Przetargi.pl
Usługi w Nadleśnictwie Spała w 2010 roku w zakresie dozorowania obiektów Nadleśnictwa, palenia w CO, oraz prac porządkowo-gospodarczych wokół obiektów dozorowanych

Nadleśnictwo Spała ogłasza przetarg

  • Adres: 97-214 Spała, ul. A. Gabrysiewicza 2
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7257050 , fax. 044 7257052
  • Data zamieszczenia: 2009-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Spała
    ul. A. Gabrysiewicza 2 2
    97-214 Spała, woj. łódzkie
    tel. 044 7257050, fax. 044 7257052
    REGON: 59001918100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lasy.com.pl/spala
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Spała

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w Nadleśnictwie Spała w 2010 roku w zakresie dozorowania obiektów Nadleśnictwa, palenia w CO, oraz prac porządkowo-gospodarczych wokół obiektów dozorowanych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dozorowanie obiektów Nadleśnictwa Spała: siedziba Nadleśnictwa Spała w Spale ul. Gabrysiewicza 2, budynek Domu Pamięci w Spale ul. Mościckiego 21, 4 budynki gospodarcze, 3 wiaty, kompleks garaży oraz ogrodzona działka o powierzchni 1,49 ha. Palenie w 3 piecach CO - obiekt biura i budynek mieszkalny - budynek Domu Pamięci Prace porządkowo-gospodarcze. odśnieżanie, grabienie liści, podlewanie trawników, opróżnianie koszy na śmieci, koszenie trawy, rąbanie i układanie drewna pod wiatą w ilości ca 80 m3.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507210005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej w rozdziale IX niniejszej SIWZ. 3. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a oferta zostanie uznana za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu udokumentowania i potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg Załącznika nr 3 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji , wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji , wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 w przypadku podmiotów zbiorowych, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. 6. Świadectwa kwalifikacyjne osób wymienionych w punkcie 2 OŚWIADCZENIA (zał. nr 3 do SIWZ), uprawniające do obsługi kotłów wodnych na paliwa stałe o mocy powyżej 50 kW wraz z urządzeniami pomocniczymi. 7. Wykaz wykonanych usług (Zał. nr 4 do SIWZ) z okresu ostatnich trzech lat przed wszczęciem nin. postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w którym wykażą usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i o wartości nie mniejszej niż 100000,00 zł . 8. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na sumę ubezpieczenia 75000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lasy.com.pl/spala
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach