Nadleśnictwo Spała ogłasza przetarg
- Adres: 97-214 Spała, ul. A. Gabrysiewicza 2
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 044 7257050 , fax. 044 7257052
- Data zamieszczenia: 2009-12-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Spała
ul. A. Gabrysiewicza 2 2
97-214 Spała, woj. łódzkie
tel. 044 7257050, fax. 044 7257052
REGON: 59001918100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lasy.com.pl/spala
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Spała
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi w Nadleśnictwie Spała w 2010 roku w zakresie dozorowania obiektów Nadleśnictwa, palenia w CO, oraz prac porządkowo-gospodarczych wokół obiektów dozorowanych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dozorowanie obiektów Nadleśnictwa Spała: siedziba Nadleśnictwa Spała w Spale ul. Gabrysiewicza 2, budynek Domu Pamięci w Spale ul. Mościckiego 21, 4 budynki gospodarcze, 3 wiaty, kompleks garaży oraz ogrodzona działka o powierzchni 1,49 ha. Palenie w 3 piecach CO - obiekt biura i budynek mieszkalny - budynek Domu Pamięci Prace porządkowo-gospodarcze. odśnieżanie, grabienie liści, podlewanie trawników, opróżnianie koszy na śmieci, koszenie trawy, rąbanie i układanie drewna pod wiatą w ilości ca 80 m3. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507210005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej w rozdziale IX niniejszej SIWZ. 3. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a oferta zostanie uznana za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu udokumentowania i potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg Załącznika nr 3 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji , wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji , wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 w przypadku podmiotów zbiorowych, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. 6. Świadectwa kwalifikacyjne osób wymienionych w punkcie 2 OŚWIADCZENIA (zał. nr 3 do SIWZ), uprawniające do obsługi kotłów wodnych na paliwa stałe o mocy powyżej 50 kW wraz z urządzeniami pomocniczymi. 7. Wykaz wykonanych usług (Zał. nr 4 do SIWZ) z okresu ostatnich trzech lat przed wszczęciem nin. postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w którym wykażą usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i o wartości nie mniejszej niż 100000,00 zł . 8. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na sumę ubezpieczenia 75000,00 zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lasy.com.pl/spala
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa obsługi kotłowni szpitalnej w Tuszynie, ul. Szpitalna 5
Dodano: 2016-01-26 - Obsługa kotłowni wraz z dostawą węgla i koksu w Inspektoracie w Zgierzu przy ul.Długiej 43 i ul.Chopina 5
Dodano: 2015-09-02 - Usługa obsługi kotłowni szpitalnej w Tuszynie, ul.Szpitalna 5
Dodano: 2015-01-15 - Sezonowa obsługa trzech kotłowni blokowych na opał stały w Tuszynie, ul. Szpitalna 1,3 i 4
Dodano: 2014-07-23 - Dostawę energii cieplnej dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Sędziejowicach, gm. Sędziejowice
Dodano: 2014-06-04 - Obsługa kotłowni szpitalnej w Tuszynie, ul.Szpitalna 5
Dodano: 2014-01-22 - Obsługa kotłowni węglowo-koksowej, czyszczenie i udrażnianie rynien odprowadzających wodę z dachu, konserwacje urządzeń, dozór obiektu, pielęgnację zieleni, odśnieżanie dróg, chodników oraz odśnieżanie wysokościowe dachów
Dodano: 2013-12-10 - Obsługa techniczna oczyszczalni ścieków przy szpitalu w Tuszynie, ul.Szpitalna 5
Dodano: 2013-01-24 - Obsługa kotłowni szpitalnej w Tuszynie ul. Szpitalna 5
Dodano: 2013-01-21 - Świadczenie usług w zakresie obsługi 2 kotłowni opalanych paliwem stałym zlokalizowanych na terenie kompleksu nr 6029 w Leźnicy Wielkiej, gm. Parzęczew, administrowanego przez Jednostkę Wojskową nr 2573 w Zgierzu -numer sprawy 129/ZP/12.
Dodano: 2012-12-12