełnianie brakujących lub zdewastowanych: a/ kloszy, b/ opraw, c/ wysięgników, d/ słupów, e/ układów sterowniczych, f/ kabli oświetleniowych zasilających i sterowniczych, g/ szafek, h/ zamków i zamknięć, i/ tablic oświetleniowych, j/ itp. urządzeń oświetlenia ulicznego i parkowego, 3. Eksploatacja, naprawa i modernizacja urządzeń oświetlenia ulicznego, musi odbywać się bez wyłączeń urządzeń i linii zasilających techniką, prac pod napięciem (PPN) do 1 kV. 4. Uzgadnianie z Zakładem Energetycznym wszelkich napraw oświetlenia ulicznego znajdującego się na słupach energetycznych oraz planowanych wyłączeń energii elektrycznej w celu dokonywania naprawy oświetlenia ulicznego . 5. Organizowanie i wykonywanie prac eksploatacyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych, kwalifikacji personelu oraz BHP. 6.Czynności związane z utylizacją zużytych lamp. 7. Dokonywania napraw urządzeń oświetlenia ulicznego i parkowego zgodnie z ze zgłoszeniami telefonicznymi Zamawiającego w terminie 48 godzin. 8. Informowanie pozostałych właścicieli oświetlenia o planowanych pracach z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem 9.Montaż i demontaż oświetlenia świątecznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug-bystrzycaklodzka.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach