Przetargi.pl
Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia drogowego i parkowego na terenie Miasta i Gminy Bystrzyca Kłodzka w 2014 roku

Gmina Bystrzyca Kłodzka ogłasza przetarg

  • Adres: 57-500 Bystrzyca Kłodzka, ul. Henryka Sienkiewicza 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8117600 , fax. 074 8111588
  • Data zamieszczenia: 2013-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bystrzyca Kłodzka
    ul. Henryka Sienkiewicza 6 6
    57-500 Bystrzyca Kłodzka, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8117600, fax. 074 8111588
    REGON: 89071795800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bystrzycaklodzka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia drogowego i parkowego na terenie Miasta i Gminy Bystrzyca Kłodzka w 2014 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja oświetlenia drogowego i parkowego na terenie miasta i gminy Bystrzyca Kłodzka w okresie od 01.01.2014 r. do dnia 31.12.2014 r. Wykonawca w drodze przetargu nieograniczonego na konserwatora urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Bystrzyca Kłodzka, odpowiedzialny jest za stan techniczny i bezpieczne funkcjonowanie wszystkich urządzeń oświetleniowych zainstalowanych na tym obszarze i ponosi wszelkie konsekwencje z tytułu niespełnienia powyższych wymagań, w tym także konsekwencje prawne w przypadkach, kiedy niewłaściwe prowadzenie konserwacji stwarza zagrożenie dla zdrowia i życia ludzkiego lub spowoduje zaistnienie wypadku. Konserwacja oświetlenia obejmuje 1680 punktów świetlnych w tym: - 1067 punktów na słupach stanowiących własność Gminy Bystrzyca Kłodzka; - 457 punktów na słupach stanowiących własność Tauron; - 156 punktów na gwarancji; oraz świetlne ozdoby świąteczne: - symbole w ramkach z kolorowych węży świetlnych 41 szt. (32 sztuki w mieście Bystrzyca Kłodzka, 9 sztuk w miejscowości Międzygórze); - 2 sznury z kolorowymi żarówkami na Placu Szpitalnym w Bystrzycy Kłodzkiej (145 żarówek); - kurtyny świetlne 3 sztuki. II. W celu zapewnienia należytej eksploatacji urządzeń oświetlenia drogowego i parkowego Wykonawca ma obowiązek w oparciu o wytyczne i zgłoszenia (wskazania) Zamawiającego: 1) utrzymywać świecenie wszystkich opraw świetlnych w ustalonych godzinach (czas załączania /wyłączania oświetlenia),kontrolować i regulować poprawność ustawień zegarów sterujących oraz styczników i przekaźników zmierzchowych, 2) utrzymywać we właściwym stanie technicznym oprawy oświetleniowe, czyścić klosze tak, aby zabrudzenia lub częściowe uszkodzenia nie powodowały zmniejszenia ich sprawności oraz strumienia świetlnego oprawy, 3) wymieniać uszkodzone, zniszczone oprawy uliczne oraz parkowe na nowe energooszczędne (np. po kolizji drogowej) i odbudowywać odcinki nieczynnego oświetlenia (kabel ziemny lub napowietrzny, słup, wysięgnik, oprawa), 4) wymieniać i uzupełniać w oprawach oświetleniowych: źródła światła na energooszczędne, klosze, dławiki, oprawki, kondensatory, układy zapłonowe, regulatory mocy - w ciągu 5 dni od chwili zatwierdzenia kosztorysu ofertowego przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga by stosować wysokoprężne lampy sodowe SON lub równoważne pod względem współczynnika trwałości lamp LSF i klasy wydajności energetycznej. 5) wymieniać uszkodzone słupy i latarnie oświetleniowe, 6) wymieniać (uzupełniać) w latarniach oraz w szafkach oświetleniowych wyeksploatowane lub uszkodzone przewody, tabliczki słupowe, listwy zaciskowe, wkładki topikowe lub zabezpieczenia nadprądowe, podstawy bezpiecznikowe, pokrywy i uszczelki wnęk słupowych, zamknięcia drzwiczek oraz styczniki w szafkach oświetleniowych, itp., 7) utrzymywać we właściwym stanie technicznym sieci zasilające urządzenia oświetleniowe, w tym lokalizować i naprawiać uszkodzenia w sieci oświetleniowej kablowej i napowietrznej, aby zapewniona była prawidłowa praca tych urządzeń, 8) malować słupy i wysięgniki, 9) utrzymać jednolity typ wysięgników, opraw, słupów i źródeł światła w określonym ciągu latarń, o ile geometria drogi nie wymusza innego rozwiązania, 10) regulować przekrzywione oprawy, słupy i wysięgniki do pozycji prawidłowej, 11) usuwać z opraw nad chodnikami sople lodowe, 12) demontować, montować i składować świetlne ozdoby świąteczne w terminach i miejscach ustalonych z Zamawiającym, 14) zapewnić dyżur umożliwiający przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń (od Zamawiającego, i innych służb lub osób) o awariach w każdym czasie trwania umowy, 15) w przypadku wydarzenia się kolizji drogowej polegającej na uszkodzeniu słupa oświetleniowego i zatarasowaniu pasa ruchu drogowego lub uszkodzeniu słupa zagrażającego bezpieczeństwu ruchu drogowego, rozpocząć usuwanie uszkodzenia w czasie natychmiastowym od chwili poinformowania przez służby drogowe, Policję lub pracowników Urzędu Miasta Bystrzyca Kłodzka, nie później jednak niż w ciągu godziny. 16) likwidować zagrożenia, wynikłe z losowych zdarzeń (wichura, powódź, wandalizm, kradzież, itp.), uszkodzeń urządzeń oświetleniowych (np. złamany, pochylony czy rozbity słup, złamany wysięgnik, zwisający klosz lub cała oprawa, rozbita lub skradziona oprawa, opadnięcie przewodów linii napowietrznej, wyrwane drzwiczki wnęki słupa, zdewastowana wnęka słupowa, otwarta lub rozbita szafka oświetleniowa) w czasie do 2 godzin od chwili otrzymania zgłoszenia o takim zagrożeniu, zabezpieczyć teren przed osobami postronnymi oraz doprowadzić uszkodzone urządzenia do prawidłowego stanu technicznego w ciągu 48 godzin od chwili otrzymania zgłoszenia, 17) informować Zamawiającego o zgłoszonych usterkach i awariach (sieci zasilającej i urządzeń sterowniczych) oraz o dokonywanych likwidacjach w/w usterek, 18) posiadać stały dostęp do Internetu oraz urządzenie (komputer wraz z oprogramowaniem systemowym) umożliwiającym współpracę z Zamawiającym drogą elektroniczną, 19) wykonywać pomiary: - skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, - rezystancji uziemień, - napięć i obciążeń obwodów oświetleniowych. 20) zapewniać transport na własny koszt dla potrzeb: - przeglądu i kontroli stanu technicznego systemu oświetlenia - min. raz na 6 miesięcy, po uprzednim ustaleniu terminu z Zamawiającym, - odbioru wykonanych prac konserwacyjnych - w każdym czasie realizacji umowy, 21) zapewniać wyłączenie lokalnego oświetlenia (według wskazań miejsca, czasu i ilości punktów świetlnych) i ponowne ich włączenie, na czas trwania spektakli plenerowych oraz imprez z udziałem sztucznych efektów świetlnych i iluminacji, 22) prowadzić bieżącą współpracę z Zakładem Energetycznym w zakresie prawidłowości pracy układów pomiarowych, urządzeń oświetlenia ulicznego podwieszonego na słupach energetycznych /linie napowietrzne/, zasilania szaf oświetleniowych, 23) w przypadku awarii zasilania szafy oświetleniowej natychmiast powiadomić pogotowie energetyczne i egzekwować, aby niezwłocznie usunięto awarię, 24) w przypadku prac wymagających włączenia oświetlenia poza ustalonym programem świecenia niezwłocznie powiadomić o nich Zamawiającego, 25) dokonywać przeglądów sieci i urządzeń oraz określać ich stan techniczny pod kątem zgodności z zakresem prac objętych niniejszą umową; z powyższego przeglądu należy sporządzić raport Zamawiającemu, z wnioskami o ewentualnej potrzebie modernizacji systemu oświetleniowego - przeglądy dokonywane wg ustaleń z Zamawiającym, np. w czasie regulacji ustawień zegarów sterujących, 26) dokonywać objazdów linii napowietrznych, linii kablowych, punktów świetlnych oraz urządzeń sterujących i zasilających (wg obowiązujących przepisów lub ustaleń z Zamawiającym z przedłożeniem protokołu z objazdu/kontroli), zapewniając poprawne działanie punktów, ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa przeciwporażeniowego, wymaganiami dotyczącymi eksploatacji urządzeń energetycznych, obowiązujących norm oraz przepisów prawa, 27) uczestniczyć w odbiorach remontowanych urządzeń. 28) tylko informować Zamawiającego w przypadku stwierdzenia nieczynnego punktu hybrydowego systemu oświetlenia na terenie Gminy Bystrzyca Kłodzka (lampy hybrydowe są na gwarancji). Ponadto: 1) w przypadku przekazania bądź odbioru remontowanego oświetlenia ulicznego, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego z wyprzedzeniem min. 3 dniowym o planowanym terminie przedmiotowego spotkania; 2) w przypadku prac związanych z usuwaniem awarii w pasie drogowym, Wykonawca na własny koszt opracuje i uzgodni tymczasowy projekt organizacji ruchu drogowego na czas trwania robót, teren zabezpieczy w odpowiedni sposób zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. (Dz. U. Z 2003 r. Nr 220, poz.2181 z późn. zm.). Po zakończonych pracach ziemnych Wykonawca ma obowiązek przywrócić teren do stanu pierwotnego; 3) w przypadku prac związanych z usuwaniem awarii na urządzeniach będących własnością Zakładu Energetycznego Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić wszelkie naprawy i wyłączenia energii z Zakładem Energetycznym oraz ponieść wszelkie koszty z tym związane; 4) wykonawca własnym kosztem i staraniem zutylizuje odpady powstałe w wyniku prowadzenia prac konserwacyjnych (źródła światła, elementy opraw, słupy, kable, itp.), chyba że zdemontowane elementy nadają się do ponownego wykorzystania - w takim przypadku wykonawca przekaże te elementy Zamawiającemu; 5) Wykonawca odpowiedzialny jest za stan techniczny i bezpieczne funkcjonowanie urządzeń oświetlenia drogowego i parkowego i ponosi wszelkie konsekwencje z tego tytułu oraz z tytułu zaciemnienia drogi lub jej odcinka, do odpowiedzialności cywilnej wobec osób trzecich włącznie, za wyjątkiem sytuacji losowych wynikłych nie z winy Wykonawcy; 6) Wykonawca wymienia zużyte źródła światła również w oświetleniu objętym gwarancją; 7) Wykonawca na własny koszt zorganizuje, zagospodaruje i uporządkuje teren, na którym będą prowadzone prace objęte zamówieniem; 8) Wykonawca na własny koszt oznakuje teren prac; 9) eksploatacja, naprawa i modernizacja urządzeń oświetlenia ulicznego, musi odbywać się bez wyłączeń urządzeń i linii zasilających techniką, prac pod napięciem (PPN) do 1 kV; 10) Wykonawca organizuje i wykonuje prace eksploatacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych oraz BHP, przy udziale wykwalifikowanego personelu; 11) Wykonawca uruchamia oświetlenie w okresie dziennym, tylko w szczególnych przypadkach i po uzyskaniu zgody Zamawiającego. III. Zakres czynności konserwacyjnych i utrzymania oświetlenia. 1. Wymiana lamp sodowych 70W- szt. 60 2. Wymiana lamp sodowych 100W- szt. 40 3. Wymiana lamp sodowych 150W- szt. 20 4. Wymiana lamp sodowych 250W- szt. 10 5. Wymiana lamp rtęciowych 125W- szt. 30 6. Wymiana lamp rtęciowych 250W - szt. 30 7. Demontaż starych opraw i wymiana na nowe kompletne energooszczędne 70W z lampami SON lub równoważnymi (jak w pkt 3.2 ppkt. 4) SIWZ) - szt. 15 8. Demontaż starych opraw i wymiana na nowe kompletne energooszczędne 100W z lampami SON lub równoważnymi (jak w pkt 3.2 ppkt. 4) SIWZ)- szt. 15 9. Mycie kloszy z udziałem podnośnika - szt. 20 10.Usuwanie sopli z opraw z udziałem podnośnika- szt. 20 11. Wymiana styczników 1 fazowych 25A- szt. 10 12. Wymiana styczników 3 fazowych 40A- szt. 3 13. Wymiana zegara sterującego na nowy zapewniający możliwość wyłączenia nocnego- szt. 3 14. Wymiana wyłączników zmierzchowych- szt. 3 15. Wymiana wkładek topikowych do 25A- szt. 50 16. Wymiana wyłączników samoczynnych S301,C25A- szt. 10 17. Wymiana zapłonników- szt. 10 18. Wymiana układów zapłonowych- szt. 30 19. Załączenie zabezpieczeń i sprawdzenie działania, regulacja zegarów sterujących- szt. 50 20. Załączenie i wyłączenie zasilania lamp- kpl. 5 21. Lokalizacja uszkodzenia kabla- szt. 15 22. Wymiana kabli YAKY 4x25 w rurach w podłożu gruntowym- mb 100 23. Wymiana kabli YAKY 4x35 w rurach w podłożu gruntowym- mb 100 24. Wymiana kabli YAKY 4x25 w rurach w podłożu o nawierzchni z kostki lub asfaltowym- mb 100 25. Wymiana kabli YAKY 4x35 w rurach w podłożu o nawierzchni z kostki lub asfaltowym- mb 100 26. Wymiana przewodów YDY 3x2,5 w słupach oświetl.- mb 100 27. Montaż muf z rur termokurczliwych na kablach- szt. 20 28. Wymiana wysięgników do opraw - szt. 5 29. Wymiana zużytych słupów stalowych do 4m na nowe stalowe ocynkowane kompletne (zapewniające świecenie) z wysięgnikami, oprawami i lampami min. 70W na fundamencie żelbetowym prefabrykowanym- szt. 4 30. Wymiana zużytych słupów stalowych do 6m na nowe stalowe ocynkowane kompletne (zapewniające świecenie) z wysięgnikami, oprawami i lampami min. 70W na fundamencie żelbetowym prefabrykowanym- szt. 8 31. Wymiana zużytych słupów stalowych do 8m na nowe stalowe ocynkowane kompletne (zapewniające świecenie) z wysięgnikami, oprawami i lampami min. 100W na fundamencie żelbetowym prefabrykowanym- szt. 8 32. Pionowanie słupów - szt. 10 33. Malowanie słupów stalowych farbą antykorozyjną- szt. 40 34. Wymiana złączy bezpiecznikowych IZK- szt. 20 35. Wymiana złączy zerowych IZK- szt. 20 36. Wymiana złączy fazowych IZK- szt. 20 37. Wymiana pokryw wnękowych na słupach- szt. 50 38. Wymiana uszkodzonych szafek oświetleniowych- szt. 1 39. Prowadzenie przeglądów oświetlenia - kpl. 1 40. Demontaż, montaż i składowanie świetlnych ozdób świątecznych- kpl. 1 41. Pozostałe prace eksploatacyjno - konserwacyjne- kpl. 1 - wartość usługi: 5.000 zł. brutto. IV. Zestawienie urządzeń oświetlenia drogowego i parkowego. 1. Ilość punktów świetlnych: Sołectwa: 1. Długopole Dolne; na słupach gminnych - 58; na słupach Tauron - 0; na gwarancji - 0. 2. Długopole Zdr.; na słupach gminnych - 74; na słupach Tauron - 4; na gwarancji - 87. 3. Gorzanów; na słupach gminnych - 8; na słupach Tauron - 62; na gwarancji - 4. 4. Idzików; na słupach gminnych - 2; na słupach Tauron - 28; na gwarancji - 0. 5. Kamienna; na słupach gminnych - 0; na słupach Tauron - 0; na gwarancji - 0. 6. Lasówka; na słupach gminnych - 11; na słupach Tauron - 0; na gwarancji - 0. 7. Marianówka; na słupach gminnych - 0; na słupach Tauron - 0; na gwarancji - 0. 8. Mielnik; na słupach gminnych - 7; na słupach Tauron - 0; na gwarancji - 0. 9. Międzygórze; na słupach gminnych - 56; na słupach Tauron - 50; na gwarancji - 0. 10. Młoty; na słupach gminnych - 0; na słupach Tauron - 0; na gwarancji - 0. 11. Mostowice; na słupach gminnych - 13; na słupach Tauron - 0; na gwarancji - 0. 12. Nowa Bystrzyca; na słupach gminnych - 20; na słupach Tauron - 0; na gwarancji - 0. 13. Nowa Łomnica; na słupach gminnych - 0; na słupach Tauron - 0; na gwarancji - 0. 14. Nowy Waliszów; na słupach gminnych - 13; na słupach Tauron - 41; na gwarancji - 0. 15. Piotrowice; na słupach gminnych - 0; na słupach Tauron - 0; na gwarancji - 0. 16. Pławnica; na słupach gminnych - 5; na słupach Tauron - 36; na gwarancji - 0. 17. Ponikwa; na słupach gminnych - 11; na słupach Tauron - 0; na gwarancji - 7. 18. Poręba; na słupach gminnych - 0; na słupach Tauron - 5; na gwarancji - 0. 19. Spalona; na słupach gminnych - 0; na słupach Tauron - 0; na gwarancji - 0. 20. Stara Bystrzyca; na słupach gminnych - 43; na słupach Tauron - 25; na gwarancji - 0. 21. Stara Łomnica; na słupach gminnych - 39; na słupach Tauron - 0; na gwarancji - 20. 22. Starkówek; na słupach gminnych - 0; na słupach Tauron - 0; na gwarancji - 0. 23. Stary Waliszów; na słupach gminnych - 1; na słupach Tauron - 88; na gwarancji - 0. 24. Szklarka; na słupach gminnych - 0; na słupach Tauron - 9; na gwarancji - 0. 25. Topolice; na słupach gminnych - 0; na słupach Tauron - 0; na gwarancji - 0. 26. Wilkanów; na słupach gminnych - 41; na słupach Tauron - 4; na gwarancji - 0. 27. Wójtowie - Huta; na słupach gminnych - 6; na słupach Tauron - 9; na gwarancji - 0. 28. Wyszki; na słupach gminnych - 0; na słupach Tauron - 8; na gwarancji - 0. 29. Zabłocie; na słupach gminnych - 0; na słupach Tauron - 0; na gwarancji - 0. 30. Zalesie; na słupach gminnych - 0; na słupach Tauron - 0; na gwarancji - 0. Ogółem 895 szt. w tym na słupach gminnych - 408; na słupach Tauron - 369; na gwarancji - 118. Bystrzyca Kłodzka - ulice, place: 1. 1- Maja; na słupach gminnych - 13; na słupach Tauron - 5; na gwarancji - 0. 2. 1- Sierpnia; na słupach gminnych - 9; na słupach Tauron - 0; na gwarancji - 0. 3. Asnyka Adama; na słupach gminnych - 10; na słupach Tauron - 0; na gwarancji - 0. 4. Broniewskiego Władysława; na słupach gminnych - 8; na słupach Tauron - 0; na gwarancji - 0. 5. Copina Fryderyka; na słupach gminnych - 9; na słupach Tauron - 0; na gwarancji - 0. 6. Floriańska; na słupach gminnych - 8; na słupach Tauron - 0; na gwarancji - 0. 7. Gagarina Jurija; na słupach gminnych - 0; na słupach Tauron - 3; na gwarancji - 0. 8. Górna; na słupach gminnych - 4; na słupach Tauron - 10; na gwarancji - 0. 9. Jana Pawła II; na słupach gminnych - 4; na słupach Tauron - 0; na gwarancji - 0. 10. Kasztanowa; na słupach gminnych - 1; na słupach Tauron - 4; na gwarancji - 0. 11. Kłodzka + łącznik do krajówki; na słupach gminnych - 66; na słupach Tauron - 0; na gwarancji - 0. 12. Kochanowskiego; na słupach gminnych - 0; na słupach Tauron - 2; na gwarancji - 0. 13. Kolejowa + łącznik k/ basenu do krajówki; na słupach gminnych - 75; na słupach Tauron - 0; na gwarancji - 0. 14. Kolonia; na słupach gminnych - 0; na słupach Tauron - 0; na gwarancji - 0. 15. Kolorowe Osiedle; na słupach gminnych - 4; na słupach Tauron - 0; na gwarancji - 0. 16. Konopnickiej Marii + do cmentarza; na słupach gminnych - 8; na słupach Tauron - 17; na gwarancji - 0. 17. Kopernika Mikołaja; na słupach gminnych - 0; na słupach Tauron - 4; na gwarancji - 0. 18. Kosmiczna; na słupach gminnych - 1; na słupach Tauron - 0; na gwarancji - 0. 19. Koscielna; na słupach gminnych - 0; na słupach Tauron - 0; na gwarancji - 8. 20. Kościuszki Tadeusza; na słupach gminnych - 4; na słupach Tauron - 0; na gwarancji - 0. 21. Krakowska + łącznik do Młynarskiej; na słupach gminnych - 9; na słupach Tauron - 0; na gwarancji - 0. 22. Krótka; na słupach gminnych - 2; na słupach Tauron - 0; na gwarancji - 0. 23. Kupiecka; na słupach gminnych - 3; na słupach Tauron - 0; na gwarancji - 0. 24. Leńskiego; na słupach gminnych - 9; na słupach Tauron - 0; na gwarancji - 0. 25. Lotników; na słupach gminnych - 0; na słupach Tauron - 20; na gwarancji - 0. 26. Ludowa; na słupach gminnych - 7; na słupach Tauron - 3; na gwarancji - 0. 27. Mały Rynek; na słupach gminnych - 4; na słupach Tauron - 0; na gwarancji - 0. 28. Mickiewicza Adama; na słupach gminnych - 15; na słupach Tauron - 0; na gwarancji - 0. 29. Międzyleśna + Pl. Szpitalny; na słupach gminnych - 18; na słupach Tauron - 0; na gwarancji - 0. 30. Młynarska; na słupach gminnych - 0; na słupach Tauron - 12; na gwarancji - 0. 31. Moniuszki Stanisława; na słupach gminnych - 6; na słupach Tauron - 2; na gwarancji - 0. 32. Nadbrzeżna + łącznik; na słupach gminnych - 16; na słupach Tauron - 0; na gwarancji - 0. 33. Norwida Cypriana Kamila; na słupach gminnych - 12; na słupach Tauron - 0; na gwarancji - 0. 34. Odrowąża; na słupach gminnych - 6; na słupach Tauron - 0; na gwarancji - 0. 35. Ogrodowa; na słupach gminnych - 0; na słupach Tauron - 0; na gwarancji - 0. 36. Okrzei Stefana; na słupach gminnych - 9; na słupach Tauron - 0; na gwarancji - 0. 37. Orężna; na słupach gminnych - 13; na słupach Tauron - 0; na gwarancji - 0. 38. Orkana; na słupach gminnych - 3; na słupach Tauron - 0; na gwarancji - 0. 39. Osiedlowa; na słupach gminnych - 7; na słupach Tauron - 0; na gwarancji - 0. 40. Paderewskiego Ignacego; na słupach gminnych - 3; na słupach Tauron - 0; na gwarancji - 0. 41. Podmiejska; na słupach gminnych - 3; na słupach Tauron - 0; na gwarancji - 0. 42. Polna; na słupach gminnych - 10; na słupach Tauron - 0; na gwarancji - 0. 43. Przyjaciół; na słupach gminnych - 11; na słupach Tauron - 0; na gwarancji - 0. 44. Rycerska; na słupach gminnych - 0; na słupach Tauron - 0; na gwarancji - 5. 45. Sempołowskiej; na słupach gminnych - 7; na słupach Tauron - 0; na gwarancji - 0. 46. Senatorska; na słupach gminnych - 3; na słupach Tauron - 2; na gwarancji - 0. 47. Siemiradzkiego; na słupach gminnych - 2; na słupach Tauron - 0; na gwarancji - 0. 48. Sienkiewicza Henryka; na słupach gminnych - 36; na słupach Tauron - 0; na gwarancji - 0. 49. Sienna; na słupach gminnych - 6; na słupach Tauron - 0; na gwarancji - 0. 50. Słowackiego Juliusza; na słupach gminnych - 5; na słupach Tauron - 0; na gwarancji - 0. 51. Starobystrzycka ; na słupach gminnych - 14; na słupach Tauron - 0; na gwarancji - 0. 52. Strażacka; na słupach gminnych - 77; na słupach Tauron - 0; na gwarancji - 0. 53. Środkowa; na słupach gminnych - 1; na słupach Tauron - 0; na gwarancji - 0. 54. Świerczewskiego Karola; na słupach gminnych - 15; na słupach Tauron - 0; na gwarancji - 0. 55. Tuwima Juliana; na słupach gminnych - 3; na słupach Tauron - 0; na gwarancji - 0. 56. Tysiąclecia Państwa Polskiego; na słupach gminnych - 0; na słupach Tauron - 4; na gwarancji - 0. 57. Wojska Polskiego; na słupach gminnych - 46; na słupach Tauron - 0; na gwarancji - 0. 58. Wolności; na słupach gminnych - 16; na słupach Tauron - 0; na gwarancji - 25. 59. Zamenhofa; na słupach gminnych - 37; na słupach Tauron - 0; na gwarancji - 0. 60. Zgody; na słupach gminnych - 1; na słupach Tauron - 0; na gwarancji - 0. Ogółem 785 szt. w tym na słupach gminnych - 659; na słupach Tauron - 88; na gwarancji - 38. Ogółem 1680 szt. w tym na słupach gminnych - 1067; na słupach Tauron - 457; na gwarancji - 156. V. Szafy oświetleniowe: 1. Teren miasta Bystrzyca Kłodzka: - ul. Młynarska k/ ZWiK-u, - ul. Strażacka - Osiedle Szkolne k/bud. Nr 11, - ul. Nadbrzeżna k/Zakładu Energetycznego, - ul. Zamenhofa k/ Zakładu MONDI, - ul. Mickiewicza k/stacji trafo. n/p stadionu, - ul. Odrowąża k/stacji trafo. n/p bud. Nr 14a, - ul. Kłodzka na terenie szpitala, - ul. Kłodzka k/ firmy budowlanej - szt.2, - ul. Siemiradzkiego 2.Teren: - Mostownice k/przejścia granicznego, - Wójtowie Huta k/stacji trafo., - Stary Waliszów j.w. - Nowy Waliszow j.w. - Długopole Dolne j.w. - Długopole Zdrój j.w. - Gorzanów j.w. - Idzików j.w. - Lasówka punktowo przy słupach, - Mielnik k/stacji trafo., - Międzygórze j.w. - Młoty j.w. - Nowa Bystrzyca j.w. - Nowy Waliszów j.w. oraz w parku, - Pławnica k/ stacji trafo - Ponikwa j.w. - Poręba j.w. - Stara Bystrzyca ul. Bystrzycka w nowej szkole, n/p starej szkoły, - Stara Łomnica k/stacji trafo., - Szklarka j.w. - Wilkanów j.w. - Wójtowice j.w. - Wyszki j.w. - Zabłocie j.w.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 4.500,00 PLN. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzach wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, tj: Gospodarczy Bank Spółdzielczy w Strzelinie Oddział w Bystrzycy Kłodzkiej Osiedle Szkolne 10B/17, 57-500 Bystrzyca Kłodzka, nr rachunku: 07 9588 0004 9700 0299 2000 0090. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku bankowym Zamawiającego, przy czym kwota wadium winna znaleźć się na rachunku bankowym przed terminem składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - Gminy Bystrzyca Kłodzka, tj. w Urzędzie Miasta i Gminy w Bystrzycy Kłodzkiej, ul. Henryka Sienkiewicza 6, 57-500 Bystrzyca Kłodzka, w pok. 21, lub dołączyć do oferty w taki sposób, aby odłączenie tego dokumentu gwarantowało nienaruszalność oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Stawka roboczogodziny obowiązująca w całym okresie trwania umowy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug-bystrzycaklodzka.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach